4.13

420 33 1
                                    

^Amy^

Pajaučiau kaip rankos suimamos ir buvau sulaikyta kaip ir visi kiti.Andrey vyrai apsupo mus.

-Man jau gana jūsų kalbų.Išveskit juos ir Malik,eime pakalbėsim.-sumurmėjo ir apsisukęs dingo

Nuvesti į pastatą pirma buvom patikrinami.Vienas paėmęs mano žiedą atsitraukė.

-Ne,prašau palikit žiedą.-norėjau eit link jo bet buvau sulaikyta-Aš nežadu niekur eit be jo.

Jis tik nusijuokė ir padėjo jį ant stalo,o pats priėjo ir stipriai suėmė smakrą.

-Ir ką tu man padarysi?-nusijuokė

Įsirėmus į kitą vyruką atsispyriau nuo žemės ir pakėlus koją spyriau tiesiai jam į veidą.Vaikinas, kuris laikė mane greitai paleido mane ir atsitūpė prie klūpinčio vaikino.Aš nuėjusi prie stalo pasiėmiau žiedą ir atėjau atgal į vietą kurioje stovėjau.

Jis pakilęs nuo žemės piktai pažvelgė į mane ir nusivalgė kraują tekantį jam iš nosies.

-Suknista kalė.-suurzgė

Priėjusi trenkiau dar kartą į nosį su ranka ant kurios buvo užmautas žiedas.

-Po velnių,moterie!-sušuko susiėmęs už nosies

-Manęs šitaip nevadinsi.-sumurmėjau

Jis daugiau nieko nesakęs išvedžiojo mus į atskirus kambarius ir užrakino.Kambariuose buvo tik lova ir viskas.Jokių langų,spintų ar kažko kito.Priėjusi lovą,atsisėdau ir susimąsčiau,ką po velnių mums dabar daryt?Esu suknisatai uždaryta pastate kuriame yra mano ex vyras ir jis suknistai nieko nedaro.Dievaži kaip aš noriu išmalt jam snukį su mėsmale.

Atsistojau nuo lovos ir su kumščiu trenkiau į sieną.

-Oh,šūdas.-sucypiau iš skausmo

Pažvelgiau į ranką ir visi krumpliai kraujavo.Išgirdau kaip buvo rakinamos durys ir pro jas įėjo nematytas vaikinas.Jis priėjęs nusišypsojo.

-Nu nemaniau kad tokia moteris dar gali stot prieš tokius kaip Malik.

-Tu tikriausiai juokauji.-nusijuokiau-Prieš Malik stot man yra vieni juokai.

-Nejaugi?

-Tu,pabandyk stot prieš Payne...

-Alex?-sutrikęs pažvelgė į mane

-Hey,Ted kur tu?!-riksmas privertė jį eit link durų

-Imk.-padavė bintą ir dingo už durų

Sutrikusi atsisėdau ant lovos ir pažvelgiau į bintą.Jis pažinojo Alex?Ko aš dar nežinau..

^Niall^

Pakėliau skaudančią galvą nuo žemės ir apsižvalgiau.Aš ir vėl pas Andrey.Šūdas.Lėtai pakilau nuo žemės ir priėjau duris.Pamenu čia jau buvau kai mes su Amy buvom įkliuvę.Išėjau pro duris ir užlipau laiptai į viršų.Nei durų nereik užrakint,nei saugot jų nereik,nu faini tie Andrey vyrai.

Lipau laiptais aukštyn ant pastato stogo.Užlipęs pastebėjau vieną vyruką su snaiperiu stebintį kiemą.Tyliai priėjęs prie jo su koja spyriau į galvą taip jį atjungdamas.Atsitūpdamas pažvelgiau į kiemą.Buvo jau sutemę tad sujungtos šviesos apšvietė visą kiemą.

Pastebėjau kaip į jį buvo ištempti keturi žmonės ir pamačius kas jie toki nustebau.Ką po velnių jie čia veikia ir kaip po velnių jie gyvi?Jie visi buvo parklubdyti ir keli vyrukai nusitaikė ginklais į juos.Greitai nuotaikiau snaiperį į vieną iš jų.

-Amy,mes jau ne vieną kartą susitinkam ir man tai jau pabodo.-sumurmėjo Andrey

-Būk geras,Andrey,tiesiog nušauk mane, nes jau bloga nuo tavo snukio.-atsiduso Amy

Užsimojęs jis jai trenkė,o ji tik nusijuokė,kas privertė jį sutrikti.

-Manai,tai mane užtildys?

Prie jų priėjo ir Malik.Po velnių jo žmona,sesuo ir draugai bus nušauti,o jis nieko nedaro?Manau vietoj to kad nušaut kažkurį iš jų tuoj jį nušausiu.

-Kas čia vyksta?-priėjęs prie Andrey paklausė-Kodėl jie čia?

-Aš tiesiog panaikinu kliūtis.-nusijuokė-Jie turi gaują ir kaip suprantu jie yra vadeivos,tad atsikračius jų,jie visi atbėgs keršyti ir tada baba,viena gauja mažiau.

-Manai mūsų gauja tokia kvaila?-nusijuokė Amy-O ką tu žinai,Andrey?Nepagalvojai kad toks mano planas?Tu sulaikai mus,o mes sulaikom tavo stipriausius vyrus?Juos pervedam į savo pusę ir jie tau suvarys peilį į nugarą?Ar nesusimastei apie tai,branguti?

Amy šitą triuką žinau nuo labai seniai.Ir kiek matau jai visai neblogai sekasi.Andrey atsitraukęs apsižvalgė.Mačiau kaip jis nervinosi ir mačiau kokia laiminga Amy yra.

-Tu blefuoji.-priėjęs prie jos tarė-Tu, visada,tai darai ir aš tai jau žinau.

-Mokausi iš geriausių.-pašaipiai tarė 

Jis mostelėjas ranka parodė ženklą kitiems kad juos nušautų.

-Paskutiniai žodžiai,brangute?

-Apsilankyk kirpykloj.

Ir tada šūvis.


Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now