^Zayn^
Širdis ėmė plakt greičiau,kūną išpylė šaltas prakaitas,o kojas pakirto ir suklupau šalia kūno.Jaučiau kaip akyse kaupiasi ašaros.Niekad neverkiu dėl bet ko,bet tai artimas žmogus.
Staiga vaikinas sunkiai atsikosėjo ir išspjovė kraują.
-Z..Zayn?-jis pažvelgė į mane-Ka..
Ir tada jis vėl atsikosėjo.Greit nusiėmiau krepšį ir padėjau šalia.Pradėjau jame kuistis.
-Nekalbėk.Tau tai tik pakenks.-tariau
Jis tik nusišypsojo ir susiraukė iš skausmo.Krepšį radau vaistinėlę ir ją pačiupęs pradėjau apžiūrinėt kas joje.Radau binto,pleistro ir tepalo.Pačiupau vandens buteliuką.Nuėmiau vaikinas odinę striukę ir perplėšiau maikę.Jis buvo pašautas dvejose vietose.Netoli širdies ir petys.
Džiaugiuosi kad mėnulis ryškus ir matau jį gerai.Jo tamsūs plaukai išsidraikę ir rudos kupinos skausmo akys nusilpusios.Aš net matau koks jis išblyškęs.
Papurčiau galvą ir iš vaistinėlės ištraukiau pincetą.Pažvelgiau į vaikiną ir nuvalęs visą kraują pridėjau pincetą prie žaizdos.
-Pasistenk kuo tyliau būt.-tariau-Gerai?
Jis tik linktelėjo ir paėmęs įsikando į odinės rankovę.Su pincetu ištraukiau kulkas ir greitai paėmęs siūlą su adata užsiuvau(žinoma viską išvaliau su tepalu).Užklijavau pleistrus ir užbintavau.
-Na..Gyvensi.-šyptelėjau-Esi stiprus vaikis.
-Dėkui.-šyptelėjo ir ištiesiau jam buteliuką vandens-Dar kartą dėkui.
-Tu esi man brangus žmogus.-pavėliau jo ir taip netvarkingus plaukus-Ir žinai,tu mane išgąsdinai.Maniau mirei...
-Aš?Miriau?-nusijuokė ir greit susiraukė-Aš vos aštuoniolikos.
-Nepamirškim ir to turi iškrypėlio kraujo.-tariau ir nusijuokiau
-Jis iškrypėlis.-pavartė akis-Aš ne toks.
-Taip,taip tik visada pykdavaisi su tėčiu dėl to kad grįždavai su skirtinga mergina.-pavarčiau akis ir aš
-Gerai,prigavai.-tarė ir aš atsiguliau šalia -Kaip tu čia išvis atsidūrei?
-Mane paleido netoli.-gūžtelėjau pečiais-Miške palikau Klarisa.O tu kaip?
-Aš buvau su Zack ir Ker.-sumurmėjo
-O tie žiūriu neatskiriami.-pavarčiau akis
-Ir juos sunku užčiaupt.-tarė-Visą kelią kalbėjo apie prezervatyvų spalvas!
Pradėjau juoktis.
-Visai kaip tėvas.-ir baigiau juoktis
-Čia nėra labai juokinga.Ker pradėjo pasakot mūsų karus.-suzyzė
-O jūs smagiai leidot laiką.-tariau-O kur jie dabar?
-Nežinau...
^Ker^
Jaučiuosi kalta.Per mane pašovė Olly.Jei nebūčiau rėkavus nieko ir nebūtų buvę...Zack sau ramiai ėjo ir man susidarė įspūdis,kad jam visiškai jie nerūpi.
-Kodėl tu toks?-tyliai paklausiau ir labiau apsikabinau save
-Koks?-susiraukė ir atsisuko
-Pasikėlęs.-dar tyliau tariau
-Nuo kada aš pasikėlęs?-jis suurzgė ir truputį pakėlė balsą
-Nuo tada kai Lucy praregėjo.-tariau,o jis tik skardžiai nusijuokė
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfic*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*