^Amy^
Manau gyvenime nemačiau tokio palūžusio Zayn.Ji gali išgyvent,bet tai būtų stebūklas.Ji nėra labai stipri.Po operacijos jau tokia nebėra.Manau,kad iš vis nesu mačius tokių draugų.Visi palūžę.Tikrai nesitikėjau,kad jiems ji tiek daug reiškia.Atsistojau iš savo vietos ir priėjau prie Zayn.
Atsirėmiau į sieną ir atsisėdau šalia jo.Paėmiau vieną jo ranką ir sunėriau mūsų pirštus.Jis pažvelgė į mane ir pakėlęs mūsų supintus pirštus pabučiavo juos.
-Nenoriu jos prarast.-tyliai tarė-Tik ne tada kai mes vėl su ja.
-Mes jos neprarasim.-tariau prisiglausdama prie jo-Tik ne dabar..
^Zayn^
Gyvenime taip nebijojau.Jei aš ją prarasiu...Gal ir nebuvau geras tėtis,bet aš nesu tam skirtas.Nesu geros širdies ir nemoku parodyt savo meilės.Ji yra mano dukra ir aš ją myliu.Amy pradėjo lėtai kvėpuot.Ji užmigo.
Man įdomu kas kėsinosi į Niall.Juk turėjo būt priežastis tam.Suskambo mano telefonas.Ištraukiau jį ir atsiliepiau.
-Malik.-tariau
-Vienas po kito mirs ir taviškiai.-išgirdau kažkokio vaikino balsą
-Tai tavo darbas,tiesa?-suurzgiau taip atkreipdamas Amy dėmesį
^Amy^
Greitai paėmiau telefoną iš jo.
-Taip tai mano.-išgirdau vaikino balsą
-Klausyk tu kalės vaike..-sušnypščiau-Jei per tave mirs mano dukra,surasiu ir užmušiu.
-Prie ko čia tavo dukra?-jaučiau,kaip jis sutrinka
-Tu suknistai sužeidei Niall..-suurzgiau-O mano dukra pasirengus viskam ir tai tik per tave.
-Aš tavo dukros nekišau.-suurzgė
-Nekišai?!-sušukau-Ji aukojasi dėl jo!Ir tai tik per tave!
O tada pasigirdo pypsėjimas.Sviedžiau telefoną į sieną ir jis sudužo.Sukūkčiojau ir atsirėmus į sieną nuslydau ja.Apkabinau kelius ir paslėpiau galvą juose,leidau sau išsiverkti.
^Louis^
Amy palūžo.Zayn tai pat...Po velnių!Kas taip pasielgė?Ir dar tas vaikis nežinojo pasėkmių?Kas jis toks?Turim naują priešą.Naują gaują.
Pasukau galvą link durų kur link mūsų bėgo daktarai ir pamačiau neštuvus.Kas per?Pro mus jie greitai prabėgo,o daktaras sustojo ties mum.
-Ar yra ponia Edwards?-paklausė
-Aš.-tarė blondinė
-Užjaučiame dėl vyro.-tarė -Mums pranešė apie avariją.Tame pačiame greitkelyje kur buvo sužeistas ponas Horan.
Visi buvom šoke.Jie žudo visus greitkelį.Reiškiasi gauja nėra toli.Pažvelgiau į Perrie kuri buvo tik nusiminus.Ji nemylėjo Conor.Jis buvo tik asilas.
-Kas nori mus nužudyt?-paklausė El
-Tai nauja ir jauna gauja.-tariau-Nes jie nežinojo pasėkmių.
Visi susimąstė.
-Ar balso neatpažinai?-paklausiau Amy
-Jis girdėtas,bet ne.Neatpažinau.-tarė
-Einu kavos.-tarė Harry
-Aš kartu.-tariau ir pakilęs iš vietos pradėjau eit su garbanium-Ką manai?
-Manau,kad kažkas prasidėjo ne su ta gauja..-sumurmėjo
-Jie bus netoli greitkelio ir reik pranešt,kad musiškiai juo nevažinėtų.-tariau
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*