4.14

432 34 2
                                    

^Amy^

Andrey greitai susiėmė už rankos ir suklupo.Visi pradėjo panikuot.Vienas iš jo vyrų priėjo prie manęs ir staigiai pakišau jam kojas taip jį parklubdydama.Spyriau iš kojos į veidą ir jis atsijungė.Pajaučiau kaip greitai buvau ištempta iš ten ir nė nesuvokiau kaip greitai atsiradom viduje.Prieš akis atsirado Ted veidas.

-Ššš..-greitai apsižvalgė ir atrišo rankas-Klausyk,pasiėmi savo draugus ir bėgi link galinio išėjimo pro kur atėjot.Jūsų ten lauks vaikinas su mašina.

-Kodėl mums padedi?-suėmus jam už rankos greitai paklausiau

-Esu skolingas Payne šeimai.-tarė ir apsisuko-O dabar bėk.

Ir išėjo.Greitai pakilau iš vietos ir pribėgus prie durų apsižvalgiau.

-Amy.-išgirdau balsą šone

-Wali?-atsisukau-Ačiū dievui jūs čia.Eime.

Greitai išėjome iš pastato ir apsisukau pažiūrėti į pastatą.

-Kas yra?-paklausė Liam

-Tiesiog...Kažkas dar ten yra.-ir pradėjau žvalgytis-Kažkas ko mes nematėme.

-Amy,mes neturim laiko.

-Klausykit,čia kažkur turi būti vaikinas su automobiliu.-atsisukau į draugus-Eikit ten ir pasakykit kad duotų man šiek tiek laiko ir jei nepasirodysiu,tada važiuokite be manęs.

-Tu tikrai išprotėjai.Mes nepaliksim tavęs.-Wali žengė link manęs

-Wali.-atsidusau-Mano nuojauta,niekada,nemeluoja tad pasitikėk manimi.Aš nepražūsiu.

Apsisukau ir patraukiau atgal link pastato.

-Padarykit tai Lucios.-mirktelėjau

Įžengusi į pirmą pastatą pamačiau grupelę ginkluotų vyrų.Pažvelgiau į šone stovintį stalą ir pamačiau ginklus.Greitai paėmus vieną iš jų užtaisiau ir nusitaikiau į juos.

-Saulelės,ieškot ne toj pusėj.-ir jiems atsisukus pradėjau šaudyt

Susitvarkius su šitais greitai pradėjau žingsniuoti link kopėčių vedančių ant stogo.Jomis užlipus apsižvalgiau ir pamačiau vaikiną nusisukusį ir su snaiperiu šaudantį kitus.Vos dėjau žingsnį jis atsisuko nutaikęs ginklą į mane ir aš iš kart nutaikiau ginklą į jį.

-Niall?

-Amy?

Greitai mečiau ginklą į šoną ir pribėgus apkabinau brunetą.

-Aš galvojau kad tavęs netekau,Niall.-sumurmėjau jam į kaklą

-Manimi atsikratyti ne taip ir lengva,princese.-nusijuokė

-Klausyk,Niall,mūsų visų atvažiavo ir mes turime dingti iš čia.-nusišypsojau-Mes išgelbėti.

-Kas jus išgelbėjo?

-Kažkoks vaikinas kuris pažinojo Alex.-ir pasiėmiau ginklą-Jis pasakė kad mūsų jau laukia ir padėjo visiems ištrūkti.

-Gerai,eime.-tarė ir tai pat pasiėmė ginklą

Priėjusi kopėčias nusileidau pirma ir tada Niall.Tik nusileidome žemyn išgirdau žingsnius už mūsų.Greitai apsisukau nutaikiusi ginklą tiesiai į Malik galvą.

-Neturėčiau jūsų paleist,bet negaliu.-atsiduso-Tad tiesiog eikit.

Akyse susikaupė ašaros ir vaizdas susiliejo.Suėmiau ginklą stipriau vis dar laikydama jį jam prie galvos.

-Aš nekenčiu tavęs.-tyliai sumurmėjau

-Žinau.-tarė ir paėmė už ginklo galo ir nuleido žemyn-Ir aš tikrai dėl to apgailestauju.

-Tu meluoji.-sukūkčiojau-Tu visada melavai.

-Amy...

-Nė negalvok.-ir nustūmiau jį-Mus visi nori nužudyti,o tu nieko nedarai.Tu,visada,nieko nedarai.

-Aš atsiprašau.

-Atsiprašymas nieko nereiškia.

Ir praėjau pro jį.Niall tai pat priėjo ir kartu išėjome iš pastato.Abu patraukėme link mašinos.Ašaros riedėjo viena po kitos ir sunkiai galėjau ką nors įžiūrėt.Kūkčiojimas vis veržėsi pro lūpas ir nieko negalėjau padaryt.Girdėjosi tik šūviai aplinkui bet tai jau mažiausiai rūpėjo.Viskas ko dabar norėjau tai nusišauti.

-Amy!

Ignoruok jį.Tiesiog eik ir nieko nesakyk.

-Amy,prašau!

Tylėjau ir ėjau.

-Amy,aš myliu tave!-ir ėjimas sustojo-Aš visada tave mylėjau!

-Tu nežinai kas yra meilė,Zayn.-apsisukusi tariau-Tu nieko apie tai nežinai.

-Tikrai?-tarė priėjęs-Amy,tu tiek daug nežinai ir taip kalbi.

-Tai apšviesk mane,Zayn!Iš viso kaip aš galiu ką nors žinot jei tu atsukai mums visiems nugarą!Tu mus visus išdavei ir išėjai pas Andrey!

-Taip,aš išėjau bet tam buvo priežastis.Viskam yra priežastis.-ir priėjo arčiau

-Tai pasakyk man priežastį kodėl mane palikai?

-Nes turėjau planą,Amy.Aš visada buvau mūsų gaujos narys.

-Ne nebuvai!

-Jeigu nori pažinti priešą,tapk priešu.

Ir tada nebeturėjau žodžių.Šitaip sakydavo Zayn mama.Nejau jis tikrai..musiškis?

-Gal tu ir atidavei savo žiedą man,tačiau sąvajį aš,visada,nešioju.-ir iškėlė ranką ant kurios buvo vestuvinis žiedas-O,Niall dingo nes padėjo man tik tiek kad jį vėliau sučiupo keli Andrey vyrai.

Ir pažvelgiau į Niall kuris tik gūžtelėjo pečiais.

-Broliai liks broliais.-tarė

Apsisukus priėjau prie Zayn ir apsikabinau.Jis nusijuokęs apkabino mane tai pat.Ir pajaučiau kaip kažkas yra užmaunamas man ant piršto.Pažvelgus ten pamačiau savo žiedą.Atsitraukus toliau nuo jo trenkiau jam antausį.

-Čia už tai kad šitaip mane įskaudinai.-ir tada pabučiavau-O čia už tai kad pasiilgau.

Atsitraukus pažvelgiau į Niall kuris stebėjo mane ir buvo kiek išbalęs.Pažvelgiau į Zayn kuris stebėjo kažką už manęs ir staiga greitai atsitraukė.

-Amy?

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now