^Amy^
Jam išvažiavus pažvelgiau į kitus.Nors ir atrodžiau kad man tai nerūpi, bet man tai be galo rūpėjo.Jis visiškai neatrodė nusiminęs.Nejaugi mes jam tikrai neberūpim?
-Amy,kad ir ką tu ketini daryti,manai tau tai pavyks?-nusiminus paklausė Wali
-Dabar man nereikia kad tai pavyktų.Man tiesiog reikia pabandyti.-atsidusau-Aš tiesiog pabandysiu jam parodyt ką jis prarado ir jeigu jis negrįš,tuomet stosiu į kovą ne tik prieš Andrey,bet ir prieš jį.
Visi pradėjom eit link Zayn stovyklos.Nieks nenorėjo važiuoti,nes nežinia kas gali nutikt.
-Kodėl jis atrodė toks beširdis?-El pažvelgė į mus-Ir ką mes žadam daryt?
-Pirma eisiu aš,o paskui jūs tiesiog žinosit ką daryt.-tariau kai priėjom vartus-Ir Wali...Ateik paskutinė.
Visi palinksėjo galvomis ir patraukiau link stovyklos.Kai tik įžengiau pro vartus keli vyrukai greitai atkreipė į mane dėmesį.Rankose jie pasiruošė ginklus tačiau nieko nesakė.Prie pastato stovėjo keli vyrukai tarp jų ir Zayn.Žinau kad atrodau klaikiai, bet man tai mažiausiai rūpi.Vis daugiau žmonių atkreipė dėmesį ir staiga Zayn pažvelgė tai pat.Jis nužvalgė mano apdegusius drabužius ir tiesiog sustojo.
-Amy,koks netikėtas vizitas,kas tau nutiko?-Andrey priėjo ir paklausė
-Atvykau ne pas tave.-ir praėjau pro jį
Užlipau laiptais aukštyn ir atsistojau priešais Zayn.Jo draugai atsitraukė,o jis vis dar stovėjo ir tylėjo.
-Labas,Zayn.-nusišypsojau
-Tu gyva..-lyg netikėdamas savo akimis vis stebėjo
-Kliūtys sunkiai miršta,tiesa?-kiek tyliau tariau
Tačiau jis tylėjo.Atsitraukė pora žingsnių atgal ir stebėdamas tylėjo.
-Nejaugi tu manęs taip nekenti,kad net norėtai jog būčiau mirus?
-Amy...
-Zayn,nejaugi tu tikrai savo šeimą iškeiti į tai?-ir rankomis parodžiau į visus kitus-Nejaugi visus savo draugus palieki tik dėl jų?Nejaugi savo sūnų palieki mirti?Zayn,nejaugi mes ir vėl grįžtam ten kur buvom pačių pradžioje?
-Tu juk žinai dėl ko tai..-sumurmėjo
-Zayn,ji mūsų dukra ir galbūt ji mirusi bet tai nereiškia, kad tu turi išsižadėt visų kitų.Tu slepiesi, bet nesuprantu kodėl.Mes buvom komanda.Neįveikiama komanda, kuri ištvėrė tiek daug.Mes visi kovojome dėl savų,kovojome kad išsigelbėtume.
-Taip,Amy,mes kovojom ir pralaimėjom!-sušuko-Mes galvojom kad visus išgelbėsim!
-Tai tu taip galvojai,Zayn.-atsidusau-Juk Lucy sakė, kad šitaip prarasim tik daugiau žmonių.Bet tu ja netikėjai.Tu niekada netikėjai nei ja,nei manim.
-Amy,būk gera tiesiog išeik.Taip bus geriau ir tau ir man.
-Tai nebus geriau man!-sušukau-Kaip tu nesupranti, kad atsigręždamas nuo mūsų tu juos tik dar labiau naikini!
-Nėra jokių mūsų,Amy!-kumščiu trenkes į sieną sušuko-Jie visi mirė tą naktį!Mes juos visus praradom!
-Ne visus!
-Visa ta gauja miršta,kaip tu to nematai!
-Kokia dar gauja?-įsiterpė jau ir Andrey
-Po velnių,užsičiaupk!-abu sušukom
-Zayn,tavęs ten nebuvo labai ilgą laiką ir daug kas pasikeitė.-tariau ir nulipau laiptais žemyn-Ketinau vykdyti planą kuris buvo suplanuotas bet neverta.
-Koks dar planas...Su tais žmonėmis jei tu ką ir užimsi tai galinį pastatą kuris yra tuščias.Amy,suprask jokių šansų nėra.
-Daugiau nebegaliu.-sukūkčiojau-Viskas kas buvo sukurta,tu tai palieki.Viskas ką mes sukūrėm tiesiog lieka praeityje.
-Ką tu nori tuo pasakyt?
Ranka nusileido iki juosmens ir išsitraukiau pistoletą.Visi vyrai atsitraukę tai pat išsitraukė ginklus ir nutaikė į mane.Jaučiau kaip rankos dreba ir pažvelgiau į Zy.
-Aš paleidžiu tai.Paleidžiu visa tai ką mes sukūrėme kartu.Jeigu tu negali ištverti to, kad mirė Lucy,aš tai tiesiog paleisiu.Aš esu ta kliūtis kodėl tu neesi su jais.Tai dėl manęs.-ir pakėlus ginklą pridėjau prie smilkinio
-Amy...-sušnibždėjo-Nuleisk ginklą.
-Tu juk to nori.-sukūkčiojau
-Prašau tavęs,nuleisk ginklą.-priėjęs tarė
-Aš negaliu,Zayn.-ir atleidau saugiklį
-Amy,maldauju tavęs,nuleisk ginklą.
-Ir kas iš to,Zayn!?Aš tiesiog nebegaliu daugiau kentėt!
-Mirdama tu nieko nepakeisi,viena mirtis nieko nepakeis.
^Zayn^
-Todėl ji mirs ne viena.-šone jos atsistojo El
Jaučiau kaip baimė laksto kūne, bet negallėjau to parodyt.
-El...-sušnibždėjau
Tačiau mane išgąsdino žmogus stovintis už jų.Mergina priėjo prie manęs ir nusišypsojo šypsena, kuri žudė ne tik ją bet ir mane.
-Tu palikai mus visus.-tyliai tarė-Ir tik dėl to, kad būtai toliau nuo mūsų.
-Tu gyva.-norėjau prieit prie jos, bet ji atsitraukė
-Aš ėjau už tave visus šitus metus,Zayn.Padėjau tau,Lucy,Amy.Stengiausi būti visada su tavimi,tačiau tu atimi visus iš mūsų.Iš pradžių atėmei mano vaiko tėvą,tada tu atėmei savo mamą,tada sunaikinai sandėlius,pražudei savo dukrą ir stengiesi pražudyti savo vaikų motiną,savo laimę,savo gyvenimą!Ir tik dėl ko?!Dėl to nes esi prakeiktai silpnas!Ar tu tikrai ketini pražudyti mus visus ?!
-Aš nebeturiu ko prarast daugiau.Jūs visi gyvi ir jūs tikrai susitvarkysit.-sumurmėjau-Jūs visi kartu.
-Ne visi,Zayn.-Amy priėjo ir sukūkčiojo-Niall nebėra.
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*