2.7

2.3K 140 11
                                    

^Lucy^

-Em....Užeik...-tariau ir vaikinas įžengė namus

Uždariau duris ir kiek keistai pasijaučiau.Ne už ilgu laiptais nusileido mama su gražia gėlėta suknele...Kas čia dabar?

-Kur išeini?-paklausiau

-Nežinau...Tėtis sakė,kad apsirenk gražiai.-tarė vis dar šypsodama-Labas Zampa.

-Sveika Amy.

-Kur jis apsistos?-paklausiau

-Iki kol grįš tėtis jis pabus su tavim arba man nerūpi...Čiau vaikai.-tarė ir uždarė duris bet greitai ir atidarė-Man neiždykaujat.

Ir uždarė duris.Vis dar stoviu ir žiūriu į jas.Kas do velnias?Atsisukau į vaikiną kurio čia jau nebuvo ir mačiau,kad jis svetainėj.Nužingsniavau į virtuvę ir išsitraukus sulčių pakelį,pradūriau jį su šiaudeliu ir pradėjau gert.Nužingsniavau į svetainę ir klestelėjau ant fotelį šalia lovos.Jis žiūrėjo kažkokį siaubo filmą kas man jau nepatiko.Staiga kažkokia mergina priėjus prie vaikino su peiliu perpjovė jam kaklą.Mano visos sultys buvo išspjautos.

-Fui..!Kas per žmogus pjauna jam kaklą.-sumurmėjau ir atsistojau

-Tai tiesiog filmas.-vaikino prikimęs balsas privertė mano kūnu nusirist tūkstančius šiurpuliukų

-Man nerūpi.-sumurmėjau ir užlipau laiptais į savo kambarį

Priėjus spintą išsitraukiau naujus juodus apatinius ir pilkus trumpus šortukus,bei trumpą,pilką bliuskutę ir nuėjau į dušą.

Po penkiolikos minučių viską baigus išėjau iš vonios ir nuėjus į kambarį išjungiau šviesą bei atsigulus užmigau.

Pabudau nuo skambančio žadintuvo.Tai ką...Prasideda..Išsiropščiau iš lovos ir priėjus spintą išsitraukiau juodus per kelius plėšytus džinsus ir juodą pusrankiovę bliuskutę.Nužingsniavau į dušą.

Išėjus iš dušo priėjau prie veidrodžio,paėmiau šukas ir susišukavau savo garbanotus plaukus.Padėjau šukas ir paėmiau lūpdažį,padažiau lūpas.Padėjau jį į vietą ir paėmus tušą juo perbraukiau per blakstienas.Pasiėmiau kuprinę ir išėjau iš kambario.

Nusileidau laiptais žemyn ir įžengus į virtuvę pamačiau Zampą,tėtį ir mamą.Priėjus prie stalo atsisėdau šalia Zampos ir pasiėmiau sumuštinį ir greitai jį suvalgiau.Pakilau nuo stalo ir pasiėmiau kuprinę ir išlėkiau iš namų.Aš pykstu ant jų...Jų visų...

Jeigu atvyko kas nors pas tėvus tai tegu jie su jais ir tvarkosi.Dėl dievo meilės...Kas aš jiems?Tarnaitė?Na jau ne.Tegu apsitarnauja patys.Nebūsiu ta kurią tampys už rankų ir lieps būti tarnaite.

Įsukus į mokyklos kiemą pastebėjau kokia ji didelė.Na prie mokyklos durų stovi kietuoliai,iš kart supratau.Tada šokėjos ir dar daugiau.Priėjus duris man norėjo pakišt koją bet aš tik perlipau ir nuėjau.Įžengus į vidų priėjau prie spintelės ir tik dabar pamačiau kokia ji...'Kalė'...'Žiūrkė'...'Moksliukė'...Paėmiau servėtėlę ir viską nuvaliau.Atidariau spintelę ir viską sudėjau,o kai uždariau prie mano spintelės jau stovėjo aukšta blondinė ir šalia jos dar dvi blondinės...Molly...Kai norėjau eit ji man pastojo kelią.

-Pasitrauk...Man reikia į pamoką.-sumurmėjau nė nepažvelgus į ją

-Neaiškink...-sušnypštė ir pastūmė mane,aš atsitrenkiau į spinteles ir pajaučiau vandens srovę ant savęs-Gero dušo.

Jai nuėjus aš greit atsidariau spintelę ir ištraukiau atsarginius rūbus.Tai džinsiniai šortai ir juoda bliuskutė,paėmiau šukas ir nulėkiau į tualetą.Įžengus į jį greitai persirengiau ir sušukavau plaukus.Laimė ant jų daug neužpylė.Viską susitvarkius išėjau iš tualeto ir sudėjus daiktus į spintelę nužingsniavau į klasę.Spėjau kaip tik ant skambučio.

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now