3.16

1K 77 9
                                    

^Amy^

Visi stebėjo vaikiną esantį prie sienos.
Pakreipiau galvą ir pažvelgiau į Wali.Jos rankos drebėjo...Ji visa drebėjo.Liam buvo nustebęs bet vis dar piktas.Labai piktas.

-Ir vėl susitikom..-šyptelėjo Liam

-Vėl?-sušnibždėjo Wali

Tačiau niekas nieko neatsakė.Jie stebėjo vienas kitą ir tiek.Luke priėjo prie manęs ir Liam,pažvelgė į jį ir tada į mane.

-Tavęs dar kai kas laukia..-tyliai tarė ir pakštelėjo į kaktą-Tik nebūk tokia šalta...

Visiškai nieko nesupratau.Tiesa sakant aš nebesusigaudau.

^Waliyha^

Luke atsitraukus pastebėjau labai sutrikusia Amy.Ji neatrodė gerai.Ji atrodė klaikiai..sulysus,paakiai juodi,akys užtinę nuo verkimo.Dabar atrodė jai pasidarė dar blogiau.

-Amy..-sumurmėjau-Kas yra?

Ji atsisuko ir greitai griebė už stalo.Priebėgau prie jos ir prilaikiau.

-Amy važiuojam į ligoninę.-tariau-Nuvežkit.

Perdaviau ją Harry ir pažvelgiau į Liam ir Luke.

-Tu.-suurzgiau pažvelgus į Liam-Prisiekiu...Aš tave su...

-Nesivargink..-šyptelėjo Luke-Jo tai pat laukia staigmena.

-O tu išvis tylėk!-riktelėjau-Po suknistų aštuoniolikos metų atsirandi lyg niekur nieko ir visiems perduodi geras žinias!O tai kad aš kankinausi!Kad tavo vaikas kankinosi!Nieko nereiškia!?Tu mane įskaudinai!Ir ne vieną kartą,Luke!O dabar!Vėl nori tai padaryt?!Sudaužyt širdį kuria jau dėliojau mažiausiai tris kartus!?Atimt dukrą kurią užauginau viena?!Sužlugdyt visų gyvenimus taip kaip daro Liam?!Ko?!Ko tu nori?!Ko grįžai?!

-Wali...

-Tylėk!-ir paėmus puodelį trenkiau į stalą ir jis sudužo-Abu esat savanaudžiai!Prakeikti asilai per kuriuos kentėjau!Nekenčiu!Nekenčiu jūsų abiejų!Abu mane įskaudinot!Abu sudaužėt mano viltis!

-Paklausyk...Aš grįžau nes kai kas vyks...

-Kas?-sucypiau

-Z...

^Eleanor^

Nuvykę į ligoninę paguldė Amy.Jos organizmas visiškai nusilpo...Tačiau vyskta dar kai kas...

-Kaip ji?-paklausė Lou

-Ji kovoja...-sušnibždėjau-Ji kovoja...

^Niall^

Mano džiaugsmas...Visas gyvenimas...Visas pasaulis dabar kovoja dėl gyvybės.Jei ji mirs,mirsiu ir aš.Lucy aš nevertinau,nevertinau to kaip ji stengėsi...Kaip ji kovojo dėl manęs.Kodėl aš to nemačiau?Nes esu asilas.

Staiga atsidarė palatos durys ir pro jas įėjo Eleanor su Louis.

-O labas Niall..-šyptelėjo El ir pradėjo eit bet staiga sustojo ir atsisuko į mane-Niall!

Suspigus pribėgo ir apkabino.Labai nustebęs ir sutrikęs apkabinau ir ją.Ji lėtai atsitraukė ir priėjęs Louis tvirtai apkabino.Apkabinau jį atgal ir atsitraukiau.Jis pažvelgė į gulinčią Lucy ir atsiduso...

-Amy tai pat čia.-sumurmėjo-Ir jai labai blogai.

-Ką?-pažvelgiau sustingęs į Louis-Amy guli ligoninėje?Kas jai yra?Kur kiti?Zayn?Luke?Hemmings?Kur jie?

-Namie...-pasikasė kaklą Louis-Na ten aršiau nei karas...Plius atvyko kai kas.

-Kas?-paklausiau sutrikęs

-Wali jaunystės draugas.-sumurmėjo-Ir jis yra jos dukros tėvas.

Išpūčiau akis ir pats negalėjau patikėt kas ką tik buvo pasakyta.Jis grįžo?Po aštuoniolikos metų išdygo lyg niekur nieko?

-Amy?!-išgirdom riksma koridoriuje,greitai išėjom į jį ir pamatėm Zayn su Meg-Niall?

Jis pažvelgė ir pradėjo artėt..

-O žmogau...-sumurmėjo ir priėjas apsikabino-Dieve kaip noriu tau išspardyt subine už tai koks tu mulkis,bet ir išbučiuot už tai kad tu gyvas...

-Manau subinė skamba geriau.-trumpai nusijuokiau,o jis tai pat

Pasukau galvą ir pamačiau ateinančius visus kitus...Korei,Malia,Luke,Hemmings,Perrie,Harry,Olly ir visi kiti...Jie neėjo,jie bėgo.Visi subėgo tai prie manęs tai prie Zayn.Gavom didelį apkabinimą iš visų.

-Jūs abu čia!-sukrykštė-Tu gyvas,o tu..Na tu ir gyvas!O kur jos?Kur Lucy su Amy?Ar jos dar palatoj?

Ir tada šypsena dingo.Jie mano kad pabudo ir ji.Pažvelgiau į Malios vilties kupinas akis ir papurčiau galvą.Ji susiraukė ir šypsena iš jos veido dingo,mergina suklupo ir sukūkčiojo.

-Malia..-sušnibždėjau

-Ji dar nepabudo...Kodėl?Kodėl?!-suklykė

Prie jos priėjo Luke ir apsikabino,o mergina pradėjo kūkčiot jam ant peties.Priėjau kitos palatos langa ir pamačiau ten gulinčia Amy.Kodėl viskas taip sudėtinga?Kodėl kai viskas atrodo pagaliau atsistatė į vietas ir vėl turi nukrist?Kodėl kai suklijuoji sudužuses gyvenimo šukes vėl turi sudužt?

Praėjo kelios valandos kaip visi sėdi palei merginų palatas.Pakreipiau galva ir pažvelgiau į visus.Zayn sulysęs ir visas išbales.Malia vos laikosi ant kojų,o Luke su Hemiu atrodo nužudys vaikštančius daktarus vien žvilgsniu.Louis...

-Kur jos!?-Liam greitais žingsniais atsirado prie mūsų

-Liam,nekelk scenos ir vėl.-suurzgiau-Kaip tik pabundu taip niekas nenurimsta.Prieš patenkant į komą vyko dramos ir pykčiai.Kaip tik pabundu taip niekas nepasikeičia.Jeigu atėjai vėl kelti scenas ar vestis kur Amy tai sukis ir nyk iš čia.Gal ir padariau daug klaidų,tačiau aš bent iš jų mokausi.Galbūt ir buvau kvailas paleisdamas Lucy ir nors žinau kad ji gyvenime man neatleis,tačiau čia mano šeima ir aš ja saugosiu,o nemojuosiu su ginklu prieš veidą.

-Žinai Horan...Aš bent rūpinausi jais,prižiūrėjau juos...

-Kur tavo priežiūra buvo?!-sušuko El

-Palauk.-tariau atsisukęs į ją-Žinai Payne...Sakai prižiūrėjai?Kaip tu juos prižiūrėjai jei visi atsistoja prieš tave?Kaip tu galėjai kažką prižiūrėt?O sesė?Kaip Amy?Visais rūpinaisi,bet ją pamiršai?Skaudu tiesa,huh?-pažvelgiau pašaipiai-Nagi paimk tą ginklą,paleisk pora kulkų į galvą.Kaip paleidai ir į Wali vaiko tėva!Nagi!Juk tai taip paprasta!

-Užsikišk!-sušuko ir pažvelgė į perbalusi Wali veidą-Tai buvo seniai!

-Seniai ar neseniai koks skirtumas!Nuo kada mes šaudom savus!Nors kartą pamąstei apie kitus!?Nors kartą atkreipei dėmesį į vaikus?!Atkreipei dėmesį kaip jie auga?!Ar matei kaip auga tavo vaikai,Liam?!Ar matei jų pirmuosius žingsnius ir jų pirmuosius tariamus žodžius girdėjai!?Taip!Tu turi šeimą,turi vaikus,turi žmoną kuri paaukojo savo kantrybę tokiam asilui kaip tu!Visi čia eantys turi šeimas!Džiaukitės tuo!Augau be tėvų nes juos visus išžudė!Neturėjau nieko savo gyvenime gero išskyrus Lucy!Ji vienintelė su Amy mane suprato!Amy priėmė mane kaip brolį nors esu jai tiek blogo pridirbes!Ir tada atsirado Lucy!Taip ji jauna bet koks skirtumas jei yra laimė!Tačiau tu mėgindamas ją "apsaugoti" skyriai mus!Įrodei kad nepasitiki savo geriausiu draugu!Taip aš ją įskaudinau tačiau viskas ne taip kaip atrodo!Saugojau mergaitę nuo Z!Nuo jos tėvo!

-Tėvo?-iš visų girdėjosi vien tik klausimai

-Taip...Tėvo.-tariau-Žinai Liam...Tu turi viską.O mano viskas ką turiu guli komoje ir kovoje už savo gyvybe.

*Malia*

Niall atrodė kad tuoj pravirks.Jis buvo baisiai susinervinęs tačiau ir toks įskaudintas.Taip aš pykstu ant jo,tačiau jis ką tik įrodė kad mes visi ir vėl klydom.Niall buvo gelbėtojas...Toks ir liko...Mūsų visų gelbėtojas.

-Buvai mūsų herojus ir vis dar toks esi ,huh?

*****
OMGOMGOMG!! Kaip jūsų visų pasiilgau!!!❤
Beto esu tokia DĖKINGA UŽ 100K PERŽIŪRŲ!!!!❤❤❤Nežinau kaip bet čia WOW!Esu begalo laiminga kad atsiranda vis naujų skaitytojų ir esu visiems dėkinga!!❤❤
Myliu begaloo ir ačiū kad palaikot!!❤

-1100

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now