4.11

451 34 1
                                    

^Liam^

Rudaplaukio veide švytėjo pašaipi šypsena.Pakilęs nuo mašinos priėjo ir pažvelgė į visus ir sustojo ties manim.

-Gražūs apartamentai.-nusijuokė

-Nesiskundžiu.-sumurmėjau

-Taigi turim apie ką pakalbėt...-nusišypsojas priėjo-Ir manau pokalbis bus labai linksmas.

^Amy^

Po kelių valandų pokalbio su Liam pagaliau jis sutiko su mumis.Pažvelgiau į visus ir atsidusau.

-Visi susidėkit daiktus.-garsiai tariau

-Kodėl?

Prasidėjo sąmišis.Visi klausinėjo nieko nesupratę ir žiūrėjo klaikiu žvilgsniu.

-Nepaliksiu jūsų čia.Mes turim sandėlius kuriuose labai seniai gyvenau.Dabar ten gyvensime mes visi ir privalėsim treniruotis bei ruoštis kovai.Šiandien aš vyksiu su keleis žmonėmis ten, bet viską pradėsime po poros dienų.

Ir tada visi išsibėgiojo krautis daiktų.Pagaliau,pagaliau man pavyks įvykdyti tai ko noriu.Visi draugai priėjo prie manęs ir pažvelgė kiek bijančiu žvilgsniu.

-Amy,ar tu tikrai nori ten vykti?-atsiduso Lawely (Lawely yra Luke kuris buvo pirmam ir trečiam sezonuose,jisai yra Wali buvęs vaikinas bei Lelos tėtis,o kadangi labai maišosi su Lukemis jis bus vadinamas pavarde.) -Visgi ten Malik ir Andrey.Tu kartą ten jau buvai ir įklimpai.

-Klausykit,aš nuvyksiu ten ir darysiu tai ką geriausiai moku,kalbėsiu.Aš išsiaiškinsiu kodėl jis pasidavė.Ir aš jam paaiškinsiu kad jis negali pasiduot,tik nedabar.Aš pasistengsiu jį sugrąžinti pas mus ir jeigu tai nepadės tuomet bus planas b,o jo jis tikrai nenorės.

-Tu jį myli,tiesa?-apsikabino ją Luke

-Jis tavo tėvas,Luke.Tai nėra dėl meilės,aš tiesiog noriu kad jis būtų su savo sūnumi.

Nors ir melavau jam kad jo nemyliu,bet taip ir turėjo būt.Aš turiu pasiryžt tam kas manęs lauke.Žmonės su daiktais susirinko prie mūsų ir mes visi patraukėme link žmonių kurie su mašinomis stovėjo už vartų.

-Šie žmonės čia buvo ne dėl to kad jus išgasdinti.-nusijuokiau iš jų reakcijų-Jie čia dėl to, nes žinojau kad jūs visi vyksite su mumis.Daiktus sudėkite į bagažinę ir sėskitiės į mašinas.Jie jus nuveš ir parodys viską.Noriu kad jaustumėtės kaip namuose,bus maisto,vandens,drabužių,visko.O mes turime vykti sutvarkyti nebaigtus reikalus.

Jie visi susėdo į automobilius ir išvažiavo.Pažvelgiau į dėžėmis pastatytas sienas.Na štai,viena dalis jau atlikta,o dabar sekanti.

-Wali.-atsisukau į merginą ir ji linktelėjo

-Ką jūs daarysit?-sutrikęs pažvelgė Liam

-Mes tai sudeginsime.-nusišypsojau

-Kodėl?

-Vaikinai,jūs tikrai galvojot viskas baigsis tik tuo?Andrey vyrai visada žinojo kur yra ši stovykla ir čia tik laiko klausimas kada jie atvyks.Mes tai padegsime ir duosime jiems žinią kad ši gauja mirė.

-Amy,tikrai to nesitikėjau.Bet yra dar vienas klausimas.Kaip jie sužinos kad šią gaują padegė ir svarbiausia,kas ją padegė?

-Na, tarkim ten atbėgs užduses žmogus su prašymu pagalbos, kad užgesintų gaisrą.-nusijuokiau-O padegė nauja gauja apie kurią niekas nežino.

-Ir jūs viską spėjot suplanuot per visą šitą laiką?

-Taip,Liam.Aš visam šitam įdėjau daug pastangų ir ryžto.

Jis priėjęs apsikabino.Apkabinau jį tai pat.

-Gerai vyručiai,štai degalai ir štai degtukai.-nusijuokė Wali

-Na tai ką,draugai...Prie darbo.-nusijuokiau ir pasiėmiau degalų su degtukais

Visi įžengėme į stovyklą ir pradėjom visur pilstyt degalus.Pagaliau tai įvyks.Jiems išėjus už sienos uždegiau degtukų ir sumečiau į vieną iš palapinių bei išbėgau iš ten.Visi uždegėme sienas ir sumušėme vienas su kitu rankomis.

-Na tai ką,laikas kitai daliai.-nusijuokiau ir pasiėmiau raciją-Kim,girdi?

-Taip.-merginos balsas nuskambėjo

-Puiku,galit pradėt savo plano dalį.

-Puiku.-nusijuokė

-Na,o mes dabar palaukime.-suplojau rankomis

Priėję kitą gatvės pusę užlindome už medžių.

^Zayn^

-Ei...!-šauksmas prie įėjimo atkreipė daugelio dėmesį-Gaisras!

-Kur?-greitai pribėgęs paklausiau

-Štai ten.-uždusęs parodė link stovyklos kur kilo juodi dūmai

Greitai visi sureagavę sėdome į mašinas ir važiavome link ten.Kas per nesąmonė.

Privažiavę vietą greitai išlipau iš mašinosi ir pažvelgiau į stovyklą.Žengiau jau į beveik sudeguses žemes.Jų nebėra.Jų visų nebėra.Prie kitų vartų ant žemės pamačiau kyšantį baltą lapuką.Greitai priėjęs paėmiau jį ir pažvelgiau kas parašyta.Daugiau tau ji nebemaišys. Ir prie lapuko gulėjo grandinėlė.Prie manęs priėjo kiti ir lapelį paslėpiau.Atsidusau ir ėjau kartu su jais link mašinų.

-Na tai ką...Viena kliūtim mažiau.

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now