3.17

950 54 7
                                    

*Eleanor*

Į sieną atsirėmusi išblyškusi mergina buvo laiminga.Su didele šypsena ir spindinčiu veidu.Ji vis pažvelgė į Niall ir į Zayn.

-Abu mano mylimiausi žmonės čia.-tarė tamsiaplaukė

-Princese..-Zayn akyse susikaupė ašaros

Jis nieko nelaukęs pribėgo prie jos ir apkabino.Matant Zayn su šypsena ir ją yra nuostabu.Nors jie abu atrodo tragiškai tačiau jie vistiek nuostabūs.

-Bravo,bravo!-Liam pradėjęs ploti sarkastiškai sulaukė labai daug neigiamų išraišku-Tu pabudai vadinasi galime dingti!

Tarė ir jau norėjo paimt ją už rankos tačiau Niall sureagavo greičiau ir trenkė vaikinui tiesei į veidą.

-Gana!-sušukęs pastūmė-Elgiesi kaip vaikas!Ko tu nepalieki visų nors kartą ramybėj?!Kodėl tau vis reikia sugadint tai kas povalei atsistato?!Jie kartu!Myli vienas kitą!Ko tu po velnių neatsiknisi?!

-Taip Liam...Kodėl tu vis bandai atimt laime iš mūsų visų?-Dani balsas buvo gergždantis tačiau jos veidas buvo ramus.

*Amy*

Atsitraukiau nuo Zayn ir priėjau prie Liam.Pakėliau galvą ir pažvelgiau jam į akis.

-Kodėl tu vis griauni mano gyvenimą?-tyliai sušnibždėjau-Kodėl nori atimt visus iš manęs?

Tačiau jis tik tylėjo.Liam buvo išblyškęs,tačiau jis negali atimt manęs iš jų.Tik ne šį kart.

*Louis*

Amy susvyravo ir suklupus Liam rankose užsimerkė.

-Leisk man pasidžiaukt pas...

-Amy?-Liam lėtai ją pajudino-Amy!Ji nekvėpuoja!Kur daktaras?!

Kilo panika.Visi bėgo link merginos ir suklupe bandė atrast jos pulsą,tik Zayn stovėjo atokiau ir nejudėjo.Jis stebėgo gulinčia merginą.Zayn veidas vis baltėjo ir baltėjo.Malia atsisukus į Zayn pakilo ir pribėgus spėjo pačiupt jam už rankos.

-Zayn!-ji bandė sugaut akių kontaktą tačiau jis atrodė lyg tuščias-Zayn klausyk!Ji gyva!Amy gyva!

Tačiau atrodė kad jis to negirdėjo.Subėgę daktarai išnešė ją.Koridoriui pasigirdo tik kūkčiojimas ir raminami žodžiai.Liam kaip buvo suklupes taip ir liko.Dani jam kažka sakė tačiau jis neatsakė.Luke nebuvo čia.Visi atrodė kaip sudužę išskyrus Malia.Ji atrodė išsigandus tačiau ji matė kad tai nebuvo mirtis.

-Zayn!-garsiai sušukus mergina ir trenkus jam per veidą jį pakėlė-Amy nemirė!Ji prarado sąmonę!Kai žmogus praranda sąmonę širdies plakimo ir pulso neina išgirst nes jis begalo lėtas!Atsipeikėk kvailį,tavo žmona nemirė ir jai dabar reikia tavęs!

Visi kaip mat aprimo tačiau neperdaugiausia.Liam vis dar buvo be jokios reakcijos.Niall gulėjo vidury koridoriaus ir stebėjo lubas.Visi vaikai išėjo ieškot Luke.

-Viskas per mane...-tarė Liam stebėdamas žemę-Amy buvo teisi.Aš viską griaunu.Atimu visų laime.Atimu ją.Jūs teisūs kad esu niekam tikęs brolis kuris net nesugeba pasirūpint sese.Jūs teisūs kad esu niekam tikęs tėvas,kad nesirūpinu vaikais.Tačiau aš jais didžiuojuosi.Jie užaugo tvirti ir stiprūs.Moka kovot ir pastovėt už save ir apgint kitą.Išmokinau juos saugoti šeimą ir prižiūrėti mamą kol manęs nebus.-Liam pakilęs nuo žemės pažvelgė į mus-Tačiau viską dariau kad apsaugočiau jus.Čia atėjau norėdamas išsivesti jus visus.Z mus jau rado.Ir jis jau čia.Kalbėjau su L ir nutarėm kad mums reikia grįžti į Bradford.Dy tenais ir jis mūsų lauke su savo gauja.Jie įsirengė nedidelę bazę atokiau nuo miesto ir laukia mūsų.Turi profesionalių daktarų ir būtų galima išgydyti ir Amy ir Lucy.

Ir šia akimirką pajaučiau didele kalte.Jis mus saugojo.Jis ištiesų mus saugojo.Jis mumis rūpinosi.Tas pats Liam Payne kuris nesenai kėlė milžiniškas scenas.

-Atleiskit kad sugrioviau viską ką jūs pastatėt.-tyliai tarė ir apsisukęs išėjo

Kilo tyla.Labai įtempta tyla.Visi sėdėjo ir kaltino save.

-Liam!-Dani pakilus iš vietos nubėgo paskui jį

-Žinot...Jaučiuosi itin šūdinai..-sumurmėjo Niall-Aš ką tik jį apšaukiau ir viską išrėkiau...

-Šūdinai jaučiamės mes visi..-tyliai tarė El-Tačiau negalime savęs dėl to kaltinti.Jis pats elgėsi kaip prakeiktas asilas ir dabar staiga jau vėl visų "tėvelis".Jis tiek šūdo privirė Amy bei Lucy..Ypač jai.Jei ne jis,jūs būtumėte kartu.Nebūtų įvykę to kas vyko tada.Klausykit...Mes esam viena didelė šeima.Patyrėme visko ir nemanau kad kokia nors šeima išgyventų tai ką išgyvename mes.Taip,mes praradome daug žmonių,bet žinome kad jie saugo mus.Taip,mes patys vos nemirėme kokius šimtus kartų ir taip,mes jau esame ganėtinai seni,tačiau žmonės!-sušukau ir pažvelgiau į visus-Mes dabar esame čia.Nors ir leisgyvei ir išsekę,tačiau mes čia.Mes meldžiamės už blėstančią gyvybę.

Visi atsisuko ir susidomėję stebėjo viską ką sakiau.Ir staiga Malia atsistojo šalia ir pažvelgė į Niall.

-Klausyk..Tu esi asilas.Labai durnas asilas,tačiau jau kas buvo tas buvo.Dabar tu turi kitą užduotį.Turi palaikyt ir kovot už savo mergaitės gyvybę kuri jau pusiau mirus.Niall,turi suprast tai,kad ko tu nori niekada taip lengvai negausi.Turi dėl to kovoti ir nesvarbu ar mėnesį ar metus.Jei turi tikslą tai jo ir siek.-tarė mergina ir giliai įkvėpė-Mes visi turime kovoti dėl mūsų visų.Mes visada turime vienas kito užnugarius.Nesustokime siekti savo tikslų.Mes vieną kartą įveikėme Z.Įveiksime ir dar kartą.Tik šį kartą mes pasirengsime daug geriau.Šį kart prikelsime jaunuosius venius.

-Ką turi omeny?-tarė Niall

-Prikelkime Malik šeimyną..

*****

Dadadadammm...Artėjam pabaigos link ir nežinome kokia ji bus... muhahahha...;D

-780

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Onde histórias criam vida. Descubra agora