2.50

1.7K 118 7
                                    

^Lucy^

Nusišypsojau tėčiui ir atsisukau į kitus.

-Metas dirbti.-šyptelėjau

Pradėjom rink visus ginklus ir kitus dalykus ko mums reikės.Priėjau lovą ir paėmiau žemėlapius nusileidau žemyn.

-Čia yra žemėlapiai.-pamojavau jais

-Atnešk.-tarė tėtis

Padėjau juos ant stalo ir išvyniojau.Viskas sužymėta ir tai daug lengviau.

-Žinau tik vieną,kad mieste bus daug daugiau žmonių.-tariau-Jo žmonių.

-Turim Korei.-tarė tėtis

-Korei mirė.-tariau atsisukus-Mačiau jo peršautą kaklą.

-Tai buvo tik plano dalis.-tarė Niall

-Susigrąžinti Lucy.-tariau cypenčiu balseliu-Gerai,gerai.Tylėsiu.

Ir apsisukus išėjau iš ten.Nori jie viską spręst?Puiku.Nesikišiu.Išėjau į lauką ir apsidairiau.Mūsų visos mašinos ir dar viena pilka.Palauk pilka?Niekas neturėjo pilkos...Ištraukiau ginklą ir šoviau į mašiną.Iš jos išlipo du vaikinai ir nusitaikę pradėjo šaudyt.Nusitaikius šoviau vienam į petį kitam į pilvą.

-Patarčiau rinktis daiktus ir bėgt!-sušukau-Laikas jums atsiimt už viską!

Jie sėdo į mašiną ir išvažiavo.Apsisukau ir išvydau tėtį.

-Kas čia buvo?-pakėlė antakius

-Z vyrai.-tariau-Nieko tokio,moku apsigint.

Tariau ir praėjau pro jį.Nejau jis mano,kad esu silpna?Kodėl?Turiu omeny aš šaudau taikliai,labai taikliai,o jis vis dar mano,kad nemoku apsigint?Ir toks jo palaikymas?Aš nusišausiu...

-Lucy atiduok ginklą.-tarė-Tau jo neprireiks.

-Tu rimtai?-atsisukau į jį-Mes ten būsim ir tu sakai man nereikės ginklo?

-Taip,tau jo nereikės.-tarė

-O jei mane pašaus?-pakėliau antakį-Nejau aš tau ant tiek nerūpiu?

-Tu man rūpi.-tarė

-Tai kokį šūdą čia mali?!-sušukau-Čia mano ginklas!

-Lucy atiduok ginklą.-tarė griežtai

-Tu man neaiškinsi!-sušukau

-Padėk tą suknistą ginklą!-garsiai sušuko ir aš krūptelėjau

Su baime stebėjau jį.Jo akys pajuodavo.O dieve...Dideliais žingsniais priėjau prie jo ir paėmus ginklą mečiau kažkur bet išgirdau dužimą.Pataikiau į langą.

-Pasiimk!-sušukau ir užlipau į viršų

Priėjau lovą ir išsitraukiau kitą ginklą.Jis galvoja mane sustabdys?Oi tėveli,kaip tu klysti.Žinau,kad sakau blogai,bet jis yra naivus asilas.Paėmiau dar keletą dalykų ir išėjau pro duris.Išgirdau variklių burzgimus.Jie važiuos be manęs?!Greitai išbėgau į lauką ir neklydau.Niall vos pamatė mane paspaudė gazo pedalą ir dingo kaip ir visi kiti.

Manęs nesustabdysit.Jau niekaip.Pradėjau eit miesto link ir trumpinau kelius eidama per aikšte ir kitur.Sustojau prie didelio balto pastato ir pasislėpiau už kampo.Matau keletą vyrų.Vieni su snaiperiais ant stogo kiti šonuose pastatų.Na laikas pašaudyti.Nusitaikiau į snaiperius ir pradėjau šaudyt.Jie vienas po kito krito ir vyrai pamatę mane pradėjo šaudyt.

Aš neatsilikau ir šaudžiau į juos.Prie manęs atsirado dar du šautuvai ir tai pat šaudė į juos.Šyptelėjau kai pamačiau Malia ir Pety.

-Į mus šaudo merginos!-sušuko vienas-Girdi?Merginos!!

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now