4.1

677 47 0
                                    

^Amy^

Štai mes ir vėl beviltiškoje padėtyje.Sunaikinome Z,o jo vietą pakeitė nauja gauja.Andrey gauja.Pirma sunaikino Kalifornija,tada išžudė pusė mūsų gaujos ir tada mes slapčia išžudėme jo ir štai jie galvoja,kas gi ta nauja gauja kuri galėjo sunaikinti kelis dešimtis tūkstančių vyrų.

Na štai mes,gauja turinti tik kelis šimtus žmonių iš kurios kovoja tik keli dešimtys žmonių.Lucia turėjo būt stipri ir kerštinga gauja,bet deja,sėdime dėžių aptvertame sklype ir kovojam už savo gyvybes.

O dabar praėjo visi metai.Visi metai po mano mergaičių.Alex užlipo ant vienos iš dėžių ir pradėjo savo kalbą.

-Ši diena minima mūsų merginoms paminėti,kurios sukūrė Lucia.Lucy ir Malia.Dvi jaunos,pakvaišusios,bet drąsios merginos kurios pasiaukojo dėl visų mūsų.Niekados joms neatleisim už šį labai tragišką poelgį,bet visados dėkosime už ryžtą.Garantuoju,kad nė vienas nebūtute pasielgę kaip jos.Net ir patys drąsiausi suabejotų.-Alex perbraukė per savo tamsius plaukus ir pakėlęs galvą nusišypsojo-Dabar mes kvosime už jus mergaitės.Ačiū jums už drąsą kurios man trūko.

Jam nulipus nuo dėžės ten užsirobžtė Luke ir Džek.

-Visada buvau mergišius ir niekada nerasdavau sau vietos tarp merginų.-nusijuokė Luke,o paskui jį visi kiti-Bet kai mums sujungė klases su Lucy viskas pasikeitė,nes tada pradėjau labiau pažinti Malia.Ta mergina patraukė mano dėmesį.Ji priešinosi man ir mane tai traukė.Po kurio laiko aš pamečiau dėl jos galvą ir tikrai buvo sunku susitelkti su visu gaujos reikalu kai gyvenime atsirado mergina.

Luke atrodė tuoj pratrūks,bet kažkas atrodė jog jį sulaikė.Jis giliai įkvėpęs tęsė savo kalbą.

-Ta mergina mums padėjo su Mark pašalinimu.Ji ir Lucy tapo neišskiriamomis draugėmis ir nors nežinojo kokį kokteilį kiek viena mėgsta,bet jos žinojo kaip viena kitai padėti.-atsitraukė ir tada Džek priėjo

-Aš esu dėkingas Amy ir Zayn,kad priėmė ją kai ji neturėjo nieko.Tada grįžau aš ir mane tai pat priėmė.Mes buvome ir esame šeima.O Lucy...Vajei...Ji buvo ta mergina,kuri sugebėjo priversti net priešą pamesti galvą dėl jos.Man net įodmu ar nors vienam iš jūsų visų ta mergina nepatiko,kaip mergina?-nusijuokė iš visų vaikinų keistų mimikų-Vat būtent.Bet aš žinojau kas visada buvo jai svarbiausias.Niall Horan,šmiki tu nelaimigas,visada gauni gražiausias merginas.

Niall užlipęs šalia Džek nusijuokė.

-O taip.Ir žinai Džek...-nusijuokė-Aš tai pat nebuvau gerietis.Bet laikui bėgant viskas pasikeitė ir štai.Lucy tapo ta mergina,kurios neįmanoma pamiršti.Ji ir jos pamišus draugė,neįsižeisk Džek,buvo kaip atominė bomba.Vajezau kiek dramų buvo su jomis abejomis.

-Ta atominė bomba sugebėjo tave suvystyt.-nusijuokė Luke

-Tave irgi.-pavartė akis

-Nu bet kur tau aštoniolikmetė tridešimetį ir kur du aštoniolikmečiai.

-Gerai tu ša.-nusijuokė-Būsi tu mano metų.

-Toks senas,senas.-atsiduso

-Kaip tavo mama.-paplekšnojo per petį-Na,bet galiu pasakyt,kad šių dviejų merginų nemanau ar galima pamiršti.Malik per daug įsimintini,kad juos pamirštai.

Vaikinai priėjo prie manęs ir Zy.

-Kaip jūs?-kilstelėjo antakius Džek

-Nieko gero.-atsidusau-Jau visi metai kaip jų nebėra,o atrodo kad tik vakar jos valgė picą ir rėkavo per visus namus.Dieve kaip aš jų ilgiuosi.

Zayn apkabinęs mane pabučiavo į kaktą.Nebegalėjau laikytis ir ašaros pačios veržėsi.Vaikinai patys vos laikėsi.

-Aš taip pasiilgau jų juoko ir jų dramų.-sukūkčiojau-Kuo puikiausiai prisimenu,kaip Malia atėjo į ligoninę ir tą dieną mes ją priėmėme į savo šeimą.Pamenu,kaip pirmą kartą užtikau Niall ir Lucy,kaip Lucy pirmą kartą išvydo mus ir aš jai pasiūliau omleto.Viskas tiesiog prieš akis.Ir štai ką mes dabar turime.Kelis šimtus žmonių ir dėžes.

-Mes kovosime,Amy.-Zayn atsitraukęs pažvelgė tiesiai į akis-Malik niekada nepasiduoda ir mes visados rasim būdą kaip išgyventi.O dabar mes esame Lucia.Gauja,kuri yra žiauri ir kerštinga.

Žmonės po truputį traukėsi,bet visi staiga sustojo.Juoda blizganti audi privažiavusi mus sustojo.Atsidarė dvejos durys ir iš jų išlipo dvi brunetės.Staiga prisiminimai smogė ir pažvelgiau į brunetę,kuri man šypsojosi ilgesio šypsena.

-Na,dabar apie Lucy pasisakyti noriu aš.

****

Laukiu nuomonių :'))

-630

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now