^Lucy^
Liga kuri atėmė tiek daug iš jos...Liga kuri sugadino dukros gyvenimą....Liga per kurią sielvartavo tėtis...Liga kuri buvo pranykus...Liga kuri atsinaujino....Liga kuri ir vėl griauna gyvenimą...
Lėtai atsistojau ir priėjau duris.
-Lucy...Tau viskas ge...-ir užtrenkiau duris
Lėtais žingsniais išėjau iš ligoninės ir patraukiau namų link.Ten vistiek nieko nėra.
Akla mergaitė užaugusi septyniolika metų be mamos ir kai jau susitaikei su tuo ji pasirodo...Pasirodo ir visos paslaptys.Pasirodo visi pykčiai.Pasirodo nepažįstamas vaikinas.Pasirodo miesto tvora.Pasirodo ir šeimos pykčiai...Kodėl pagaliau negaliu normaliai gyvent?Kodėl visada atsiranda kliūčių gyvenime?Kodėl manau,kad praregiu tik dabar?Kai viskas aplink tave byra tik tada supranti kas blogai...Tik tada supranti,kad per mažai kovojai...Reiškiasi turi kovot stipriau...Prabilo sąžinė..Ką tu išvis nusimanai...Staiga pajaučiau kaip suskausta užpakalį ir pastebėjau,kad aš ant takelio,o šalia kažkoks vaikinas.
-Susižeidei?-paklausė pritūpęs
Vaikino mėlynos akys mane trumpam svaigino iki kol papurčiau galvą.
-Labas Niall...-sumurmėjau ir atsistojau
-Sveika...-tarė ir šyptelėjo-Kas nutiko?
-Ne nieko...-sušnibždėjau ir praėjau pro jį
Niall ir močiutė vienintelei padėjo man susipažint su aplinka.Jis visada buvo tas kuris gaudavo visą dėmesį ir kai Niall būdavo pas mus Luke nebūdavo,nes Luke ir Niall nesutaria.
-Lucy kas buvo?-Niall ranka švelniai suėmė mano nuo ko aš krūptelėjau
-Aš...-mano balsas tapo gergždantis
Ne aš neverksiu...Nepasiduosiu ašarom...Nebenoriu būt ta silpna mergaitė...Nors ką aš apgaudinėju...Aš esu naivi,silpna mergaitė...
Mano veidu nusirito ašara.Greit ją nusivaliau.Iš mano lūpų išsprūdo kūkčiojimas.Greit jį sulaikiau.Tačiau vieno sulaikyt negalėjau.Niall tvirtos rankos apsivijo mano liemenį ir prisitraukė arčiau.Rankomis apsivijau ir jo liemenį ir veidą paslėpiau jo krūtinėje...Nuo mano ašarų šlapo jo tamsūs marškiniai.
-Princese kas nutiko?-paklausė ir pakėlė mano smakrą,kad galėtų matyt mano nuverktas akis
-Niall...-sukūkčiojau ir vaikinas pakreipė galvą kad geriau matytų,nes aš buvau visa galva žemesnė-Nepalik manęs...
-Nepaliksiu...-tai buvo paskutiniai žodžiai kuriuos išgirdau ir tada tamsa
^Niall^
-Nepaliksiu...-tariau ir ji tiesiog suklupo mano rankose-Lucy...Princese...
Nieko...Pakėliau merginą nuotakos stilium ir pradėjau nešt link jos namų.Kodėl ji verkia?Ir ką ji veikė lauke tokiu oru?Išvis...Kodėl ji tokia...sužeista?Pripažinsiu ši mergina buvo nepaprasta...Jos rudi,banguoti plaukai ir rudos it šokoladas akys...Jos žvilgsnis toks nekaltas...Ji labai liekna,kas nepatiko...Ji nevalgo?
Kai įžengėm į namus laiptais atbildėjo Theo,kai pamatė Lucy mano rankose susiraukė.
-Kas buvo?-paklausė sutrikęs
-Ji nualpo...-sumurmėjau-Ir verkė...
-Gal man pasilikt?Padėsiu kuo galėsiu...-tarė...Tačiau žinau,kad jis nori susitikt su Pety
-Eik Theo...-sumurmėjau-Tik saugokis Z.
-Žinau,tačiau Niall...-pažvelgiau į vaikiną-Pety sakė,kad jis mieste.
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*