* 22*

3.3K 170 6
                                    

***AMY***

Lėtai pramerkiau akis ir pamačiau tik baltas lubas,o gal ir tamsesnes.Visas vaizdas liejasi ir kai lėtai atsisėdau atrodo lyg būčiau girta.Viskas sukasi,liejasi..Lėtai kojas nuleidau ant žemės ir atsistojau.Ranka pasirėmiau siena ir pradėjau eit durų link.Kodėl man viskas taip liejasi..

Tada viskas sugrįžo.Pažvelgiau į pilvą ir pamačiau,kad jo nebėra.Nejau jų...Ne..Jie gyvi..Aš juos pagimdžiau.Dieve čia tokia painiava dabar.

Atidarius duris pastebėjau,kad nieko nėra.Nors vaizdas ir liejasi,bet dar įmatau,kad čia tuščia.Pradėjau eit ilgais koridoriais ieškodama kažko.Tada pastebėjau laukiamąjį ir ten daug puodelių bei kitų šiukšlių.Pasisukau ir pamačiau dvi mėlynas akis stebinčias mane.

Priėjau prie mergaitės ir pažvelgiau į ją.Mėlynos akys,putlus veidukas kuriame matosi Wali veido bruožų ir pati mergaitė dar primena...Pala,pala...Taigi čia Wali mergaitė.Tačiau kur Wali..Lėtai ir atsargiai paėmiau mergaitę ant rankų ir po valiai pradėjau eit rudų durų link kur girdisi daug balsų.

-Ji..Ne...Prašau pasakyk,kad tai ne tiesa...-Zayn?

Priėjau prie durų ir jas atidariau,o mane pasitiko daug žvilgsnių.

-A..amy?-išgirdau silpną Wali balsą

Prie manęs priėjo Liam ir paėmė mergaitę bei dingo ir po kelių sekundžių čia atsirado su kėdute.Įkėlęs mergaitę greit priėjo prie manęs ir apkabino.Tada sekė daug rankų iš paskos.

-Tu pabudai...Daktarai neklydo sakydami,kad tu stipri.-sumurmėjo Niall aš tik tyliai sukikenau

Kai atsitraukiau nuo Niall nužiūrėjau visus čia esančius ir sustojau ties Zayn.Jo plaukai išsitaršę,veidas pavargęs ir truputį pamuštas bei paraudusios akys kurios išduoda juk jis verkė.Jis žiūrėjo į mane tokiu giliu žvilgsniu ir nė nespėjus sureaguot jis jau buvo apsikabinęs mane.Iš tikrų sutrikau,nes jis yra Zayn,bet man tai nelabai rūpi dabar.Lėtai savo rankom apkabinau jo liemenį ir galvą įrėmiau į jo krūtinę.

-Kodėl?-paklausiau 

-Kas?-jis paklausė atsitraukęs tačiau rankų nuo mano liemens nepatraukė

-Kodėl tą naktį pasakei tuos žodžius,bet daugiau nepasirodei?Kodėl kai aš gimdžiau tavęs ten nebuvo?Kai man buvo blogai kodėl ten tavęs nebuvo?-paklausiau jo ir pažvelgiau tiesiai jam į akis-Kodėl tu turi taip skaudint mane?

-Amy aš..-jis jau norėjo sakyt tačiau mano balsas  pertraukė jį

-Kodėl vėl bandai aiškintis jei dar labiau skaudinsi mane?Kodėl aš iš vis čia bandau kažką sakyt...-pati save užčiaupiau

-Amy..Išklausyk..-tarė rimtai Liam

-Tą naktį kai mes užmigom Heilė suleido man narkotikų.Aš apsvaigau ir ją palaikiau tavim.Tada kai nuvykom pas ją ji užrakino viską.Pas ją buvo daug vyrų.Ta maža kalė užėmė mūsų sandėlius.Suprask..Aš bandžiau pabėgt tačiau atsakymas buvo vakcina.-jis trumpam sustojo užsimerkė ir vėl atsimerkė-Tada gavau informacijos.Tu buvai perkelta į kitą ligoninę.Ir tą dieną vos nepabėgau,tačiau mane pagavo ir uždarė rūsį,žinoma sumušė ir panašiai.Nieko nevalgiau.Visos mintys buvo ties tavim ir vaikais.Heilė sakė,kad matė juos.Sakė,kad berniukas mano kopija.Ji norėjo juos pasiimt.Tačiau jai neleidau.Tada kai Wali man paskambino Heilė pasislėpė.Jos pakalikai mano pusėj.Ji nebėra tokia galinga.

Po Zayn kalbos aš tylėjau..Jaučiausi kalta,tačiau jam šiokį tokį pyktį laikiau,bet..Jis nėra mano vaikinas ar dar kas nors.Jis tik mūsų vaikų tėtis ir viskas.

-Atsiprašau..Per daug brangų tave laikau.Tačiau..Tačiau tu esi tik mūsų vaikų tėtis daugiau niekas.Nuo pat pradžių,nuo pačių pirmų pykčių supratau,kad tu nesi geras.Visada buvau tau paskutinė,buvau tik lašelis to kas tau brang..

-Ne..-jo rimtas ir stiprus balsas net privertė mano odą pašiurpt-Iš pradžių tu man buvai niekas.Kaliau sau į galvą,kad tu tik lašelis to kas man brangu,tačiau tai ne tiesa.Kai tave pagrobė maniau,kad tu pabėgai.Manyje užvirė kraujas ir aš buvau pasiryžęs bet kam.Norėjau tave surasti.Grąžinti į rūsį.Tačiau kai pasakė,kad tave pagrobė man buvo dar sunkiau.Amy..Tu nesi paprasta mergina.Tu esi tyra,švelni.Kad ir ką tau padarydavau tu įžvelgdavai manyje gėrio.Tu tikėjai,kad aš galiu būti geras.Tu esi ne tik mergina kuri manyje sukelia daug emocijų,bet tu esi ir mūsų vaikų motina.-jis truputį papurtė galvą lyg klausdamas ar sakyt-Aš nesidžiaugiu,kad tada tave išprievartavau,tačiau ir džiaugiuosi.Jei ne ta diena tada nebūtų jų.Jei ne tas kartas nežinau ar čia stovėčiau.Nežinau ar tada stovėčiau prie mūsų vaikų mamos ir aiškinčiau jai..

Zayn žodžiai sukėlė ir šypseną ir ašaras.Dieve..Aš tikrai nesidžiaugiu tuo prievartavimu,tačiau jis pasakė tiesą.Jei ne ta diena jo čia nebūtų.Ką aš bandau apgaut aš įsimylėjau jį.Aš įsimylėjau šitą kvailį kuris yra mūsų vaikų tėtis ir man viską paaiškina.Kodėl viskas taip sudėtinga.Bet tada prisiminiau ne tik Zayn.Pasisukau į šoną ir pamačiau du angeliukus gulinčius lovytėje.Nė nepajaučiau,kaip mano veide atsirado šypsena ir nekreipus dėmesio praėjau pro juos visus iki lovytės.Berniukas pramerkė savo akytes ir pažvelgė į mane.Jis toks gražus.Tada pažvelgiau į mergaitę kuri žiūrėjo į mane bet jos akys buvo lyg stiklas.Tada prisiminiau daktaro žodžius.

'Su mergaite kilo komplikacijų,o dabar pailsėkit'

Staigiai atsisukau į draugus kurie į mane žiūrėjo pilnais užuojautos žvilgsniais.

-Kokios komplikacijos kilo mergaite?-paklausiau laikydama ašaras nors ir ne kaip sekėsi

-Amy..Jai viskas gerai..-Zayn bandė mane ramint tačiau aš tik atsitraukiau nuo jo

-Kas jai?Kodėl ji nemato manęs?-tariau ir gale sakinio mano balsas užlūžo

-Amy..Viskas gerai...-Zayn lėtai tarė ir paėmė mane už rankos,tačiau aš šiurkščiai ją ištraukiau

-Aš žinau,kad jai kilo komplikacijų...Noriu žinoti kokios jos..-dabar mano balsas buvo kaip niekada tvirtas

-Ji nemato..-išgirdau tylų Eleanor balsą

Aš sustingau..Atrodo visas kūnas atsijungė.Dar kartą pažvelgiau į mergaitę kuri atrodo žiūri tiesiai į mane.Tačiau jos akys yra stiklinės.Mano kūnas nejudėjo.Atrodo buvau kaip statula.Man reikia kažko.Kažko brangaus.Žmogaus kuris man dabar padėtų.

-Amy..-išgirdau Zayn balsą bet man jis nebuvo svarbus-Mažute paklausyk..-jis priėjo prie manęs-Mes viską įveiksim.Man nerūpi kas bus.Mes tai įveiksim.

-Zayn..Aš nenoriu nieko įveikt..Aš tik noriu..Žmogaus..-tariau ir jis pakėlęs ranką švelniai perbraukė per skruostą

-Aš žinau ko tu nori princese.-jis šyptelėjo ir aš pakėlus galvą pažvelgiau į jo karamelines akis-Ir aš pasistengsiu juo tapt.-sušnibždėjo ir pasilenkęs pabučiavo

****************************************

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

****************************************

-950

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now