2.30

1.7K 131 38
                                    

^Lucy^

Atėjo stiuardesė ir pradėjo sakyt apie išvykimą.

-Palauki!-sušukau-Man reikia išlipt.Tuoj pat.

Šiaip ne taip išlipau iš lėktuvo ir pradėjau bėgt link aikštelės.Prašau,prašau,prašau..Nieko.Surinkau tėčio numerį

-Tuoj pat čia..-sušnirpščiau nosim

Ilgai laukti nereikėjo,nes jis įlėkė čia tikrai greitai.Išlipo iš mašinos kartu su Liam,Loui ir Harry.

-Reikia į ligoninę.-tariau ir greitai įsėdau į mašiną-Greitai!

-Kas įvyko Lucy?-paklausė Louis

-Niall..Jis ligoninėj..-sukūkčiojau ir prisiglaudžiau prie Louis-Jie man paskambino ir...

-Šššš...-tyliai tarė

-Aš bijau.-sušnibždėjau

Sustojom prie ligoninės ir aš greitai šokau iš mašinos pradėjau bėgt link moters.

-Kur jis?Kur Niall Horan?-tariau nusivalius ašaras

-Kas būsite?-paklausė

-Lucy Malik.-tariau

-Tokia jauna..-tarė-Jis stipriai sužeistas ir nežinia ar išgyvens.Dabar vyksta tyrimai.Galite jį aplankyt.

Priėję palatą įžengiau į ją pamatydama daug aparatų prijungtų prie jo ir jį patį vos prasimerkusį.

-O dieve..-užsidengiau burną ir vaikinas atsisuko-Niall..

Priėjau prie jo ir pažvelgiau į stipriai sužeistą blondiną.Atsisėdau ant kėdės prie jo ir paėmiau jo ranką į savąją,sunėriau mūsų pirštus.

-Niall..-sumurmėjau-Tik nepalik manęs.

Jis tik tylėjo ir stebėjo mane.

-Aš žinau,kad nebūčiau tada išleidus tavęs..-pradėjau-Tiesiog nenoriu tavęs prarast.Ir dėl dievo meilės aš tikrai pykstu,bet tai man mažiausiai rūpi.daktarai atlieka tyrimus.Tuoj sužinosim kas tau yra ir kaip tau padėti.-pakštelėjau į jo nubrozdintą ranką-Prisiekiu Niall sužinosiu kas tai padarė.Neleisiu,kad kas nors tave skriaustų.

Padėjau galvą šalia jo rankos ir pajaučiau,kaip švelniai jo pirštai juda glostydami galvą.Šyptelėjau.Ir pasukau galvą link rankos kuri perbraukė per mano sausas lūpas.Niall pažvelgė į mane ir aš stebėjau jį.Jis labai gražus,kad ir koks būtų...

Jo blondiniški plaukai dažniausiai susivėlę,o ryškios mėlynos akys...Nusišypsojau iš savo minčių.

^Niall^

Stebėjau merginą kuri nenuleido akių nuo manęs ir kažką mąstė.Norėjau pasakyt,kad jos buvo tik dėl to kad atsispirčiau norui grįžt.Aš negaliu to padaryt.Ši mergina yra tai ko reikia man.Švelniai pirštu perbraukiau per jos ranką šalia manosios.Jos oda labai švelni..

Aš nežinau kas kesinosi į mane,bet tai reiškia kesinsis ir į kitus...Noriu jai tai pasakyt,bet man skauda gerklę.Ką galiu judint tai tik pirštus.Nežinau ką sakys tyrimai,bet man mažiausiai tai rūpi.Ji čia.Ji neišskrido.

Pro duris įžengė seselė-kalė ir pamačius Lucy stipriai susiraukė.

-Ką jūs čia veikiate?-paklausė

^Lucy^

Stebėjau šitą per daug glaistų uždažytą brunetę.

-Atėjau nes man paskambino.-tariau

-Turite išeiti.-tarė ir saldžiai nusišypsojo Niall.Jis tik suspaudė mano pirštus-Tuojau pat.

-Mane ištempsi tik negyvą.-tariau

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now