2.17

2K 128 14
                                    

^Zampa^

Stebėjau mergina su nuostaba.Ši mergina vis stebina ir stebina.Nesitikėjau,kad prie jos prieit bus taip sunku.Ji nebuvo tokia užsispyrus.Bent man taip pasakoji.Ji buvo pilka pelytė,tačiau nemanau kad tokia yra dabar.Jos akyse spindi neapykanta ir didelis pyktis man.

Tačiau,kad ir kaip sunkus bus aš gausiu tai.Gausiu ne vien Mark pasitikėjimą,bet ir šios merginos kūnelį savo lovoje.Aš visada gaunu ko noriu ir ji neišeitis.

^Lucy^

Pyktis buvo didesnis negu kada nors ir kuo ilgiau jį stebiu tuo didesnis pyktis kyla.Stipriai užmerkiau akis ir vėl jas atmerkiau pamatydama jį su keista veido išraiška.

-Atleisk Zampa,bet kažkada jie praregės.-papurčiau galvą-Neturiu jėgų kovot...

Iš tiesų tai ir yra tiesa...Dabar atrodo mano visos jėgos dingo ir akys vis merkiasi,todėl tiesiog atsiguliau į lovą.

-Išeikit...Man reikia poilsio.-tariau pavargusiu balsu

Nežinau kas man yra,bet man tai nepatinka.Bandžiau laikytis neužsimerkus,bet nieko neišėjo.Akys savaime užsimerkė...

Pabudau nuo šviesos spiginančios man į akis.Lėtai pramerkiau akis ir pastebėjau atitrauktas užuolaidas.Koks skirtumas.Pažvelgiau kiek valandų.Be penkių septynios.Pats laikas keltis...Išlipau iš lovos ir nužingsniavau į dušą.Nusivilkau visus rūbus ir paleidus šiltą vandenį pradėjau praustis.

Šiandien pirmadienis.Pati blogiausia diena mano gyvenime.Nekenčiu pirmadienių ir tiek.Be to šiandien jaučiuosi be nuotaikos.

Išlipau iš dušo kabinos ir apsivyniojau kūną rankšluosčiu.Atsistojau prie veidrodžio ir paėmus šepetį sušukavau plaukus.Šiandien būsiu susirišus.Susirišau plaukus į aukštą kasą ir paėmus tušą pora kartų perbraukiau per blakstienas.Viskas man daugiau nieko ir nereikia.Su rankšluosčiu išėjau iš vonios ir krūptelėjau.Ant mano lovos sėdi Niall ir jis stebi mane.Tai.Nejauku.

-Am..Labas.-paraudus tariau ir jis šyptelėjo

-Sveika.-tarė,tačiau jis nebuvo laimingas.Tiesa sakant jis atrodė pavargęs,nusivylęs ir..Liūdnas.

-Kas nutiko?-paklausiau traukdama iš spintos rūbus-Palauk tuoj grįšiu.

Tariau ir greitai nuskuodžiau į vonią apsirenkt.Greitai persirengus grįžau į kambarį ir ten jo jau nebuvo.Kas per?Ar čia ir vėl man vaidenasi ar kas?Papurčiau galvą ir pasiėmus kuprinę nulipau laiptais žemyn.Išėjau į lauką ir pamačiau į tvorą atsirėmusį Niall.Man nesivaideno...Ačiū dievui.

-Kodėl išėjai?-paklausiau prieidama prie rūkančio vaikino...Jis su cigarete atrodo karštai..Pala ką?

-Nežinau..-gūžtelėjo pečiais

-Be to...Kodėl tu čia?-paklausiau eidama iš kiemo ir Niall kartu

-Tavo tėvai išvyko pas...-tada papurtė galvą-Darbo reikalais..

-O tu čia nes...-pakėliau antakius ir pasukau į kairę

-Nes...Manęs prašė.-tarė 

-Tavęs prašė?Kas?-jeigu tėvai tai tikrai nėra į gerą

-Tavo tėtis...-gūžtelėjo pečiais

-Kodėl?-dar vienas klausimas

-Tu labai daug klausinėji...-jis nervingai nusijuokė

-Atsiprašau...-paraudus tariau ir priėjau mokyklos keliuką-Gerai ačiū kad palydėjai.Iki...

Jau sukausi eit,bet Niall sugavo mano ranką.Atsisukau į jį...

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now