2.19

1.8K 132 15
                                    

^ Lucy ^

Nuo stipraus smūgio paėjau kelis žingsnius atgal ir kojai užsikabinus už sofos galo paslydau ir kritau ant žemės susitrenkdama galvą į stiklinio staliuko kampa.

Paskutinis dalykas ką išvydau buvo mėlynos akys...

^ Niall ^

Išlipęs prie Malik namų paėmiau princesės kuprinę ir pradėjau žingsniuot iki durų iki kol neišgirdau riksmų ir aiktelėjimų.Paspartinau žingsnius ir įsiveržiau į namus.Priėjęs svetainę išvydau gulinčią princese ir jos akytes kurios lėtai užsimerkė.

Amy verkė Luke glėbyje,o jis  norėjo eit link Zayn, bet Amy vis sulaikydavo.Zampa pribėgo prie merginos.Atsisukau į Zayn kuris giliai kvėpavo.Kuprinė iškrito iš mano rankų ir visi atsisuko į mane..

-Tu Šunsnuki..- suurzgiau ir priėjęs prie Malik trenkiau į veidą-Ji tavo dukra ASILE!

Dar kartą trenkiau ir jis neišlaikęs pusiausvyros nukrito.Nieko nelaukęs užsėdau jį kad nejudėtų ir pora smūgių sudaviau iki kol nepajaučiau ant pečių rankų...

-Niall pakaks.-išgirdau Harry balsa

-Tas Asilas...- sumurmėjau ir pažvelgiau į jį kuris valėsi kraują nuo prakirstos lūpos

Atsistojąs nusipurčiau vaikinu rankas ir pažvelgiau į ties manim stovintį Malik.Kumščiai Dar stipriau susispaudė ir jis priartėjęs norėjo kirst,bet tarp mūsų išdygo Amy

-Tik paliesk jį ir daugiau jos nematysi gyvenime... Prisiekiu.-sušnypštė ir Zayn pasitraukė

-Kaip Suprast? -išgirdom Luke balsą už mūsų

^ Amy ^

-Zampa tu ...- norėjau paprašyt vaikino tupinčio prie merginos

-Aš nunešiu...- tarė Niall ir lėtai paėmęs Lucy nunešė į antrą aukštą.Aš atsisukau į susiraukusį Luke.

-Mes skiriamės.-tariau 

-Ką?KAIP? -jis pažvelgė Į mane

-Aš negyvensiu su monstru.-tariau-Rytoj turim nueit pasirašyt dokumentus.

-Puiku..- suurzgė Zayn ir nusivalė kraują nuo prakirsto antakio-Tai gal sutvarkysi tai?

-Paprašyk Kūtvėlos...Dar ir nulaižys...- sušnypščiau ir  užlipau į viršų

Priėjau dukros kambarį ir tyliai įžengus pamačiau Niall gulintį rankas susikėlusį už galvos ir  su šypsena veide.Lucy buvo apsikabinus jį per  liemenį ir padėjus galvą ant jo krūtinės.Aš nusijuokiau.

-Aš ją paguldžiau ir norėjau eit...- iškėlė rankas lyg gindamas

-Aš nieko nesakau Niall...Tai atrodo taip mielai.-nusijuokiau dar kartą ir priėjau atsisėdau ant lovos-Jos skruostas jau tinsta.Einu atnešiu vaistinėlę.

Pakilau nuo lovos ir nuėjau į jos vonią.Tvarkinga.Atidariau spintelę ir  paėmiau vaistinėlę grįžau į kambarį.

-Jis persistengė...- sumurmėjo jis perbraukdamas per jos skruostą

-Bet tu neįsivaizduoji kas čia dėjosi...- sukikenau nuo vaizdo kai ji sumušė peroksidinę kalę

-Mačiau tą raudonplaukę...- tarė-Šiandien ją sumušė centrinėj aikštėj.

Aš nusijuokiau.

-Ji ją ir čia sumušė.- tariau ištraukus vatos ir tepaliuko

-Tokia trapi ir tokia stipri.- jis sukikeno ir Lucy pasimuistė koją apsuko aplink jo koją

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now