^Amy^
-Alex.-tyliai tariau ir greitai pribėgus jį apkabinau-Tu gyvas...
-Payne nemirtingi mažute.-nusijuokė ir tai pat apkabino
-Nu aš ne Payne,bet ir ne ką prastesnis.
-Korei.-atsitraukus priėjau prie jo ir tai pat apkabinau-Kaip jūs iš vis gyvi?
-Na aš,Korei ir Ted..
-Ted?-atsitraukus pažvelgiau į Alex
-Taip,jis senas mano draugas ir dirba Dylan.-nusijuokė
-Dylan?
-Taip,ten tas gerasis Dylan.
-Kur jis?
-Sandėliuose.
-Sandėliuose?-dabar jau Zy su Niall paklausė
-Taip,sandėliuose,eime.-nusijuokė
Nuvykę į sandėlius greitai išlipau iš mašinos ir patraukiau link įėjimo.
-Vajezau kaip jų pasiilgau.-nusijuokė Zy ir aš atsisukau susiraukus-Nu ne dėl to.
Pavarčiau akis ir greitai nubėgau link raudonų durų.Atidarius pamačiau brunetą kalbantį su vienu iš jo vyrų.
-Dylan.-tariau taip atkreipdama jo dėmesį-Seniai nesimatėm šikniau.
-Amy!-pribėgęs apkabino-Princese!
Nusijuokiau ir apkabinau jį tai pat.Jis atsitraukė ir kaip tik atėjo Zayn su Korei jis patraukė link jų,o aš link draugų.
Praėjo kelios savaitės ir visi čia jau tikra šeima.Gauja vėl pasidarė be galo didelė ir ginkluota.Ruošemės karui ir aš kažkodėl numanau,kad ne mes pirmi juos pulsim.
-Amy.-pribėgo uždususi Beka-Lauke kažkas vyksta.
Greitai pakilau iš savo vietos ir bėgdama pasiėmiau pistoletą bei lanką.Pribėgus duris greitai jas atidariau ir išvydau visą kiemą pilną mašinų.Išėjus pastebėjau pridengtas duris.Netoli už mašinos tupėjo Laim su Niall.Jie pastebėję mane rankom mosikavo kad grįžčiau į vidų.
-Kas vyksta?-tyliai paklausiau
-Andrey čia,o dabar eik ir gelbėkis.-Liam tarė-Dabar pat,Amy.
-Aš jūsų nepaliksiu.-piktai tariau
Liam šovė visai prie pat mano kojų ir greitai atsitraukiau.Akyse susikaupė ašaros ir apsisukus nubėgau prie baro kur buvo daugelis žmonių.
-Visi staigiai pasiimat savo ginklus.-nusivalius ašaras tariau ir išgirdau atsidarančias lauko duris-Ir slėpkitės.
Atsistojau už laiptų kad manęs niekaip negalėtų pamatyt.Į kambarį įžengė juodai apsirengę vyrai su kaukėmis.Susiraukiau dėl to.Kam po velnių jiems kaukės?Vienas priėjo arčiau laiptų ir užlindau už jų.Jis priėjo arčiau ir išsitraukus pistoletą nusitaikiau jam į galvą ir šoviau.Jis greitai suklupo man prie kojų.Išlindau iš po laiptų ir nušoviau kelis dar čia esančius vyrus.
Greitai patraukiau link išėjimo ir atidarius duris įžengiau į karo lauką.Žengiau žingsnį link tos vietos kur buvo mašinos ir vienas vyrukas nusitaikęs jau norėjo šaut,bet Andrey greitai pribėgęs prie jo ginklą išmetė iš rankų.
-Sakiau merginų nešaudom.-piktai tarė ir pažvelgė į mane-Ir ką gi pati Malik veikia karo lauke?
-Bando suprasti dėl ko visa tai.-tariau-Andrey,dėl ko visa tai?
-Dėl ko?-piktai tarė-Tai jūsų grupė išžudė visus mūsų vyrus.Nuo pat pradžių.Pirma sunaikinot Heilę ir jai duotus žmones,tada Mark,Madison,Dylan,Zampa,Eva ir kitus.Jie visi buvo mano žmonės ir jūs juos sunaikinot.
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*