(Pasileiskit dainą)
^Lucy^Niall gavo pirmą,antrą,trečią ir po jų sekė dar daugiau smūgių.Pasakysiu vieną dalyką aš noriu kad jie liautųsi. Čia Niall,čia Mano Niall...
-Nustokit!-sušukau,bet jie nesiliovė-Prašau!!
Norėjau bėgt,padėti jam,bet mane sulaikė dvi tvirtos rankos.Muiščiausi, mėginau stebuklingai ištrūkt,bet veltui.
Niall visas veidas buvo kruvinas,lūpa ir antakis prakirsta,o iš burnos bėgo kraujas.Jis sunkiai bepastovėjo.Aš noriu jam padėt!Man reikia jam padėt!Tai juk Niall.
-Paleiskit mane!-sušukau-Aš turiu jam padėt!Jam reikia manęs!
Bet jie to negirdėjo...Niall jau buvo beprarandantis sąmonę ir jie visi sustojo.Aš apsidžiaugiau,bet per anksti. Tėtis iš trukęs pradėjo jį spardyt ir šaukt.
Aš nieko nebegirdėjau aš tik mačiau. Mačiau blėstančią jo gyvybę.
-Jūs jį užmušit!-sukūkčiojau-Liaukitės!
Tačiau kai maniau kad jie vėl nustos tėtis išsitraukė ginklą.
-Ne!!!-mano garsus klyksmas išgąsdino visus-Paleisk!Sakau paleisk mane!!
Ištrūkus iš stiprių gniaužtų pribėgau prie tėčio.
-Nedaryk to. -tariau ir uždėjau ranka ant ginklo
-Jis tave įskaudino!Jis pasinaudojo tavim!-šaukė-Jis pasinaudojo visais,o tų sakai kad nedaryti!?
-Taip jis įskaudino,bet taip jau yra! Mes visi pajaučiam skausmą!Tu tai pat taip elgiaisi!-sušukau-Tai buvo tik pirmoji meilė tėti.Aš dar pamilsiu ir nudegsiu ne kartą.
-Bet jis nevertas gyvent!-vėl šaukė
-Ne,jis nevertas mirti.Jis turi šeimą.Jis dar prisikankins.-šyptelėjau
-Oi ne...Jis tau nieko gero nepadarė.-suurzgė
-Klysti.-visi pažvelgė į mane-Aš supratau ką reiškia mylėti.Supratau kas tai yra.Aš jaučiau tai ko niekada nejaučiau.Aš jaučiau meilę,jaučiausi saugi,jaučiausi kažkuo ypatinga.Aš visa tai jaučiau.Aš jaučiau ne,aš maniau,kad esu kažkam reikalinga, kad pagaliau kažkam rūpėjau,bet aš klydau.Stipriai klydau.
Tėtis pažvelgė į gulintį Niall ir tada į mane.
-Aš buvau tokia akla.Aš tikrai maniau, kad pagaliau sutikau žmogų kuris mylės mane,rūpinsis manim,bet ko aš galėjau tikėtis.-atsidusau-Jis suaugęs vyras,o aš paauglė.Esu naivi ir tikiu kiek vienu žodeliu.Pamilau šitą kvaili vien dėl jo grožio ir meilių žodelių...
Niall buvo pusiau pramerkęs akis ir žinau kad viską girdi.Na man tai nerūpi,tegu žino ką jis padarė.Tegu žino kaip jis sugadino mane.
-Žinai aš pūvu.-jie visi atsisuko-Mano išorė ir vidus suknistai pūva.Esu pats baisiausias žmogus žemėje.Aš tik nesuprantu kas to norėjo ir kodėl? Kas taip nori man pakenkt?Juk stengiuosi būti kuo geresnė, stengiuosi neatsilikti,bet aš vistiek suklystu.Ką aš darau ne taip!? -mano skruostais ašaros ritosi nesustojant-Maniau stengiuosi pakankamai!
-Tu ir ste...
-Ne!Tu klysti!Jūs visi klystat!-sušukau ir suklupau-Kodėl man to neleidi?!-pažvelgiau į lubas-Kodėl manęs nepasiimi pas save?!Man ten būtų geriau!Aš būčiau laiminga!Pas tave! Man reikia tavęs!Man suknistai reikia tavęs!!
-Lucy...
-Aš noriu mirti!Leiskit man numirti! Prašau!!-verkiau-Esu tokia sugadinta, kad to jau nesutaisysi..Esu tik suknista šiūkšlė šiame pasaulyje.Neturiu to kas mane mylėtų,to kas priimtų mane tokia kokia esu.Aš nesu mama ar Malia.Aš nesu graži...
-Ką tu šneki, Lucy? -prie manęs priklaupė Malia-Tu...
-Kur tu buvai kai man labiausiai tavęs reikėjo?-sušnibždėjau-Kai man reikėjo tavo patarimu..-apsikabinau kelius-Kai man reikėjo tavo palaikymo..-ir pradėjau linguot-Tu buvai toli.Tavęs čia nebuvo...
-Lu...
-Nejau aš toks siaubingas žmogus?-pažvelgiau į visus-Tuomet kodėl? Kodėl jūs čia? Kodėl jūs visada buvo šalia? Kodėl jūs manęs nepalikot? Kodėl manęs nepaleidot, kaip paleido Niall?Ar jums mažai kiek dabar kenčiu?
Ir pakilau iš savo vietos.
-Nejau aš... -ir tada susvyravau-Tokia apgailėtina?
Vaizdas pradėjo mirgėt ir man buvo sunku išstovėt.
Staiga prieš akis išvydau blankų šešėlį..
-Ar aš mirštu?
*****
Tai laukiu nuomonių;))
Myliuuu :)*
-600
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*