4.5

454 30 1
                                    

^Amy^

Lėtai pakėliau galvą ir pažvelgiau į rudaplaukį.Jis stebėjo mus su pašaipa ir supratau,kad mums galas.

-Amy,kaip tavęs pasiilgau.

Jis priėjo prie manęs ir norėjo apsikabint.Greitai žengiau žingsnį atgal.Jis tyliai nusijuokė ir nusišypsojo savo pasipūtėliška šypsena.

-Ir kodėl gi tokia nedraugiška?Nejau nepasiilgai savo seno draugo?Ar jau mane iškeitei į Horan?

-Tu toks šlykštus.-pasibjaurėtinai stebėjau jį

Jis pažvelgė į vyrus,kurie stovėjo už mūsų.Jie priėjo ir surakino mūsų rankas.Nebuvo reikalo priešintis,nes žinojau kuo tai baigsis.Tiesiog ėjome su juo ir iš ties tai buvo mano planas,kurio nežinojo Niall.Jis nebūtų leidęskad taip rizikuočiau.

Einant per gatvę apsižvalgiau.Nė vienos merginos.Tik vyrai,kurie buvo apsiginklavę.Kas čia ne taip?Pažvelgiau į Andrey,jis buvo apsirengęs paprastai.Juodi džinsai ir balta maikė bei odinė striukė.Žinant jį,jis visada su kostiumu.Aš vis dar nesuprantu...

-Ko tokia susikaupus?-priėjęs prie manęs paklausė

Norėjau jam viską pasakyt,bet kitaip jau gyva neišeičiau.Aš prisimenu Andrey ir jis buvo geras vaikis.Šiek tiek probleminis,bet iš ties draugiškas.Mes turim labai keistą istoriją ir aš žinau koks jis buvo.Tad tiesiog tylėjau.

Kai įžengėme į pastatą jie atrakino antrankius ir atsistojo šiek tiek toliau.Mano dėmesį patraukė trys vaikinai einantįs link mūsų.Jūs tikriausiai juokaujat...

-Amy,Niall?-Zy priėjo prie mūsų-Ką po velnių jūs čia veikiat?

-Tavęs galėčiau paklaust to paties.-pašaipiai tariau

-Jūs pažįstami?-Andrey buvo kiek nustebęs

-Ji mano žmona.-pavartė akis

-Buvusi.-sušnypščiau

-Tu ir jis?-jis iš vis sutriko-Pats Zayn Malik ir silpnoji Amy Payne?

-Na,prisiminus kaip viskas buvo ne tokia ir silpna.

-Jūs pažįstami?-Zy ir Ni paklausė tuo metu

-Nagi,Andrey,papasakok mūsų istoriją.

Mano pašaipa buvo toks stiprus įniršis jam ir Zayn.Šitas asilas su juo?Nu aš suprantu,kad mes susipykom per mirties metines ir kaip ir išsiskyrėm,bet iškart imt ir bėgt padėt tiems su kuriais mes kariaujam?Apgailėtina...

-Tai nėra taip ir svarbu.-suurzgė

-Na,mes su juo draugavome.-nusijuokiau

-Ką!?-Zayn veide matėsi įniršis,ha

-Na,mes su juo bendraut pradėjom gal nuo penkerių metų ir kai mums suėjo šešiolika mes pradėjom draugaut.Jis buvo mokyklos bad boy,o aš tiesiog buvau normali mergina.Ir tiesiog jo tikslas buvo mane pažeminti prieš visus...

-Nedrįsk to pasakyt.-suurzgė

-Bet gavosi taip,kad aš jį sumušiau.-nusijuokiau-Na,ir tada aš persikrauščiau į kitą miestą.

-Tai buvo seniai.-pavartė akis-O kaip tu su Malik?

-Jis mane pagrobė,bet ne taip ir lengva buvo su manim.-nusišypsojau atsisukus į Zayn-Tiesa,Brangusis?

Jis tylėjo.Iš ties buvo skaudu jį matyt,bet jis pats kaltas ir nežadu jam nusileist.

-Gerai man jau nebeįdomu.-pavartė akis-Taigi ką jūs čia veiket?

-Aiškinamės apie grupę pavadinimu,Lucia.-atsidusau-A girdėjai ką nors?

-Mes jų ieškome,bet nežinome kur jie yra.

-Na,tai gaila.Daugiau nėra apie ką kalbėt.

Norėjau išeit,bet jis sučiupęs man už rankos neleido.

-Prižiūrėk ją.-mane paliko su Malik

Niall buvo išvestas.Visi išėjo likau tik aš ir šitas asilas.

-Niekada man nepasakojai apie jį.

-Niekada neklausei.

-Amy, aš čia...

-Užsičiaupk.-atsisukau į jį ir mano kantrybė blėso-Man atsibodo tavo pasiteisinimai.Visada matydavau,kad kažkur išeini bet kad čia.Žinai,Zayn...Nusivyliau tavim labiau nei kadanors anksčiau.Tu išdavei saviškius.Galbūt mums niekas ir nesigauna bet kad išduot savo geriausiuis draugus...Tu apgailėtinas.

-Man to reikia.Aš čia jaučiuosi geriau.

Ir tada kantrybės taurė dužo.Pyktis veržėsi per kraštus.Atsisukau į jį ir pažvelgiau į jo akis kurios troško supratingumo.

-Suprantu...Juk visada mėgai gyventi tobulai.-nusišypsojau-Tu tiesiog esi per silpnas.Aš tai suprantu.

-Amy...

-Bet nesuprantu kai ko.Tu visada teigiai,kad reikia kovoti už savus.Tu visada sakydavai,kad kovok už savo dukras.Tuomet kodėl tu nekovoji?Kodėl pasiduodi,Zayn?

-Tu to nesuprasi..

-Tuomet leisk man suprast!-sušukau taip,kad atsisuko vaikinai stovintys netoli mūsų-Po velnių,paaišink ko tu amžinai bėgi nuo problemų!?Tu niekada nepasidavei ir staiga viską paleidi iš rankų!Kur dingo tas Zayn Malik,kuris sugriovė mano gyvenimą ir pastatė naują!?Kur tas Zayn Malik kuris kovojo už savo vaikus!?Kur jis!?Nes čia ne jis!

Mano skruostais tekėjo ašaros,bet man tai nerūpėjo.Nerūpėjo ir tai kad mus stebi kiti.

-Jo nebėra,Amy.Nebėra nieko kas man padėtų atsigaut.Aš tiesiog noriu pabėgt nuo visko.

-Dėl to mane palikai.-suvokimas smogė

-Palikau tave,nes tu man primeni Lucy,supranti?Kiek vieną kartą kai pažvelgiu į tave aš matau ją.Aš negaliu to pakęs,Amy.Man per skaudu.

Priėjusi trenkiau jam antausį.

-Jau ne pirmas kartas kai sugriauni man gyvenimą,Zayn.Tačiau paskutinis.Kad tu sudegtum pragare prakeiktas šunsnuki.

Apsisukus patraukiau link ten kur nuėjo Niall ir Andrey.

-Tu ten neisi!

-Užsikrušk!

Įžengusi į patalpą pamačiau sėdintį Niall ir stovinčius du vyrus.Priėjau prie vieno ir stipriai trenkiau.Mane puolė kitas,bet Niall buvo greitesnis.Jiems atsijungus pakilome ir išėjome.Zayn pažvelgė į mus.

-Jei prasitarsi apie mus,aš prasitarsiu apie tave.

Ir mes išėjome.Supratau tik vieną.Zayn ir aš grįžome į senas vėžes kada buvome priešai.

-Tu pasigailėsi,Malik...

***

Laukiu nuomonių :)))

-800

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now