2.23

1.6K 135 14
                                    

^Lucy^

Niall pasilenkė ir sujungė mūsų lūpas.Iš pradžių nesusigaudžiau,bet kai jis pajudino lūpas atsakiau jam.Niall savo rankom apglėbė mano liemenį,o aš rankom apvyniojau jo kaklą ir pasistiebiau nes jis buvo labai aukštas.

Netrukus jis atsitraukė bet rankų nuo liemens nepatraukė.Jo veide buvo didžiulė šypsena ir nė pati nepajaučiau,kaip išsišiepiau.

-Vykstama namo,nes man ir taip reik pasiruošt Amy puolimui...-tarė ir pakštelėjo į nosies galiuką

-Kaip suprast puolimą?-paklausiau atsitraukdama ir eidama link mašinos.

-Tavo mama mane išleido tavęs ieškot,bet sakė,kad mes turėsim pokalbį.-tarė užkurdamas mašiną-Ji labai valdinga.

-Ji mano mama...Ji visada valdinga.-šyptelėjau

Niall tik šyptelėjo ir pradėjo vairuot.Viena ranka vairuodamas,o kitą uždėjo man ant kojos.Aš tik šyptelėjau ir uždėjau savo ant jo ir sunėriau pirštus.Kad ir kaip tai negerai aš nieko nesakau.Niall neatrodo toks senas ir man net nerūpi kiek jam metų.Vis tiek aš išvyksiu.Noriu pasidžiaugt šiom paskutinėm jo ir mano akimirkom.

Kad ir ką sakys mama aš pasiruošus tam.Pasiruošus stot už Niall.Kai įsukom į kiemą pastebėjau kažką vidui vaikštant.Išlipau iš mašinos kartu su Niall ir atidarę duris įžengėm į vidų.Liam ir Harry stovėjo netoli durų ir stebėjo mus piktais žvilgsniais.

-Tau viskas gerai?-Liam norėjo prieit,bet aš staigiai atsitraukiau

-Prašau nesiartink prie manęs Liam.-tyliai tariau ir jis susiraukė dar labiau

-Viskas per tave..-suurzgė atsisukdamas į Niall.

Ir tik dabar pastebėjau jo sumuštą veidą.Lūpa prakirsta ir sutinus.Aiktelėjau ir Niall atsisuko.

-Kas...?-nė nesugebėjau užbaigt sakinio-Kieno tai darbas?

-Lucy tai niekis...-Niall sumurmėjo ir stebėjo Liam ir Harry

-Korio darbas?-atsisukau į vaikinus

-Tai ne tavo reikalas Lucy.Kambarys tau paruoštas.-tarė pažvelgdamas į mane

-Man jau nebevadovausi Liam.Aš jau nepriklausoma nuo jūsų.-šyptelėjau-Tad miegosiu kur miegojau.

-Pasakiau.Ne.-iškošė pro sukąstus dantis ir suspaudė kumščius

Aš nė nepajusdama atsitraukiau nuo jo ir jaučiau,kaip graudinuosi.Apačioje pastebėjau mamą.Ji buvo pikta.Labai pikta.Priėjo prie mūsų ir nustebau,kai ji mane apkabino.

-Lucy tu drebi.-tarė atsitraukdama ir pamatė mano baimės pilnas akis

-Man..vi..viskas ge..gerai..-sumikčiojau ir pažvelgiau į Liam kuris piktai stebėjo mane-Eisiu miegot.Niall...

-Sakiau ne!-susigūžiau ir jaučiau,kaip ašaros rieda skuostais

Visi stebėjo mane arba Liam.Garsiai sukūkčiojau ir sunėriau rankų pirštus.

-Liam!-užriko mano mama-Raminkis!

-Ji nemiegos su juo!Daugiau niekada!-sušuko ir aš paėjau žingsniu atgal atsitrenkdama į sieną

-Tu ją gąsdini Liam...-tarė Harry

-Tegu supranta,kad jis jai per senas.Ji jauna ir susiras savo amžiaus vaikiną!-vis dar pakėlęs balsą tarė

-Baik!-suklikau-Baik kontroliuot mano gyvenimą!Nenoriu gyvent taip kaip tu suplanavęs!Aš niekada!NIEKADA nebūsiu su Luke!

Visi buvo nustebę.Tarpdurį stovėjo Luke,bet man jis mažiausiai rūpėjo.

-Aš nenoriu būti užrakinta!O tu būtent tą ir darai!-sukūkčiojau-Jūs tokių metų darėt ką norit ir niekas jūsų nekontroliavo!Dabar niekas nekontroliuoja Pety ar kitų!Jūs visi stengiatės sugriauti mano gyvenimą!Man nusibodo!Aš jau pilnametė ir turiu pilną teisę spręst už save!

-Man nerūpi.-tarė ir aš surėkiau-Tu miegosi atskirai.

-Užsičiaupk!-suriko mama-Tu jai ne tėvas!Ir nenoriu,kad prie jos artintais!Ji mano dukra ir aš spendžiu kada jai ką uždraust!

-Jie bus vienoje lovoje!-sušuko Liam žiūrėdamas į mamą

-Ir jie tik miegos!-sušuko atgal

-O ką tu žinai!-Liam

-Ne kartą mačiau juos miegančius Liam,tad tiesiog užsičiaupk ir rūpinkis savo vaikais.-papurtė galvą mama

-Mano vaikų nekišk!-vėl sušuko

-Man skauda galvą.-tarė mama-Todėl Niall nuvesk Lucy namo ir mes rytoj pasikalbėsi.

-Gerai.-tarė Niall ir priėjo prie manęs-Eime?

-Taip.-tariau ir sunėriau mūsų rankas-Labanakt mama.

-Labos princese.-tarė mama

-Palauk Niall.-tarė Liam ir Niall suirzęs atsisuko

Nespėjau nė sureaguot,kaip Liam kumštis susidūrė su blondino žandikauliu.Visi buvo šoke.Niekas nesitikėjo jo tokių veiksmų.Nieko nebegirdėjau.Atrodo viskas vyko,kaip filme.Jis užsėdo blondiną ir pradėjo daužyt,kaip bokso kriaušę.Dani norėjo jį atitraukt,bet ji buvo stipriai pastumta ir ji neišlaikius pusiausvyros nukrito.

Tik dabar supratau,kad nėra Louis.Jei jis būtų jis taip nesielgtų.Harry tiesiog viską stebėjo.Mama kažkur dingo,bet netrukus vėl atsirado.Norėjau prieit ir padėt jam,bet kažkas to neleido.Buvau lyg suparalyžiuota ir nesugebėjau pajudėt.Viską ką sugebėjau daryt buvo stebėt juos.Liam kažką rėkė,bet aš nieko negirdėjau.

Liam jį nesigailėdamas trankė ir kai pamačiau blondiną jau beprarandantį sąmonęs atrodo atgavau visas jėgas.Klausą.

-Daugiau nenoriu tavęs matyt šiuose namuose!-sušuko jis jam

-Gana Liam!-sušukau ir priėjus prie jo uždėjau ranką jam ant peties

Jis pakilo iš savo vietos ir nė nesureagavau,kaip gavau smūgį.

-Esi tik kalė Lucy!Tik suknista kalė!-sušuko

Staiga pastebėjau siluetą už Liam.Jis patapšnojo jam per petį ir Liam atsisukus gavo tokį stiprų smūgį,kad susmuko vietoj.

-Ji mano dukra ne tavo prakeiktas asile!

****

-760

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now