2.38

1.7K 125 14
                                    

^Lucy^

Ryte pabudau žvali,pailsėjus ir su nuotaika.Pakilau iš lovos ir iš spintos ištraukus naujus apatinius ir mėlynus šortukus su balta bliuskute nuėjau į dušą.

Išėjau rišdama plaukus į netvarkingą kuoduką ir išėjus iš kambario nusileidau laiptais žemyn.Įžengiau į virtuvę ir nustebau čia pamačius Džek prie viryklės kepantį blynus.Šyptelėjau ir priėjus prie šaldytuvo išsitraukiau pieno.

-Išgąsdinai..-nusijuokė vaikinas-Labas rytas beje.

-Labas-šyptelėjau-Atleisk nenorėjau.

Atsisėdau prie stalo ir paėmus stiklinę pripyliau pieno.Atsigėriau ir vaikinas atsisukęs paėmė pieno buteliuką ir padėjo į šaldytuvą.Aš savo tuščią stiklinę išploviau ir padėjau atgal į vietą.Laiptais vos nenusiversdamas nusileido tėtis su Louis ir jie rankoje laikė ginklus.

-Tu pažiūrėk galinį kiemą.-tarė ir abu išėjo

Aš greitai iš po spintelės ištraukiau du ginklus ir vieną padaviau Džek.

-Žinai,kaip naudotis?-paklausiau ir jis linktelėjo-Gerai,eime ten.

Priėjom prie lango ir pažvelgiau pro jį pamatydama kažkokius vyrus.Kas per..Staiga vienas šovė į langą ir kulka praskriejo man tiesiai pro akis.Atsitraukiau ir nutaikius ginklą šoviau atgal.Vaikinas atsitraukė kai pataikiau jam į ranką.

Laiptais nusileido visi kiti ir išsigandę pažvelgė.

-Nė nenutuokiu kas čia.-sumirksėjau-Tad pasiimkit ginklus.

Atidariau duris ir išėjau į lauką pamatydama ties savim du vaikinus.Jie pažvelgę į mane nustebo ir nežinau kodėl.

-Ko jums reikia?-suurzgiau-Ką tik manęs vos nenušovėt.

-Mes atvykom tik pasikalbėt.-tarė aukštesnis-Su Lucy Malik.

-Tai aš.-sumurmėjau-Kalbėkit kol tiesiog nenušoviau jūsų.

-Ponas Z liepė pranešti,kad jūs galit pasiduot,nes vilčių prieš jį laimėti neturėsit.-tarė

-O jūs jam perduokit,kad man jis jau nusibodo ir nepasiduosiu tol kol esu gyva..-suurzgiau-Ir mes turim vilčių laimėt.

Išsišiepiau kai pamačiau už jų stovinčias keturias mašinas ir į mašinos kapotą atsirėmusį Dylan.

-Manau laikas pasiduoti jums.-tariau nutaikius ginklą į juos du-Aš po valiai atimsiu jo žmones ir tada jis pasiduos pats.

-Mes nepasiduosime.-tarė žemesnis ir tik nutaikė ginklą jie buvo išmušti Dylan vyrų-Kas per?

-Vieną paleisk.Tegul praneša,kad aš nepasiduosiu.-tariau ir vieną paleido-Vyk ir pranešk jam,kad mane gaus tik mirusią.Nepriklausau nuo kažkokio vaikino,kuris galvoja tik apie save.

Jis įsėdo ir išvažiavo,o visi kiti liko čia.Manau reik juos tik palenkt į mūsų pusę.Jo vyrai bus mano vyrai.

-Taigi...-pradėjau pažvelgus į aukštesnį-Kodėl žudot nekaltus žmones?

-Mes jų nežudom..-suurzgė-Mes tik dirbam savo darbą.

-Žudydami kitus?-pakėliau antakį-O kas būtų jei žudydami kitus nušautūt savo gimines,šeimas,vaikus?Ar apie tai pamąstei?

Jis tik tylėjo.Šyptelėjau.

-Tai manai žudydami mano šeimą mane palenksit į savo pusę?-priėjau prie jo-Ar manai aš būsiu laiminga matydama savo šeimą mirusią?

-Ne..-sumurmėjo

-Va būtent.-šyptelėjau-Duosiu tau pasirinkimą.Ar nori gyvent ar nori mirt?

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now