3.12

1.5K 118 29
                                    

^Amy^

-Lucy!-sušukau ir prilėkiau prie nualpusios merginos-Jos pulsas!Jis labai lėtas..

Vaizdas liejosi,o ašaros sruvo.Visi atrodė,kaip popieriaus lapai,o apie mažutę išvis tyliu.

-Tai tu kaltas!-sušuko Zayn ant Niall

-Zayn...Ne dabar.-sumurmėjau

-Am...Kas tai?-paklausė sutrikęs Hazz ir parodė vaistų tuščius buteliukus-Jie buvo jos vonioje.

-Nejau ji...-ir užsidengiau burną-Mums reikia į ligoninę!Turim du be sąmonės gulinčius žmones!

^Malia^

Sėdėjau atsirėmus į sieną ir ją stebėjau.Nieko nežinom apie juos abu.Tik man kyla klausimas...Kodėl ji taip pasielgė,na gerai ją įskaudino,bet ji niekada to nedarydavo.Išskyrus...Išskyrus ji palūš galutinai.Atsimenu jos žodžius.Ji visada kartodavo,kad sau kažką padarys tik tada kai jai bus sunku,kai ji praras viską kas jai brangu,tik tada...Tik tada kai mūsų nebus.

Ji buvo praradus viltį.Ji manė,kad mūsų nebėra,kai mes ėjom šimtus kilometrų dėl jos.Ėjom,kad pamatytume ją ir Niall laimingus,o pasirodo tai buvo tik didelis burbulas kuris vis laikydavosi.Aš nesuprantu ką jis matė Evoje.Ji špaklinė kalė...

-Kur jis!?-koridoriuje pamačiau tą prakeiktą kalę

Ji avėjo aukštakulnius ir suknelę kuri panaši į laidotuvių.Puiku,ji pasiruošė savo laidotuvėms!Pakilau iš savo vietos ir atsistojau prie jos.Ji buvo už mane mane aukštesnė pora centimetrų.Na kadangi ji su aukštakulniais...

-Jis...

-Tu čia nelaukiama.-tariau piktai

-Neaiškink mergaite.-suurzgė

-Ta mergaitė geresnė už tave visose srityse mažute.-pasišaipiau

-Koks skirtumas,aš einu pas NiNi.-tarė ir norėjo praeit

-Mūsų neįleido tai tuo labiau ir tu nelysi.-sugriebiau jos riešą-Nešdinkis iš čia.

-Tu suknista kale.-suurzgė ir trenkė-Nemėgink liest tai kas priklauso man.

-Jis ne žaislas,kad nešiotaisi kai savo pliušinį pudelį.-sušnypščiau

Ji trenkė man dar kartą ir aš neištvėrus ją pastūmiau,o ji neišsilaikius krito atbula.

-Kas su tavim negerai!?-suspigo ir pakilo iš vietos-Ta kalė ne Niall!

-Ką?-susiraukiau-Kalė?Tu jau kažką maišai...

-Tu tokia pati kaip ir ji.-ji nusijuokė

-Klausyk tu...

-Ne,Luke.-sustabdžiau tamsiaplaukį-Tu čia nesikišk.

-Ooo jau ir berniuką įsitaisiai.-prunkštelėjo

-Manęs ir mano šeimos tu neįžeidinėsi.-sušnypščiau

-Manai man rūpi tavo šeima?-pakėlė antakį ir karčiai nusijuokė-Labai klysti Malia.

-Nesistebiu,kad tavęs išsižadėjo tėvai.-tariau ir ji išpūtė akis-Manai nepasidomėjau tavim?Na klysti brangute.Žinau visas tavo tamsias paslaptis ir silpnybes.Gal ir esu siaubingas žmogus,bet aš tik rūpinuosi šeima ne taip kaip kažkas kitas.

-Tylėk!-sušuko ir priėjus vėl trenkė-Tu neturi šeimos!Tu esi niekas!Niekas šioje žemėje!

Šie žodžiai kirto ne vien man,bet ir Džek.Brolis pakilo iš vietos ir priėjęs apsikabino jam iš paskos atėjo ir kiti.Visi apstojo mane ir pažvelgė į ją piktais žvilgsniais.

-Deja Eva ji turi šeimą.-tarė į priekį išėjus Amy-Ji turi visus mus kai tu turi tik savo neišauklėtą dukrą.Man įdomu kaip ji jaučiasi?Turbūt palikai pas vieną iš savo žaisliukų.Arba...Ji kažkur gatvėse kai jos motina atėjo pas vaikiną su kuriuo esi tik dėl pinigų ir jo grožio,kad turėtum kam pasigirt.Tau Niall nerūpi...

-Tai ne tavo suknistas reikalas.-sušnypštė-Jūs vis padvėsit.Tavo dukra mirs,jei ne dabar tai pasirūpinsiu tuo.Ji mir...

Amy kirto jai stiprū smūgį.Evos akys išsiplėtė.Amy smūgis buvo netikėtas.Niekas nesitikėjo šito.

-Pirma turėsi pereiti pro mane,o pro mane nepereisi.-suurzgė-Manai esu silpna mama kuri nebuvo tiek laiko su ja?Na tu klysti nes tavo angeliukas Niall mums to neleido.Manai tu jį gausi?Tu labai klysti princese,nes Niall Lucy susižavėjo jau seniai.Manai juos išskirsi savo špakliaus glaistytu veidu?Dar kartą klysti.Manai pavogsi jį savo silikoniniais papais?Tai pat klysti.Esi nieko verta gatvės šiūkšlė ir aš tau duodu mėnesį.Mėnesį,kad jie susieis.Niall be jos kai ji be jo tad gali krautis daiktus ir šliaužt į ten iš kur atėjus.

-Manai išgąsdinsi savo sukurtu melu?-ji karčiai nusijuokė-Amy tu nebuvai su ja ilgą laiką.Mergina nežino kas yra motinos meilė.Manai ji tave pamils per metus?Kiek jai dabar?Devyniolika?Ai ne,dar nėra.Tu su ja nesi net metų ir jau manai,kad esat nuostabi šeima?Tu visiškai nepasikeitei...

-Oi klysti.-šyptelėjo-Dar ir kaip pasikeičiau.Dabar esu oficiali Amy Payne-Malik mažute.Šios dvi pavardės man rodo,kad esu kovotoja,o ne neišauklėta kalė.Dabar aš žinau,kad tu be pamokos nepasimokysi.Na ši pamoka vadinasi 'paragauk savo pačios kraujo,kale'.

Ir smogė tiesiai į nosį,tada spyrė į pilvą ir suėmus galvą trenkė į sieną.

-Žinok,kad su Malik geriau neprasidėt.-sušnypštė-O dabar nešdinkis pas savo dukrą.Nenoriu tavęs matyt ypač netoli savo dukros.

Eva vos pastovėdama priėjo liftą ir vėl pažvelgė į mus.

-Kažkuris mirs ir man nerūpi kuris.-tarė ir įlipo į liftą-Laimingų laidotuvių.

Aš stovėjau apšalus.Ta kalė linki pačiai stipriausiai šeimai mirties.Oi mergaitė nežino kas čia per gyviai.Visi gali būt ir kominiai jie vistiek pabus.Čia yra nenormalūs žmonės ir kad jie mirtų reiktų paaukot pusė pasaulio ir gal įbrėžtų kur į petį...

-Man nusibodo šitos nesąmonės.-suurzgė Amy-Kai jie pabus gaus daug moralų ir tada pradėsim normaliai gyvent.

-Prieš tai turim pašalint Zampą.-tarė Liam

-Jis mirs matydamas mus laimingus.-išsišiepė Zy-Waliyha rado žmonių.Daug žmonių.

Visi linktelėjo ir pamačiau artėjantį daktarą.

-Ar jūs panelės Malik ir pono Horan giminaičiai?-paklausė

-Taip tai mes.-tarė Zayn-Kaip jie?

Daktaras tik papurtė galvą.

-Ponas Niall Horan komoje.Jis turėjo daug sumušimų.Lūžią pora šonkaulių ir buvo vidinis kraujavimas.Jam sukrėstos smegenys ir prieš atsijungiant jis teištarė panelės Malik vardą.-atsiduso-O panelė Malik...

-Kas jai?-paklausiau ir jaučiau kaip širdis plaka

-Ji kritinės būklės.Jai labai prastai.Ji labai gilioje komoje.Mergina išgėrė galingų vaistų ir pusę buteliuko migdomųjų.Ji krisdama susitrenkė galvą ir gali pabudus prarast atmintį bet tai truktų labai trumpai.-jis pažvelgė į dokumentus-Pono Horan tikimybė pabusti penkiasdešimt ant penkiasdešimt.

-O...O panelė Lucy?-tyliai paklausiau

-Panelės Lucy organizmas nusilpęs.Didelė tikimybė,kad ji neišgyvens.

-Kokia tikimybė kad pabus?!

-Viena iš tūkstančio...

****

Jėzzz kokia aš žiauri. O.o

Oi čia kaip bus tai buss ;))

Gero skaitymo ir laukiu jūsų nuomonių!! ;)))

-960

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now