*****ZAYN****
Stovėjau šalia sandėlio ir žiūrėjau,kaip vyksta visa panika.Amy dingo ir kai ji atsiras nesigailėsiu.Ta maža kalė bando pabėgt,bet nuo Zayn Malik niekas nepabėgs.Staiga prieš mane išdygo išgąsčio pilnas sesers veidas.
-Jos nėra.-tyliai tarė
-Kai aš ją surasiu..-norėjau toliau sakyt kol manęs nepertraukė Louis balsas
-Ją pagrobė.-jis giliai kvėpuodamas tarė,o aš įsitempiau
-Kas ją galėjo pagrobt?-tariau žvelgdamas į Louis neįskaitomą veidą
-Nežinau.-sumurmėjo-Tačiau ji turėjo turėt priešų.
-Kas jos galėtų nekęst?-suprunkščiau-Juk ji tik mergaitė.
-Ji stipri.-tarė Wali
Prie mūsų atėjo Jake ir jis atrodė sutrikęs ir pamačiau daug sutrikusių veidų už jo.
-Kokių žinių turit?-paklausiau pažvelgdamas į juos
-Mes žinom kas ją pagrobė.-vis dar sutrikęs tarė Jake
-Kas?-paklausiau susierzinęs
-David...-ir tada mano kumštis susidūrė su siena
********AMY*********
Sėdėjo pririšta prie kėdės ir jau apie valandą žiūriu į tamsą.Staiga pro duris įžengė kažkoks vaikinas ir atrišęs rankas pakėlė mane nuo kėdės ir pradėjo tempt kažkokiais plytiniais koridoriais.
Priėję tamsiais duris jis mane ten įstūmė,o čia buvo daug žmonių..lApie dešimt vaikinų ir labai daug apsinuoginusių merginų,kurios mane žudė žvilgsniu,o viena atsistojus pradėjo artėt.
-Naujokė..-sumurmėjo ir apėjo aplink-Apgailėtina.-tarė ir pastūmė mane
Aš tik paėjau į priekį vienu žingsniu ir prie manęs priėjo maždaug trisdešimties metų vyras.
-Sveika mažute.-jis sukikeno ir ranka prilietė mano skruostą ir aš staigiai atsitraukiau-Mhm...Nedrąsi.Viskas gerai,mes tai ištaisysim.
-Kuo ji jį žavi?-išgirdau kažkokios merginos balsą
-Man irgi įdomu.-tarė vyras kuris glostė mane
Staiga atsidarė durys ir pro jas įėjo vaikinas ir jis pakėlęs galvą pažvelgė į mane bei nusišypsojo.
-Dylan?-sutrikus stebėjau jį
******LIAM*******
Sėdėjau prie kompiuterio ir bandžiau kažką išsiaiškint bet nieko.Susinervinęs išėjau į lauką ir išsitraukęs cigaretę pridegiau ir įtraukiau.Peržvelgiau visą sandėlio lauką ir mano dėmesį patraukė kažkoks baltas popiergalis.Greitu žingsniu nusigavau ten ir paėmęs jį atverčiau ir pamačiau.
-Dylan-tariau vardą kuris buvo parašytas-Tu mažas kalės vaike!
Greitu žingsniu nusigavau prie Malik kabineto ir įsiveržiau į jį bei pamačiau jo surūgusį veidą.Ko gali tikėtis.Arba dulkinsis arba bus susiraukęs kaip dažniausiai ir yra.Priėjęs prie stalo klestelėjau į kėdę ir paėmęs jau sunaudotą cigaretę suvariau į peleninę.
-Kokie vėjai atpūtė?-paklausė ir aš tik dar labiau susiraukiau
-David negrobė Amy.-tariau ir dar labiau susiraukiau kaip ir jis
-Tuomet kas?-jis paklausė ir suspaudė kumščius-Liam juk žinai,kad tik David galėjo ją pagrobt.
-Ne vien David jos nori.-sumurmėjau ir jis dar labiau susiraukė-Dar ir...-mane pertraukė atsidarančios durys pro kurias įėjo Eleanor,Perrie ir Waliyha..Šaunu.
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*