4.4

460 32 0
                                    

^Amy^

Sėdėti ant pastato stogo ir stebėti,kaip prakeikti Andrey žmonės vaikšto po mūsų teritoriją žudo.Taip norisi nuplėšt visų šių gyvių pimpius ir jais uždusyt.Vajezau kas per mintys.Dabar susimąsčiau.Atsistojau ir pažvelgiau į visus vaikštančius ginkluotus žmones.Iš vien vyrai.Tuomet kur merginos?Juk negali būt taip,kad tik vaikinai gyvuoja pas jį.Kažkas čia ne taip.

-Ir ką gero matai?-priėjo Beka

-Pastebėjau kad čia iš vien vaikinai.

-Mhm...-viską atidžiai nužvelgė-Ir ką tai turėtų reikšti?

-Kad jis kažką slepia.Niekada nebūna taip,kad būtų iš vien vyrai.Nes tik dabar atkreipiau dėmesį,kad per visą laiką kiek jį stebim niekada nematėm merginų.

-Na,tai tikrai įtartina.

-Reikia pakalbėt su kitais.

Grižę atgal į 'stovyklą' lauke nieko nebuvo.Puiku,visi grįžo prie merdėjimo namuose.Nuėjusi prie pagrindinės palapinės įžengiau į vidų ir čia sėdėjo Liam su Louis.

-Turime žinių.

-Ir kokių gi?-Liam pakėlė galvą nuo popierių

-Pastebėjome,kad Andrey gaujoje nėra nė vienos merginos.Taip nebūna.

-Amy,tai tik merginos.Ši informacija mums nepadeda.

Mane tai sunervino.Niekada netiki ką sakau,o ant galo pasirodo,kad buvau teisi.Kvailiai.Nežadu ginčytis ir tiesiog rasiu įrodymų.Tada galės kaip visada atsiprašinėt.

Giliai įkvėpiau ir išėjau.Bekos šalia nebuvo.Puiku,tai vykdysiu viena.pradėjau judėti link vietos kurioje buvau.Po gerų penkiolikos minučių ir vėl buvau tenais.Užėjau už kampo ir nustebau čia pamačiusi Niall.

-Ką tu čia veiki?-paklausiau pritūpdama šalia

-Oh...Išgąsdinai-atsisuko kiek sutrikęs-Na,pastebėjau keistą dalyką.

-Kokį gi?

-Kad čia nėra nė vienos merginos.

Mano akis nušvietė džiaugsmas.Jis tai supranta.Jis mato kad tai nėra įprasta.

-Žinant tave,Horan,tu taip nemanytai.-tariau ir pažvelgiau į žmones

-Aš tiesiog mąstau taip,kaip mąstytų Lucy.-atsiduso

Tai tikrai nustebino.Tai tiesa,bet tiesiog jis tikrai suprato kokia buvo Lucy ir tai kaip ji mąstydavo.Tai nėra įprasta.Tik ne Niall.

-Aš taip džiaugiuosi,kad ne aš viena manau,jog tai nėra normalu.

-Bet tai ne viskas.-mano sutrikęs žvilgsnis buvo nukreiptas tiesiai į jį-Niekas nesaugo nei vartų,nei pastatų,nei stogų.Jie tiesiog vaikšto ir tiek.Nėra jokių piliečių,bet jie vistiek vaikšto.

Jis buvo teisus.Šita gauja yra per daug keista ir įtartina.Jie viską daro taip kad be galo trikdo priešininkus.

-Jie žino.-supratimas smogė tiesiai į galvą

-Žino ką?

-Jie žino,kad mes ateisim.-tariau-Jie jau žino daugiau apie mus nei mes apie jų kvailas aprangas.Jie žino,kad mes juos stebim ir jie nori,kad mes tiesiog susipainiotume.Štai koks jo planas.

-Tai paaiškintų daug,bet turime patikrinti ar tai tiesa.

-Kai sutems mums reikia patekt į pastatą po mumis.

-Gerai,bet turime pasiruošti.

Sutemus pradėjome judėti.Buvo sunku kadangi kvailos šviesos apšvietė beveik kiek vieną pastatą.Jie tikrai viską apgalvoja,bet ne ant tiek kad mes nežinotume kaip patekti kur mums reikia.

Keista tai,kad pastatas buvo tuščias.Čia visados girdėdavau balsus ir maniau kad čia gyvena žmonės.Matyt,ne.Nusileidę į pirmą aukštą išėjome į lauką ir patraukėme link kito pastato.Mums tereikia sužinont kas yra su gyventojais ir ar čia yra merginų.

Įžengusi į pastatą supratau,kad kažkas čia negerai.Jis buvo gražusbet nieko nebuvo viduje.Televizorius tyliai pajungtas ir kėdės išmėtytos.Kas per velnes...

-Niall,turiu nuojautą,kad kažkas negero įvyks.

-Viskas gerai,tiesiog eime toliau.

Einant tolyn jaučiau,kad kažkas tuoj įvyks.Kad kai mes to mažiausiai tikėsimės kažkas įvyks.Priėjus pirmas duris nieko neradome,priėjus antras taip pat nieko.Taip apžiūrėjome viską.Tačiau nieko neradome.Ir nerimo jausmas niekur nedingo.Nagi,žinau kad kažkas turi įvykt.

-Eime iš čia,nieko gero čia nėra.-atsiduso vaikinas

Palengvėjimas buvo jausmas,kurį jaučiau,tačiau nerimas niekur nedingo.Priėjus duris jau ketinome eit bet visą kūną sukaustė paralyžius ir kraujas atrodė nustojo keliauti.Širdis atrodė sustojo.

-Kur išsiruošėte taip anksti?

***

Laukiu nuomonių :)))

-580

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now