3.14

1.6K 113 21
                                    

^Amy^

Po Louis smūgio sekė kitas.Pakilau iš vietos nors ir jaučiausi silpna ir priėjus uždėjau ranką ant Lou paties.Jis apsisuko ir pažvelgė į mane giliai kvėpuodamas.

-Mano šeima jau byra ir gana šitų nesąmonių.-tariau

Zayn pakilo ir jau norėjo pult Lou,bet atrėmiau ranką į jo krūtinę ir jis piktai pažvelgė į mane.

-Tavo pykčiai čia nereikalingi.-suurzgiau-Pagaliau nusileisk ant žemės.Kai kas nors nori padėt tu visada juos atstumi ir tai man jau atsibodo.Atsibodo visi tie tavo pykčiai kurie visada būna dėl visko.Atsibodo visos tavo nesąmonės.

Zayn akys greitai atsileido ir aš jau įžvelgiau baimę.

-Kai man truks kantrybė,o žinok jau liko nedaug,paliksiu tave.-sumurmėjau

-Ne,ne,ne..-jis norėjo apsikabint,bet atsitraukiau-Ne,Amy prašau nedaryk to...

-Aš nebegaliu,Zayn...-pažvelgiau į vaikino akis-Nebegaliu daugiau slėptis po kauke.Man skauda viduje supranti?Tu nekreipi dėmesio į mane.Nieko nesakau,mes buvom išsiskyrę ilgą laiką,bet suprask,tu visada prižiūri kitus,o man laiko nebelieka.Jaučiuosi nereikalinga ir kai kas nors pradeda rūpintis manim tu juos atstumi.

-Amy...

-Taip buvo visada.-tyliai tariau-Aš jau nebegaliu to pakęst.

-Ką tu nori pasakyt?-jis tyliai paklausė

-Manau mums reikia pertraukos.-nuleidau galvą ir stebėjau batus-Mums reiktų pabūt atskirai.

-Ne,Amy..-jis priėjo ir atsiklaupė-Mes ir taip ilgai buvom išskirti.Aš nebepakelsiu tokio tarpo.Aš negaliu be tavęs..

-Za...

-Aš nemoku būt toks kaip kiti,supranti?-jis suėmė mano delnus-Nemoku elgtis romantiškai ar parodyt meilę,bet Amy aš tikrai tave myliu.

-Bet aš tos meilės nepajuntu..-ir ištraukiau delnus

-Amy prašau..-ir apkabino mano kojas-Aš nemoku gyvent be tavęs.

Jo skruostu nuriedėjo ašara ir man buvo skaudu tai stebėt.

-Be manęs gyvenai ilgai Zayn.-tariau ir atsitraukiau-Manau išgyvensi ir dabar...

^Zayn^

Atrodo širdis vėl dūžta.Ir vėl esu įskaudintas...Lėtai atsitraukiau nuo merginos.Ji stebėjo mane,bet jos mina buvo šalta ir rami.Nejau ji nebemyli manęs?Bet...

-Amy,prašau..-sušnibždėjau

-Atleisk Zayn,bet negaliu...-sumurmėjo 

Pakilau iš savo vietos ir mergina nedrąsiai pažvelgė į mane.Priėjau prie jos ir stipriai ją apkabinau.Jaučiuosi šūdinai.Retai verkiu,bet tai nėra taip lengva.Mergina verkė man į krūtinę,o aš jai ant peties.Nežinau,kaip aš gyvensiu be jos,juk ji man viskas.

Ji lėtai atsitraukė ir nusivalė ašaras,o tada pakėlus galvą ir nuvalė man.Pasilenkiau ir trumpam suglaudžiau mūsų lūpas.

Tada atsitraukiau ir pažvelgiau į Louis.

-Pasirūpink ja.-sumurmėjau

Jis linktelėjo.Apsisukau ir pradėjau žingsniuot link išėjimo.Negaliu čia būt.Tai suknistai skaudu.Išėjęs iš ligoninės nuėjau prie mašinos ir į ją įsėdęs patraukiau link namų.Susirinksiu daiktus ir apsistosiu viešbutį,tada tikriausiai nusigersiu.

Įsukau į kiemą ir užgesinęs variklį išlipau.Atrakinęs namų duris nuėjau į Amy kambarį ir pradėjau rinktis savo daiktus.Pasiėmiau pora ginklų jei kas.Viską pasiėmęs išėjau iš namo ir užrakinęs duris palikau raktus po vazonu.Grįžau į mašiną ir užvedęs patraukiau viešbučio link.

^Amy^

Suklupus verkiau kaip maža mergaitė.Negaliu patikėt,kad mes išsiskyrėm.Tai suknistai skaudu...Aš galėjau jį sustabdyt,galėjau pasakyt,kad atleidžiu,aš tiesiog galėjau pasakyt tai,o ką aš padariau?Aš jį paleidau.Leidau jam išeit.O jeigu jis tiesiog nueis pas kokią merginą?Juk tai Zayn,jam viskas įmanoma.

Aš gi žinojau koks jis ir kas dabar?Dabar aš jį paleidau.Mes ir taip buvom išsiskyrę per ilgą kelionę ir tik dabar susitikom.Gi mūsų dukra ir jo geriausias draugas komoj,o aš tik galvojau apie save.

^Luke-brolis^

Mano šeima baigia subyrėt ir aš nieko negaliu padaryt.Lucy komoje,mama depresijoje,o tėtis išvis nežinau kur.

Jau praėjo dvi savaitės,o tai reiškia mėnesis,kaip Lucy ir Niall komoje.Tėčio nėra.Mama tapo išvis kitu žmogumi.Ji sėdi užsidarius savo kambaryje ir tik kai visi nueina miegot išlenda pavalgyt.Malia vis kaltina save ir ji beveik palūžus.Waliyha tai pat palūžus.Visi kiti atrodo susitaikė su tuo kad Lucy ir Niall komoje ir su tuo kad tėvai išsiskyrė.

O kaip jaučiuosi aš?Šūdinai...Kiek vieną rytą eidamas į ligoninę matau sėdintį tėtį palatoje pas Lucy arba Niall.Vaizdas kai pamačiau kaip jis atrodo mane pribloškė.Paakiai juodi,veidas baltas,plaukai netvarkingi ir baisiai susišiaušią.

Nesirodžiau jam,nes žinau,kad dabar ne metas.Nežinau kur jis gyvena.Ne kartą bandžiau pasekt,bet jis vis dingdavo.Ir kaip man jaustis gerai?

Nežinau ką man daryt,bet privalau ir vėl viska grąžint į vėžes.Privalau ir vėl sugrąžint savo šeimą.

^Zayn^

Nežinau jau kelintą degtinės butelį geriu.Jaučiuosi,kaip šūdas.Mano dukros sveikata prastėję,o Niall gerėja ir nežinau ar čia verkt ar čia džiaugtis ar čia pykt...

Pastūmiau tuščia butelį merginai.

-Dar vieną.-sumurmėjau 

Šalia klestelėjo brunetė kuri buvo mažai pasidažius ir tikrai labai daili.

-Sveikas.-šyptelėjo ir užsisakė kokteilį

-Sveika.-sumurmėjau

-Trauksi?-parodė į žolę

Linktelėjau ir ji ją man padavė.Išėjom į lauką ir pradėjau traukt.Velnias...Nieko nepadeda.Ji priėjus apsikabino mano kaklą ir jau norėjo prispaust savo rožines lūpas prie manęs,kai delną uždėjau ant jos burnos.

-Niekas nesakė,kad noriu sekso.-tariau ir ji susiraukė

-Kodėl tu to nenori?-atsitraukė

-Nes turiu merginą.-sumurmėjau

-Ir?-pakėlė antakį

-Aš ją myliu..-pavarčiau akis

-Tai kokio velnio tu čia?-susiraukė

-Nes mes susipykom ir ji padarė pertrauką.-atsidusau

-Tai puiku.-suplojo rankom ir vėl norėjo sugrūst savo liežuvį

-Sakiau ne.-suurzgiau ir nustūmiau ją-Kad padarėm pertrauką nereiškia,kad bėgsiu pas kales.

-O ji jau nėra kalė?-nusijuokė

-Pasakytum tu jai taip tai galėtum rinkt savo dažytus plaukus kanalizacijose.-pavarčiau akis-O dabar dink.

-Niekur nedingsiu kol tavęs negausiu.-suurzgė ir kai prisiglaudė pradėjo trintis

Neiškentęs tiesiog stipriau ją pastūmiau ir ji parkrito.

-Klausyk įdėmiai,mažute.-suurzgiau-Jei pasakiau ne,tai ir reiškia ne.O jei tu to nesupranti tai tuoj atsidursi šešios pėdos po žeme...

Ji greitai pakilo ir apsisukus nubėgo.Atsipūčiau ir atsirėmiau į sieną.

-Man reikia tavęs,princese..-sušnibždėjau

-Na,aš galiu padėti...

****

Ta pradžia... :'((

Aš griaunu visų santykius ne tik istorijose bet ir gyvai :'))

Tai laukiu nuomonių :'))

-930

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora