"Lucy"
Delnais suėmus vaikino veidą labiau prisitraukiau ir atsakiau į bučinį.Aš taip šito pasiilgau.Vaikinas lėtai atsitraukęs pažvelgė tiesiai į akis.
-Lucy,atsiprašau.Atsiprašau kad buvau ir esu toks asilas.Paleidau tave manydamas kad radau geresnę,tačiau geresnių nėra.Nėra tokios kaip tu.Gyvos,stiprios,ryžtingos,drąsios ir galėčiau vardint ir vardint.Klausyk...-Niall švelniai glostė ranką ir jaučiau kaip tuoj apsiverksiu-Kai tu gulėjai komoje,galvojau numirsiu.Lucy,aš myliu tave.Taip stipriai kad net skauda.Aš pasiilgau mūsų akimirkų,liūdnų,linksmų,pasiilgau mūsų ginčų ir kvailų dramų.Aš pasiilgau mūsų.
-Niall..-tyliai sumurmėjau ir nubraukiau rankove ašaras-Aš tai pat pasiilgau mūsų.Visko kas buvo su mumis.Girdėjau viską ką sakiai kol buvau komoje.Aš tai pat tave myliu...Tačiau..
Ir tada brunetas paleido mano rankas ir atsitraukė.Jaučiau kaip daužėsė jo širdis ir kaip jis žvelgė į mane.Jo akys buvo tuščios ir pilnos skausmo.Tačiau aš negaliu..
-Tačiau negaliu vėl pulti tau į glėbį po viso to.-tyliai tariau-Noriu,Niall,tikrai noriu.Tačiau prašau suprask kad man skaudėjo.Tu esi viskas ko aš noriu tačiau man reikia laiko.
-Supratau.-jis taręs apsisuko ir išėjo.
Suklupau savo vietoje ir pasidaviau.Ašaros riste ritosi skruostais ir net neketinau to sustabdyt.Aš ką tik atstūmiau žmogų kurį myliu visa širdimi.Tačiau negaliu imt ir pasiduoti.
-Lucy...-Malia staigiai pribėgusi apsikabino-Saulyte...
-Kaip aš tavęs pasiilgau Malia.-apsikabinus merginą sukūkčiojau-Aš pasiilgau jūsų visų.
-Mes tavęs tai pat.-ji tyliai tarė-Tačiau Lucy,pirma mums reikia sutvarkyt visus reikalus.Padėsiu tau su Niall,pažadu.Tačiau dabar mums reikia Malik.Mes turime įveikti Z ir viską pagaliau užbaigti.
Malia kalbėjo tiesą,tačiau žinau kad kai susitiksim su juo,visa tai, nesibaigs geruoju.Lėtai pakilau kartu su mergina ir kartu nuėjome į lauką.Tik išėjome pagavau Niall žvilgsnį.Greitai nusukau galvą ir šyptelėjau Maliai.Abi nuėjome prie merginų.
Po ilgo susitikimo su tais kurių dar nemačiau kai pabudau ir po ilgų kalbų apie tai kaip vienas kitų pasiilgome vėl tvirtai stovime dideleme rate.
-Turime veikti kitaip nei visada.-tarė tėtis-Šį kartą turime sugalvoti itin budrų planą,tokio kokio jis nesitikėtų.
-Turi omeny kaip va suvaidint vieno mirtį ir padaryt taip kad pamatytų jo pakalikai,kad jam praneštų ir tada jis pats atvyktų su savo vyrais pas mus?-paklausiau
Visi susmeigė savo žvilgsnius į mane ir vieni buvo sutrikę kiti pikti,kiti lyg būčiau genijus ir taip toliau.
-Mąstai protingai tačiau kas pasirįžtų tokiam savižudiškui dalykui?-tarė
Visi buvo abejingi.Žvilgnsiai neramūs ir nerado vietos.Niekas nežiūrėjo nei į mane nei į tėtį.
-Aš.-paprastai tariau-Mano suvaidinta mirtis jį pritrauktų,nes vis dėl to jam reikia labiausiai manęs.Taigi būtų taip kad pabudus iš komos kiltų komplikacijų ir tik kapt aš mirus.
Tariau ir visi jau žiūrėjo kaip į pamišėlę.Tėvai buvo labai susiraukę kaip ir Niall.Malia su broliu iš vis paklaikę,o kai kurie netgi palinkčiojo galvomis.
-Nagiii...Planas net labai geras nebent kažkas turi kažką geriau pasiūlyt.-sumurmėjau
-Taip turiu.-tarė Niall-Mes visi nuvyksime pas jį ir tiesiog įsilaužime į vidų,visus išžudysime bei jį taip pat.
-Man Niall planas labiau patinka.-tarė tėtis bei kiti palinkčiojo pritardami-Niall dėstyk smulkmenas.
Pažiūrėjau į Niall kuris buvo labai suirzęs kaip ir aš dabar.Mano planas daug geresnis.Šitie daržovių apgraužti kelmai...
Visiems pradėjus vykdyt vyriausiojo kelmo įsakymus prasidėjo didelis sąmyšis.Visi bėgiojo iš vieno galo į kitą,o aš kai vinis įkaltas į žemę.Niekur nejudėjau.Aš ką tik po komos,o jie jau galvoja naują planą kaip pražudyt daugiau nei vieną žmogų.Genijai!
-Lucy eik padėsi Niall atnešt ginklus.-tarė atėjęs tėtis
Niall iš kart atsisuko į mane ir greitai nusisuko.
-Um..Aš na turiu kitų reikalų..-sumurmėjau
-Eik padėk jam,o vėliau tvarkykis savais reikalais.
Taręs greitai išėjo.Tiesiog puiku!Išėjau į lauką ir pastebėjau vaikiną keliantį visokius ginklus iš mašinos.Priėjau šalia ir padėjau iškelt.Sukdamasi atsitrenkiau į vaikiną ir jis tik sumurmėjo 'atsiprašau' ir nusisukęs dingo.
Jis pyksta.Na taip aš jį atstūmiau bet pykti taip tai nereikia.Jis mane ir kiek kartų atstūmė...
-Lucy !-Malios balsas suriko tiesiai man į ausį-Kas tarp tavęs ir Niall?
-O kas tarp mūsų?-pasimetus pažvelgiau į merginą ir paėmiau ginklus
-Nemačiau jūsų besikalbančių ar kažko kito beveikiant...-jos žvligsnis buvo labai neramus ir įtariantis kas man nepatiko
-Viskas gerai!-trumpai nusijuokiau-Tiesiog abu apkrauti darbais ir nėra laiko mums.Bet gi viskas baigsis ir susitvarkys,nepergyvenk..
-Pfu..-mergina atsipūtė ir pamojavo ateinančiam brunetui-Aš jau išsigandau kad judu nesusitaikėt.
Niall dirbtinai nusijuokė ir atsiprašęs kad neturi laiko šnekoms,paėmė kitus ginklus ir dingo.Mergina dar truputį pabuvus tai pat išėjo.Dėlto tik atsipučiau.Pastebėjau kad visiems jau mes su Niall įdomus.Lyg būtume metų pora.
Surinkus paskutinius ginklus nužingsniavau į vidų.
-Na ką žmonės..-tėtis pažvelgė į visus-Pradedame planą ir atkrešykime asilui kuris tuoj pakratys kojas!
***
Laukiu nuomonių :')-760
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*