Tą akimirką visi suprato Lucy žodžius.Ir visi suprato kad ji ir vėl buvo teisi.Praėjus kelioms dienoms po laidotuvių visi grįžo namo.Tvyrojo tyla.Niekas nenorėjo kalbėtis,atrodė lyg tyloje dar išgirs šūkaujant merginas ar pamatys bėgant per kambarius.
Tačiau niekas nebėgo ir niekas nešūkavo.Buvo mirtina tyla ir didelė tuštuma namuose ir širdyse.
Rudaplaukis vaikinas įžengė į savo kambarį ir pamatė laišką.Jis prisiminė kai Lucy jį paliko prie kambario.Jis jį paėmė ir drebėdamas pirštais atsivertė ir pažvelgė į tekstą.Visi buvo šalia ir jam pradėjus skaityt visi vėl pravirko.
Brangieji,
Net nežinau nuo ko ir pradėti.Visu pirma noriu atsiprašyti Niall už tai kad atstūmiau.Tiesiog aš bijojau kad ir vėl liksiu įskaudinta su sudaužyta širdimi.Be to...Noriu tau padėkoti už viską.Kad buvai šalia ir parodei kas yra Meilė ir ką ji gali.Ačiū tau už tai, kad palikdamas mane leidai suprasti, kad galima su tuo kovoti ir kad nieko nėra amžino.Niall Horan,vaikine kuris buvai mano pirmas ir paskutinis vyras kurį mylėjau ir mylėsiu atsiprašau už savas klaidas.Noriu kad žinotum,jog visada mylėsiu tave ir tai kas įvyks šiandien turėjo įvykti.
Noriu kad pažadėtum man,jog susirasi merginą kurią mylėsi visa širdimi kaip myliu aš ir kad sukursi nuostabią šeimą su ja.Žinok kad saugosiu tave bei tavo merginą ir nuostabius vaikus.Būsi nuostabus tėtis.
Luke Malik,mano brangusis broliuk,nepamiršk tos naivios sesutės su kuria kovodavai kiek vieną dieną dėl televizoriaus pultelio ar paskutinių spragėsių.Nepamiršk ir mūsų vakarų ant stogo kai mokinai mane pažinti miestą bei kitus dalykus kol buvau akla.Esu be galo tau dėkinga už kantrybę ir stiprybę,už tai kad mylėjai mane ir neapleidai visus septyniolika metų,Ačiū tau už tai kad atstojai man mama ir tėtį kol jų nebuvo šalia ir Ačiū už tai,kad visada buvai šalia.Noriu kad man pažadėtai saugoti savo Meilę merginai kurią be galo myli.Kad saugosi ją ir niekada nepaliksi.
Mama ir tėti,žmonės kurie sukūrėt mane,Ačiū jums už tai.Ir už tai kad grįžot į mano gyvenimą kai buvot dingę.Nors ir buvote trumpai tačiau Ačiū jums už tai.Ačiū kad parodėte koks iš tiesų yra pasaulis ir kad išmokėte pastovėti už save ir už savo šeimą.Noriu kad pažadėtute,jog daugiau niekada neišsiskirsite ir visada būsite kartu.Kad prižiūrėsit ir saugosite kitus kaip saugojote mane.
Visi kiti mano šeimos nariai,Ačiū jums už tai kad buvote šalia ir saugojote mane.Malia noriu pasakyti,kad esi mano sesuo kurios neturėjau ir kad be galo tave myliu.Būk laiminga tu ir visi kiti.
Pažadėkite visi kad nepamiršite manęs.Merginos kuri buvo akla,bet praregėjo,merginos kuri pirma išsiaiškino kas yra Z,merginos kuri stengėsi visus apsaugoti.Pažadėkite kad gyvensite toliau ir saugosite vienas kitą.Su meile,Lucy <3
Iš po laiško iškrito lapelis su kitu raštu tačiau jis buvo gana trumpas,Luke jį paėmęs perskaitė.
Ji mano sesė.Esame viena siela dviejuose kūnuose.Ji parodė koks yra pasaulis o dabar noriu pamatyti pasaulį kokį ji gyveno septyniolika metų:tamsų ir šaltą.Myliu jus visus ir tikiuosi,kad suprasit mane.Perduokit Luke kad jis visada buvo tas kurį mylėjau labiausiai.Nuo pirmos klasės.Prižadėkite kad rasit tai ko ieškojote ir saugosite tai ką turite.
Malia <3
Po šių laiškų viskas kas buvo girdėti tai garsūs kūkčiojimai.Šią akimirką verkė ir vaikinai ir merginos.Ir šią akimirką visi ką galėjo pasakyti tai buvo vienas žodis.
-Prižadu.
********
Pieva.Tačiau ši mintis man jau seniai buvo kilus. ;D
Na tikiuosi nenuvyliau. :)
Noriu padėkoti visom kurios nepalikot po mano ilgos pertraukos ir vis dar esat su manimi.
Na rašyt tikrai rašysiu tačiau labai retai.MYLIU MYLIU!!!❤❤
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*