2.37

1.7K 129 12
                                    

^Lucy^

Tai tarus greitai užbėgau laiptais į viršų ir įėjus į kambarį uždariau ir užrakinau duris.Kodėl?Kodėl jis tai daro?Atsidusau ir nusivaliau sūrią ašarą riedančią mano skruostu.Jei jis bus laimingas tada puiku,pamiršiu jį.Pamišiu visiems laikams.

^Niall^

Buvau nustebintas merginos žodžių.Ji gailisi?Ji...

-Viskas tik per tave...-tyliai tarė Malia-Tik tu dėl to kaltas.

-Užsikišk.-suurzgiau ir mergina susigūžė

-Manau tau pats laikas išsikraustyt.-tyliai tarė Amy-Nebenoriu stebėt jos tokios sužlugdytos.

-Amy...-norėjau sakyt,bet Zayn atsistojo prieš mane

-Tiesiog išeik Niall.-tarė ir aš linktelėjau

Manau taip bus geriausia.Nebenoriu tokio gyvenimo ir galbūt jaučiu Lucy simpatiją,bet ji man nebus vienintelė.Apsisukau ir užlipau į viršų.Laikas man iš čia dingti.Atidariau spintą ir traukiau vieną po kito rūbus ir mečiau į krepšį.Viską sudėjęs išėjau iš kambario sutikdama brunetę atsukusią man nugarą ir kalbančią telefonu.

-Nesiartink prie manęs Jack.-sušnypštė-Nebijau tavęs...Manau pats laikas pasikalbėt apie tai...Kodėl tu toks asilas?!...Eik velniop ir perduok jam,kad mane gaus tik mirusią.

Padėjo ragelį ir atsisukus į mane sustingo.Ji nuleido akis į krepšį tada į mane.Priėjau prie jos ir nė nesusigaudžiau,kaip gavau skaudų smūgį į žandikaulį.Mergina suėmė mano smakrą ir palenkė,kad pažvelgčiau į ją.

-Nebenoriu tavęs čia matyt.-suurzgė-Niekada.

Paleido ir apsisuko.Nusileidau laiptais žemyn ir mane pasitiko smerkiantys veidai.Atsidusau ir iš džinsų kišenės išėmiau juodą dėžutę.Priėjau prie Amy ir paėmus jos ranką tą dėžutę įdėjau jai į delną.

-Manau tau jis svarbus...-sušnibždėjau ir priėjęs prie Zayn išėmiau mašinos raktelius-Šitie tavo.

Padaviau jam raktelius ir apsisukęs išėjau iš balto namo.Laikas viską baigti.Pradėjau eit ilgu taku link rūkstančio miesto.Dabar lijo ir man tai mažiausiai rūpėjo.Aš susimoviau...Aš suknistai susimoviau...Atsidusau ir tiesiog pradėjau eit link buto iki kurio laukia ilgas kelias...

^Amy^

Spaudžiau dėžutę delne ir vis dar stebėjau duris.Jis išėjo.Jis tiesiog išėjo.Pažvelgiau į juodą,mažą dėžutę ir ją atidarius sukūkčiojau.Jis tai turėjo?O dieve...Dėžutėje buvo gražus žiedas.Jis buvo ne bet kieno.Jis buvo Zayn mamos.Ji sakė,kad jis turės atitekt Lucy.

-O dieve...-tyliai tariau-Jis norėjo tai padovanoti...

Zayn pažvelgė į žiedą ir jis sustingo.Jis norėjo tai padaryti?Ar jis būtų tam pasirengęs?Laiptais nusileido Lucy ir aš paslėpiau žiedą Zayn kišenėje.Ji buvo su neįskaitoma veido išraiška.Ji įskaudinta...

-Lucy...-Malia pirma apkabino merginą,o ji sukūkčiojo jos glėbį

-Aš esu naivi mergaitė.-tyliai tarė ir stipriai suspaudė Malia

-Ne Lucy.-tarė mergina

^Malia^

Ne Lucy.-tariau atsitraukdama ir pažvelgiau jai į akis-Tu esi pati stipriausia merginą kokią esu pažinojus.Tu buvai naivi ir silpna,bet tu užaugai.Tu moki kovoti už save,tu moki pastovėti ir už kitus.Tu neesi eilinė mergina.-nubraukiau riedančias ašaras-Tu esi tai ko nori kiek vienas vaikinas.Tu esi tai kas suteikia džiaugsmą kitiems,tu visada sukeli šypseną ir jei juokiesi tu užkreti kitus.Vaikinai mokykloje buvo tylūs tave stebėdami,nes buvai graži.Tyla kurios sulaukdavai buvo pavydas.Visi pavydėjo ne vien tavo grožio,bet ir tavo sumanumo,stiprybės,kantrybės.Lucy,tu esi retas žmogus ir džiaugiuosi,kad su tavim susipažinau.Man garbė turėti tokią sesę kaip tu.

^Lucy^

Išklausius Malia atrodo viskas išblėso.Ji laiko mane sese?

-Džiaugiuosi,kad tu šalia.-nusišypsojau ir apkabinau ją-Tavo brolis turėtų tavim didžiuotis.

-Jis didžiuojasi jumis abiem.-išgirdom balsą už mūsų,apsisukusios išvydom jauną brunetą.

-Tu čia!-Malia sušuko ir pribėgus stipriai apkabino vaikiną-Tu grįžai!Tu čia...

Šypsojausi stebėdama juos,nes ką tik supratau,kad brolis yra brangus dalykas mano gyvenime.

-Aš čia mažyte...-jis pakštelėjo jai į pakaušį-Tai tu esi garsioji Lucy Malik?

Jis išsišiepęs pažvelgė į mane vis dar apsikabinęs Malia.

-Ta pati.-šyptelėjau-Iš kur žinai?

-Manau pažįsti Alex...-tarė ir aš išsižiojau-Vaikinas man skambino ir pranešė,kad tu ir Malia geros draugės.

-Mes tokios ir esam.-šyptelėjau

Vaikinas kartu su Malia priėjo ir apkabino mane.Nustebus apkabinau juos atgal.

-Ačiū,kad ja rūpiniesi.-tyliai tarė

-Privalau ja rūpintis.-nusišypsojau-Ji yra geras žmogus ir jai ne ji manęs čia nebūtų.

Vaikinas pavėlė merginos plaukus ir kartu nusijuokėm.

-Mano mergaitė.-tarė ir atsitraukė-Gerai gal kas parodysit kur aš apsistosiu?

-Manau galėtum miegot pas Mali...-ir mane pertraukė merginos balsas

-Jos kambarį dvigulė lova!-sušuko ir aš susiraukus pažvelgiau į ją-Ką?

-Atleisk,bet aš tiesiog negaliu.-šyptelėjau-Manau turėtų būt laisvų kambarių.

-Yra.-tarė Louis-Eime parodysiu.

Ir visi vaikinai išėjo kartu su jais.Atsidusau ir atsisėdau prie sienos galvą atremdama į ją.

-Aš pavargus..-sumurmėjau

-Tai pailsėk.-šyptelėjo Malia

-Ne Malia.-pažvelgiau į ją-Aš pavargus ne nuo miego trūkumo.Aš pavargus nuo visko.Nuo visų priešų,ginklų,žudymų,lenktynių,valdžios...Aš pavargau kovot.

-Nė nemėgink pasiduot Lucy.-surimtėjo mergina

-Aš ir neketinu.-sumurmėjau-Nežadu pasiduot Cody.

-Cody tau nepatinka,tiesa?-paklausė ir aš linktelėjau-Kodėl?

-Jis yra gražus pripažįstu.-tariau-Bet...

-Bet?-ji pakėlė antakį

-Jis nėra man skirtas.Vaikinas yra naivus.-sumurmėjau-Jis per daug savim pasitiki.Jis nuvertina kitus,Malia.Jis visada žiūri tik savęs,jam nerūpi kiti,jam nerūpi tai ką jis padarė.

Atsistojau.

-Kaip suprast?-ji pakėlė antakius

-Tai jis suniokojo miestą.-atsidusau-Tai padarė jis.Ir žinai kas juokingiausia?-ji papurtė galvą-Kad jis išžudė tūkstančius žmonių!Nekaltų žmonių kurie nieko jam nepadarė ir jis tai padarė manydamas,kad pulsiu jam į glėbį!

Ji susiraukė ir supratau,kad jis jai įspudžio nesukėlė.

-Jis nesupranta to,kad man jis nepatinka!Man nepatinka jo charakteris,jo visas elgesys.-mano balsas nurimo-Aš tiesiog nenoriu būti su juo per prievartą...

-Jis toks gimė..-tyliai tarė

-Jie visi tokie gimė.-atsisėdau šalia jos-Aš pavargau nuo jų visų...Pavargau būti skaudinama...

****

-900

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now