"Zampa"
-Kiek dar laiko man teks laukt?!-sušukau trenkdamas į stalą
-Nežinau jų niekur nėra.-tarė Mike
-Klausyk...-sumurmėjau priėjęs-Atvedi prakeiktą Malik šeimą pas mane.Nuo pirmo iki paskutinio...
-Turi omeny tik Malik'us ar ir tuos visus kitus Malik'us?
-Man užteks ir tik Malik.-tariau-Gyvų.
Pažvelgiau pro langą ir susimąsčiau...Visada juos rasdavau ir kur jie galėjo pradinkt.Jie buvo prakeiktoj ligoninėj ir staiga dingo?!Kaip tai suknistai įmanomą?!
-Umm..Z..
-Kas?-priėjau prie stalo su kamerom-Kas čia per..?
Ant kameros buvo užklijuotas lapelis su užrašu "Aš grįžtu katuk:*".
-Malik...
"Malia"
-Po velnių Lucy tu vos pasivelki!-sušukau laikydama merginą
-Tai ką man daryt jei buvau komoj ir staiga mane pažadina balta šviesa kurioje stovi močiūtė su tais skaniais sausainiais!-suurzgiau-Ir man dabar šokas!
-Taip,taip..Šokas-tariau ir išėjom į lauką-Dabar tau jau ir širdies smūgis..
Ir paleidau merginą..
"Lucy"
Po Malios žodžių nieko nesupratau iki kol išvydau prieš save stovinčią mamą iš kart atsirado ašaros ir šokau jai į glėbį.
-O dieve..-sumurmėjau ir stipriai apkabinau-Kokia tu aukšta..
Ir abi sukikenom.Prastovėdamos geras dešimt minučių atsitraukiau ir pažvelgiau į mamą ir Malia.
-Turim labai didelę bėdą.-tariau-Aš labai alkana ir galėčiau suvalgyt visą Malik šeimą su priedais...
Jos tik garsei nusijuokė.Aš pagaliau ir vėl gyvenu.Tačiau šį kart viskas bus kitaip.
"Niall"
Stovėjau virtuvėje ir stebėjau Zayn kuris labai jau nervinosi.Taip suprantu..Abi Malik grįžta ir mes abu nežinom ką teks joms pasakyt.Aš bijau Lucy reakcijos.O jai ji apsisuk ir pabėgs.Toks šūdas,kad šūdas.
-Vaikinai...-išgirdom El balsą-Turim bėdą.
Ir per duris įėjo peršautas Louis ir jį prilaikė Styles.Visi staigiai pribėgo prie jų ir vėl kilo panika.
-Kieno čia darbas?-atsisukau į El
-Z vyrų šiame mieste pilna.-suurzgė Styles
-Aš taip laukiu kol galėsiu jį pamatyt,tada prieit prie jo ir smogt,tada spyris tada vėl smogimas tada spardyčiau kol pradėtų kosėt krauju,tada pradėčiau jį daužyt kaip bokso kriaušę ir sakyt koks jis niekam tikęs asilas yra ir kaip noriu kad jis padvėstų,tada...
-Gerai,El, mes jau supratom kad jis mirs.-tariau pamojaves jai.
-Ir tada aš pradedu mėtyt visus drabužius nuo jo ir gro...
-Ou vau vau vau...-Louis atsisuko-Pirma tai aš jam kiaušus nurausiu ir juos jam sušersiu,tada...
-Tada aš peršausiu jo abu petis.-tarė Styles
-O aš jam suvarysiu peilį į pilvą ir vis durstysiu.-tariau
-O tada aš to impotento penį sukišiu jam į burną ir jis juo uždus.
Ir tada mano širdis sustojo.
"Lucy"
Po mano žodžių kilo labai jau įtempta tyla.Mama pažvelgė į tėtį ir puolė jam į glėbį,o El greit tvarstė Louis petį,o pamačius mane greitai atšoko.
-O švenčiausios Louis morkos!-mergina pribėgus prie manęs apsikabino-Po šimts Zayn agurkėlių!Šitas lavonas gyvas!Mūsų visų šėtonas!Atsikėlė iš prakeiktos komos!!
-Šėtonas?-sukikenau apsikabinus merginą-Rimtai?
Ji atsitraukus pažvelgė į mane.Ir tik nusišypsojo.El akyse mačiau tai ko nemačiau nė vieno akyse,tačiau dabar atkreipus dėmesį į kitų žvilgsnius supratau,kad aš čia ne šiaip sau.Kažkas labai rimto čia įvyko ir iš El akyse žybsinčių vilties lašelių aš turėčiau kažkuo tai padėti.
Mano mintis pertraukė dar vienas apsikabinimas ir tai buvo Liam.Kad ir kaip keista,tačiau pasijaučiau saugesnė.Liam lėtai atsitraukė ir pažvelgė į mane.
-Klausyk...-sumurmėjo-Taip aš blogas dėdė,tačiau, aš tave tik saugojau.Norėjau tau tik geriausio ir gavosi taip kad sugrioviau visų gyvenimus ir išskyriau vieną dramatiškiausių porų šiame šeimos rate.Neturėjau kištis į tavo ir Niall gyvenimą.Aš nuvertinau jus abu ir nesupratau to kas yra.Niall tikrai sugeba tave apsaugoti ir rūpintis tavimi.Aš kaltas ir tai pripažįstu..Atsiprašau Lucy..
-Liam..-nusišypsojau-Kad ir kas benutiktų tu visada būsi geriausias dėdė,neįsižeiskit vaikinai.-atsisukau į kitus ir jie tik nusivaipė-Tačiau,taip tu daug sugrioviai,tačiau ne iki tiek kad tai paleistume ir nebekovotume.Girdėjau jus visus ką sakėt kol gulėjau komoje.
Ir visi susižvalgė tačiau nieko nesakė.
-Noriu pasakyti kad ir kas bebūtų aš visada būsiu su jumis.Ir nesvarbu ar žūsiu ar ne.-kai tai pasakiau jau supratau kad niekam tai nepatiks-Ką aš noriu pasakyti tai yra kai mes vyksime susitikti su Z visko gali įvykti.Gali nukentėti daug žmonių,galime nukentėti mes visi.Aš žinau kad dabar Z nebus toks gailestingas.Nes jis to ko nori sieks ir dėl to gali žūti daug žmonių,galiu žūti ir aš.
-Lucy negalvok apie tai...-tarė El-Mes liksime gyvi.Visi.Kaip ir visados.
-El..-tariau ir papurčiau galvą-Šį kart viskas bus kitaip.Šį kart jis irgi bus kitoks.
-Kaip ir tu.-airiškas akcentas nuskambėjo ir per mano kūną perėjo šiurpuliukai-Įžiangei į šiuos namus taip lyg tai būtų paskutinis kartas kaip būsi čia,visa užtikrinta ir susitaikiusi tuom.
Atsisukau į blondiną ir vėl išvydau ryškias,žydras akis,nutamsėjusius plaukus ir dar labiau suvyriškėjusį vaikiną.
-Nes taip ir gali būti.-tvirtai tariau nors jaučiau kaip balsas dreba matant jį čia pat-Galbūt daugiau ir nebeišvysiu nė vieno iš jūsų.Suprask mes negalime nuspėti kaip viskas bus.
Jis žengė žingsnį link manęs ir kai pažvelgiau į kitus jų jau čia nebuvo.
-Mes turime planą ir jame nenukentės niekas iš musiškių.-tvirtas jos blsas tik silpnino mane
-Nebūk visada toks užtikrintas.-taip pat žengiau žingsnį į priekį-Niekada negali žinot kada bus pabaiga,Horan.
-Tačiau žinau kam dar tikrai nėra pabaiga.-tarė ir priėjo dar arčiau
-Ir kam gi?-tariau ir priėjau visai šalia jo
-Mums.-ir vaikino lūpos palietė manąsias..
***Laukiu nuomonių :')))
-880
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*