****AMY****
Zayn tiesiog stovėjo ir žiūrėjo tiesiai man į akis.Negaliu pasakyt ką dabar matau jo veide,nes tokio žvilgsnio dar nemačiau.Jis tiesiog žiūri į mane savo rudomis akims ir tyrinėja.Bet tada jis tiesiog pasilenkė ir sujungė mūsų lūpas.Zayn savo kūnu prispaudė manąjį prie sienos ir bučiniais nusileido iki kaklo,o aš pakėliau galvą duodama jam didesnį priėjimą prie mano kaklo.Bet tada supratau ką jis padarė.Jis suknistai pažymėjo mane.
-Malik..-surzgiau ir Zy tik sukikeno,bei pakštelėjo į jo ką tik padarytą 'meilės žymę'-Dabar mano eilė.-sukikenau ir pabučiavau jo kaklą,o tada tiesiog įsisiurbiau į jį.Zayn surzgė ir stipriau prispaudė mane ir ranka apglėbė mano liemenį
Po poros sekundžių atsitraukiau nuo jo ir pažvelgiau jam į akis.Jis toks gražus.
-Princese eime.Turime kai kur nuvykt.-tarė ir švelniai paėmęs mane už rankos pradėjo vestis prie durų,o įžengęs pažvelgė į draugus-Na jau galim vykt.
Visi atsistojo ir išėjo paskui mus.Zayn priėjo prie juodo motociklo ir atsisėdo ir atsisuko į mane.
-Sėsk.-tarė ir aš lėtai priėjus apžergiau jį ir atsisėdau rankas apvyniodama aplink Zy liemenį ir prisiglaudžiau,jis tik sukikeno.
-O kaip vaikai?-paklausiau galvą padėdama jam ant peties
-Juos prižiūri mano mama.-jis tarė ir aš pažvelgiau į jį-Ji atvyko kai mes žymėjom vienas kitą.
Aš tik sukikenau.Zayn užvedė motociklą ir greitai pradėjo važiuot keliu.Pažvelgiau atgal ir pamačiau mum iš šonų važiuojant Dy su Pezz,o kitam šone Lou su Ela,Liam su El buvo už mūsų.Mačiau,kad jų veidai buvo nelabai laimingi ir aš tada susikrimtau.Kas jiems?Pažvelgiau į Zy ir pamačiau,kad jo rankos taip spaudė rankenėles,kad net buvo krumpliai pabalę.Pažvelgiau į Pezz kuri buvo apkabinus Dy ir ji pagavus mano žvilgsnį man tik šyptelėjo.
Atrėmiau galvą į Zayn petį ir susimąsčiau.
Zayn yra nepaprastas vaikinas,turiu omenį jis gali būt ir blogas ir piktas,tačiau aš nesuprantu.Jis elgiasi su manim kaip su mergina,tačiau niekada nesijaučiau tokia.
Motociklas skriejo tikrai greitai ir aš nesuprantu.Pažvelgiau į draugus kurie bandė mus pasivyt,tačiau mūsų motociklas skriejo dar greičiau.Stipriau apkabinau Zayn ir galvą atrėmiau į jo petį.
-Zayn...Gal gali lėčiau?Mūsų draugai mūsų nepasiveja.-tariau švelniai tačiau jis nereagavo-Zayn?
Tačiau jokio atsako.Pastebėjau,kad jis buvo visas įsitempęs ant jo kaklo buvo iššokę venos ir jo rankos taip stipriai spaudė rankenas,kad man atrodo jam iš delnų net kraujas bėgo.
-Princese?Gal gali nuimt šalmą?Man jis truputį spaudžia.Ir užsidėk sau,dėl saugumo.-tarė ir aš lėtai nuėmiau šalmą jam nuo galvos ir užsidėjau sau-Ačiū..Daug lengviau..
Kodėl?Turiu omeny kodėl jis nestabdo?Pažvelgiau į priekį ir pamačiau kažkokią aikštelę.Ką jis darys?Juk mes nesustosim.O ten plytinė siena.Atsisukau atgal ir pamačiau draugus kurie buvo netoli mūsų.Mačiau,kad jie buvo išsigandę kaip ir aš.Zayn ką tu po velnių darai?Pamačiau priekį mūsų kažkokias baltas mašinas.Galiu pasakyt,kad BMW.Pažvelgiau už mūsų,o ten juodi BMW.Juodi musiškiai.Žinau tai..
-Zayn kas vyksta?-tyliai paklausiau jo
-Princese..Viskas bus gerai..Nebijok.-tarė-O dabar stipriai laikykis,gerai?
Aš tik prisiglaudžiau prie jo krūtinės ir stebėjau,kaip iš baltų BMW išlipa Heilė bei kiti.Zayn savo motociklą taip stabdė,kad atrodė mes tuoj mirsim.Kuo stipriau laikiausi jo įsikibus ir kai jis sustabdė jį aš greitai nuo jo nulipau.Pažvelgiau į Heilę kuri rankoje laikė ginklą.Tik dabar supratau kur esam.Mes sandėliuose.
-O mergaitę atsivežėt..Kaip miela..-ji sarkastiškai pasakė
-Tavo juokeliai čia nereikalingi H.-sumurmėjau ir ji tik susiraukė
-Užsikišk ba mirsi iš kart.-ji tik surzgė
-Labai bijau..-tariau ir nužingsniavau prie saviškių
-Taigi..Norit sandėlių..A?-ji pasimaivė-Tuomet pasiimkit.
Zayn nebuvo,kaip ir Liam.Merginos su pistoletais stovėjo šalia Heilės,o aš buvau nuėjus toliau.Priėjau prie baltos BMW ir pažvelgiau į vidų.Nieko.Tada į galą.Nieko.Patikrinau bagažinę.Nieko.Patikrinau daugelį iš jų tačiau nieko.Atsitraukiau ir pažvelgiau...Sandėlys stovi vidurį,o balti BMW ratu aplink sandėlį.Kas taip statytų?Dar kartą nuskanavau baltas BMW ir pasilenkiau apžiūrėt apačias.Vis dar nieko..Tik...Pastebėjau juodai raudonus taškučius mirksinčius ant padangų.Greit atšokau nuo jų ir pradėjau bėgt link merginų.Pamačiau ten jau ir Zy su Liam.
-Dingstam iš čia..-tariau ir Zy atsisuko
-Mes čia jų susigrąžint Amy..-sumurmėjo jis
-Tai spąstai Zy..-tariau ir jis atsisuko į mane visas
-Kodėl taip sakai?-paklausė
-Patikrinau jų mašinas ir prie jų yra bombos.Jie viską suplanavo.-tariau greitai
-Gerai..Pasilikit savo sandėlius sau.Vykstam namo.-sumurmėjo Zy ir visi draugai gavo ženklą
Greitai susėdę ant motociklų patraukėm namų link.Tačiau aš žinau.Žinau,kad tai dar ne viskas.Pažvelgiau atgal ir pamačiau kaip link mūsų važiuoja balta BMW.Sakiau..
-Zy..Už mūsų..-tariau ir jis tik pagreitino greitį,tačiau mašina už mūsų padarė lygiai tą patį
Zayn pasuko į kažkokį neaiškų kelią ir dideliu greičiu pradėjo važiuot.Mašinos už mūsų jau nebuvo,tačiau motociklo greitis nemažėjo.Jis tik didėjo.Kelias nebuvo labai tvarkingas.Jis buvo su duobėmis kas kėlė man baimę.
-Zayn..Gali lėčiau..Aš bijau.-tariau ir Zy tik įsitempė-Zayn..Prašau sulėtink..Ar tu matai koks kelias?
Tačiau jis nereagavo.Motociklo greitis vis greitėjo ir greitėjo,o duobių vis daugėjo ir daugėjo.Pažvelgiau į priekį ir pastebėjau,kad mes artėjam kažkokio kaimo,tačiau iki jo dar pora kilometrų.Zayn buvo stipriai įsitempęs ir mane tai gąsdino.
-Zayn...Prašau...Aš tikrai bijau..-tariau tyliai ir pajaučiau,kaip viena ašara nurieda mano skruostu
-Princese..Pasakyk man tai..-Zayn tylus balsas
-Ką?-paklausiau ir tyliai sukūkčiojau
-Pasakyk tuos tris žodžius Amy..-Zayn balsas buvo trūkinėjantis
-Tai,kad myliu tave?-paklausiau
-Taip Amy..Pasakyk tai..Pasakyk kuo tvirčiau..-tarė Zayn
Aš tik sumirksėjau ir mano skruostu nusirito dar daugiau ašarų.
-MYLIU TAVE,ZAYN.
-MYLIU TAVE,PRINCESE.
*****AUTORĖS ŽODŽIAI*****
Po merginos ir vaikino prisipažinimo motociklas susimėtė.Pasirodo kai jie pradėjo važiuot su juo iki namų nutrūko stabdžiai.Motociklas tapo nevaldomu.Jis vis greitėjo ir greitėjo,o mergina vis labiau bijojo ir vis labiau glaudėsi prie vaikino.Vaikinas tai jau žinojo ir jis norėjo tik apsaugoti merginą todėl jai to nesakė.Važiuodami duobėtu keliu jų motociklas pataikė ant nedidelės duobutės ir jį sumėtė.Motociklas apsivertė ir kirto į žemę tada atšoko ir vėl kirto.Jis pradėjo suktis ore ir po to stačiu kampu krito.Jis užsidegė..Ugnis pasiekė benzino baką ir pasigirdo didelis sprogimas.Prieš mirčiai ateinant vaikinas paskutinį kartą sulietė lūpas su be sąmonės gulinčia mergina.Vaikinas suprato,kad tai jau pabaiga.
Dvi širdys..
Viena šalta ir bejausmė..
Kita šilta ir tyra..
Dviem širdim susilietus gavosi dar dvi mažytės..
Tačiau meilė baigiasi..
Baigiasi ir ši..
Zayn mama prieš jiems išvykstant sakė...
-Kai rasi tai,ko taip ilgai ieškojai,likimas tikrai neleis taip lengvai pasiimti..
*******
Na va...Pirmas sezonas.. :)
-1000
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*