2.28

1.7K 129 11
                                    

^Lucy^

Susiraukiau nuo jo žodžių.Jis lenkėsi manęs pabučiuot bet aš uždengiau jam burną delnu.Jis sutrikęs bet tuo metu ir piktai stebėjo mane.

-Ne.Aš ne tavo ir ne dar kieno.-sušnypščiau ir nustūmus jį atsistojau-Išvykai net neatsisveikinęs!

-Nebūtum išleidus!-jau ir jis pakėlė balsą

-Skambinau šimtus kartų!-sušukau

-Nenorėjau kalbėt!-atšaukė

-Nes dulkinai kekšę!-ir čia jau prisistatė mama-Rašiau žinučių,o tu negalėjai atrašyt!Skambinau tau bet atsiliepė kažkokia kalė!O tiksliau ta pati kurią sumušė mama!Kaip tai paaiškinsi Horan?

Ir gavau tik tylą.Tik papurčiau galvą ir išėjau pro duris nusileisdama laiptais.Čia vis dar buvo daug žmonių.Aš tą kalės vaiką surasiu...O tada jis taip kentės...

Nužingsniavus į virtuvę pamačiau čia pora vaikinų besikalbant.Priėjau kriauklę ir įsipyliau vandens.Atsigėriau ir prisiminiau senus sandėlius..

-Šūdas..-sumurmėjau kai stiklinė įskilo-Mama!

Visai netrukus čia atsidūrė išsigandus mama.

-Žinau kur jie..-šyptelėjau ir paėmus vieną ginklą nuo stalo užkišau už kelnių-Prisiekiu užmušiu visus ten esančius.

Įžengus į svetainę pažvelgiau į vaikinus kurie nerimo.

-Louis!-sušukau ir jis čia netrukus atsirado-Tu vairuosi.Sukviesk visus.Laikas žaidimams..

Išėjau iš namo ir įsėdau į Louis mašiną.

-Iš kur žinai kur jie?-jis paklausė išvažiuodamas iš kiemo

-Nes aš buvau radus..-tariau-Važiuok į prie mokyklos esantį mišką.

-Tau ryt į mokyklą.-tarė

-Mes nieko neveikiam...-sumurmėjau-Nenumirs.

Įsukom į keliuką ir paliepiau sustot.Išlipom iš mašinos ir tik dabar pamačiau kad mūsų čia dar daugiau.

-Čia yra senieji sandėliai.Būkit atsargūs ir neikim per vieną pusę.Apsukim visą pastatą.-tariau ir jie linktelėję pradėjo tyliai eit

-Tu protinga..-sumurmėjo Louis kai ėjom link pagrindinio įėjimo

-Malik..-tariau ir jis tyliai nusijuokė

Pastebėjau ant stogo pora snaiperių.Louis parodžiau žvilgsniu ir vaikinas linktelėjo.Priėję įėjimą Louis norėjo spirt duris bet neleidau.

-Reikia veikt tyliai.-sumurmėjau ir su šautuvu kirtau per rankeną kuri nukrito-Eime..

Įžengėm į vidų ir apsidairiau.Čia kaip laboratorijoj...Lempos mėlynai šviečia.Priėję laiptus į viršų ir apačią..

-Lucy eik su jais į viršų.-tarė Lou

Aš linktelėjau ir su būriu vaikinų užlipau į viršų bei apsidairiau.Tuščia.Priėjau pirmas duris ir atsistojau.Vaikinai iš visų pusių sustojo ir vienas išspyrė duris.Čia tuščia.

Šitaip praėjom daug durų ir tai pradėjo mane erzint.Jų nėra.Apačioj mirtina tyla.Čia man labai įtartina..Snaiperiai tik keli ir ant stogo.Lauke tuščia.

-Į apačią staigiai!-tyliai sušukau ir jie greitai pradėjo leistis sutikau ir Lou-Čia per daug tylu..

-Ten visur tuščia.-tarė

-Jie žinojo..Mark gavo žinutę.-sumurmėjau-Bet taip greitai..Kodėl jis paliko pora snaiperių?

Prie mūsų pribėgo kiti būriai.

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now