3.13

1.5K 122 24
                                    

^Malia^

Jau antra savaitė kai dieną,naktį praleidžiam ligoninėj.Namo grįžtam tik persirengt ir nusipraust tada vėl sėdim čia.

Jie abu komose ir Niall sveikata prastėja.Lucy yra blogiau ji kas savaitę silpsta.Nieko baisaus pagal daktarus,bet visi čia eina iš proto.

-Nori kavos?-paklausė Luke

-A..Taip,be cukraus.-tariau 

Jis pakštelėjęs man į kaktą atsistojo ir nuėjo.Peržvelgiau visus čia esančius ir sustojau ties Amy.Ji visa balta ir susirietus.Pakilau iš savo vietos ir priėjus pritūpiau prie jos.

-Tau viskas gerai?-paklausiau

Ji pakėlė paraudusias akis ir linktelėjo,bet aiškiai matos,kad tai netiesa.

-Amy tu visa išbalus.-ir pridėjau ranką prie kaktos-Ir visa degi,tau tikrai nėra gerai.

-Viskas man gerai Malia.-ji bandė šypteltbet nesigavo-Nesijaudink.

-Zayn,Amy kažkas blogai!-sušukau ir ji suurzgė

-Amy.-greit prilėkė prie jos-Tu visa degi tau reikia gydytojo,kas nors pašaukit gydytoja!Mano žmonai blogai!

Jis labai stipriai panikavo ir man pačiai pasidarė baugu stovėt šalia jo ir nežinau kodėl.Toks jausmas,kad jis bijo bet yra baisiai piktas ant viso pasaulio.

Visai netrukus čia atsirado daktaras ir išsivedė Amy.Zayn vaikščiojo pirmyn atgal,o visi kiti stebėjo jį.Po gerų penkiolikos minučių jie išėjo ir Zayn iškart prilėkė prie išbalusios merginos.

-Tau viskas gerai?-paklausė-Jai viskas gerai?

-Merginai reikia pavalgyt.-tarė daktaras-Jos organizmas labai nusilpęs.

-Gerai aš va...

-Gana Zayn.-tariau ir jis piktai atsisuko-Aš nuvažiuosiu su Luke.Tau reikia nurimti.

-Nurimti?!-pakėlė balsą-Mano dukra komoje,asilas kuris yra geriausias mano draugas tai pat komoje ir mano žmona silpsta ir man reikia nurimti?!

-Za...

-Taip tu laiminga kadangi ten ne tavo brolis!Laiminga matydama juos abu kenčiančius!-sušuko-O ar mes laimingi?!

-Aš nesu laiminga..-sušnibždėjau

-Kur jau ne!-nusijuokė-Tu su mumis tik dėl Luke!Tau nerūpi nei Lucy nei kiti!

Žmogus kurį laikiau savo tėčiu pasirodo manęs nekenčia.

-Luke nėra priežastis tam.-tariau-Myliu jus kaip savo šeimą.Išvis kam tas kaip aš jus laikau savo šeima,jus laikau kaip savo brolius.Amy kaip mamą,o tave kaip tėtį.Aš tikrai myliu šitą šeimą ir Lucy man yra svarbiau už mane.Ji man sesuo kurios niekada neturėjau...

-Tu taip sakai...

-Nes tai tiesa.-tariau-Manai man prarasti tėvus buvo lengva?Manai smagu žiūrėt kaip tavo tėvai miršta?Tu klysti Zayn.Kai praradau tėvus atrodė praradau visą pasaulį.Džiaugiuosi,kad turiu Džek.Brolį kuris myli mane,rūpinasi manim.Tai kaip man jaustis?-ašaros jau riedėjo skruostais-Manai esu čia dėl Luke?Ne,tu klysti.Esu čia dėl Lucy.Kai su ja susipažinau ji tapo man svarbus žmogus.

-Kaži dėl ko?-pavartė akis

-Nes buvau tokia kaip ji!-sušukau neiškentus-Buvau ta iš kurios tyčiojosi!Jie visada mane mušė!Niekada daug nevalgiau nes maisto mes normaliai neturėjome!Mes nebuvom turtingi kaip jūs!Kai kurie žmonės turi užsidirbti!Jie nustojo iš manęs tyčiotis kai pamatė Lucy.Jie visi prikibo prie jos ir aš ją užkalbinau norėdama tai panaikint ir man tai pavyko.

-Na aš nesu tavo tėtis kad tave užtarčiau.-tarė

-Bet tokiu laikiau.-sumurmėjau-Kadangi tu nenori,kad čia būčiau tuomet puiku.Aš išeinu,bet kai Lucy manęs pasiges galėsi manęs neieškot.Nebūsiu tąsomas žaislas.

Pažvelgiau į visus ir jie tik nuleido galvą.Velniop jus..

-Tokia jūs ir šeima.-sumurmėjau-Laimingo gyvenimo.

Apsisukau ir išvydau Luke.Ketinau praeit,bet jis užstojo kelią.

-Ji niekur neis.-suurzgė ir išmetė pilnus puodelius

-Ji nėra mūsų šeimos narė.-tarė Zayn

-Bet ji yra mano mergina.-tvirtai tarė-Kad tau ji nepatinka,nereiškia kad nepatinka ir kitiems.

-Tylėk Luke.-tarė piktai

-Man nusibodo tylėt.-suurzgė-Ji laiko mus šeima.Amy mama,o tave tėčiu ir tu dar sakai,kad ji čia ne prie ko?Kas po velnių tau pasidarė?Manai aš sutiksiu?Malia padarė daug.Jei ne ji tu net nežinotum,kad mamai dabar kažkas buvo.Ką pasakysi apie tai?

-Aš mačiau tik man...

-Nieko tu nemanei.-pavartė akis-Mergina pasisiūlė nuvykt į parduotuvę,kad tu galėtum likt su mama,o vietoj padėkojimo tu ją apšauki.Tai tu būtum taip apšaukęs ir mane?Louis ar kitus?

-Luke raminkis.-sukando dantis

-Arba kas?-paklausė-Sumuši taip kaip sumušei savo 'geriausią' draugą?Paliksi septyniolikai metų?O gal nušausi kaip nušovei visus kitus?

-Luke..-sušnibždėjau

-Ša.-suurzgė-O pameni tą kartą kai ji sutaikė tave su Lucy?Tai buvo jos idėja.Ji sutaikė ne tik tave bet ir Niall.Esi toks kvailas ir aklas kad nematai ką ši mergina daro dėl mūsų šeimos.Kai buvo Meg ar kalė kurios vardą jau pamiršau nieko nesakei,o kai Malia jau blogai.

-Ji tiesiog man...

-Koks skirtumas ji tau patinka ar ne!?-sušuko-Kaip jaustis man?!Tavo sūnui?!Rėki ant merginos kuri man patinka ir va ji turi išeit ir palikt mane,o jau kai Niall su Lucy tai viskas gerai!Malia mano metų ir tau dar ji netinka!Nei ji kalė,nei ji peroksidinė!Padori mergina ir matai su savo kvailu charakteriu tau ji nepatinka!Jai ką uždėt toną špakliaus ir pripūst papus kad tau įtiktų ir naktim galėtum dulkint?!

-Raminkis!-sušuko Zayn

-Aš dėjau ant tavęs!Esi pats blogiausias tėtis kokį pažįstu!-Luke greitai kvėpavo ir venos jam ant kaklo buvo iššokusios-Taip aš tai pasakiau ir manau ne pirmą kartą girdi!Kiek žinau Lucy ir taip sakė ir ji buvo teisi!Esi niekam tikęs tėtis!

-Luke gana!-sušukau-Girdi ką tu šneki?Jis tavo tėtis,o ne draugas!

-Koks jis tėvas jei net vaikais nesirūpina!-spjovė žodžius-Gera girdėt,tiesa?!Jauti!Na puiku!

-Pasiimk savo kale ir nešdinkis iš mano gyvenimo...

Po Zayn žodžių įvyko tai ko visi mažiausiai tikėjosi.

Louis trenkė pirmiau nei Luke...

****

Taigi nuomonių!! ;)))

-900

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now