****AMY***
-Zayn...-tyliai tariau pridengdama savo veidą-Paduok man juos.
Išgirdau tik miela jo juoką.
-Nagi ateik...-jis toliau kikeno-Aš gi ekspertas.
Tada ir aš sukikenau ir ištiesiau ranką,jog juos man įdėtų ir kai jis man juos padavė,ko mažiausiai tikėjausi įsitraukiau pas save ir dar kartą nusausinau kūną ir užsidėjau jo marškinius bei apatinius.
Išėjus iš vonios pamačiau Zayn gulintį per visą lovą ir sukikenus priėjau prie jo ir numoviau batus,atsegus džinsų diržą nuėmiau jį ir atsegus jo džinsų sagą nutraukiau jas žemyn,bei šiaip ne taip pašalinau maikę.
Jau sukausi eit,bet Zayn ranka sučiupo manąją ir patempė link jo ir aš kritau tiesiai jam ant krūtinės.
-Auč..-abu kartu suinkštėm
Man skaudėjo ranką nes trenkiausi į jo krūtinę,o jam..Pažvelgiau kas jam ir sukikenau,mano koja jam tarpkojį ir keliu remiuosi į jo draugužį kuris jau pabudęs.
-Tu sudrėkęs..-tariau ir pradėjau juoktis nulipus nuo jo krūtinės ir atsiguliau šone-Manau tau pms...-toliau juokiausi kol nepajutau sunkaus ir tvirto kūno ant savęs-Tu sunkus..-tariau ir dar labiau pradėjau juoktis
Staiga pajaučiau Zayn ranką ant savo šlaunies ir pažvelgus į jį pamačiau,kad jis žvelgia į mano lūpas.Jis jau lenkėsi,bet aš atitraukiau galvą.
-Aš negaliu..-sušnibždėjau ir pajaučiau,kaip rieda ašaros-Aš atsiprašau Zayn...
-Hey..-jis tarė ir nuvalė mano skruostus-Pradėkim nuo pradžių.-jis šyptelėjo
Jis atsisėdo ant lovos ir patempęs mano ranką mane tai pat pasodino.Tada jis šyptelėjo ir pasilenkė taip kad mūsų nosys liestūsi,o tada jis pasilenkė ir žinau ką jis darys užsimerkiau ir pasilenkiau tai pat.Mūsų lūpos susilietė ir jis mane pabučiavo,bet tai nebuvo koks šiurkštus bučinys,tai buvo švelnus ir lyg jis bijotų mane sužeisti.
Kai jis norėjau atsitraukt aš jam neleidau ir prisitraukiau jį arčiau apsivyniodama rankom jo kaklą ir parailginau bučinį.Jis per jį nusišypsojo ir lėtai užguldamas mano kūną,be leidimo įkišo savo liežuvį man į burną bei pradėjo ją tyrinėt aš nusišypsojau ir nesmarkiai įkandau jam į liežuvį.
Jis kaip gavęs elektros atšoko nuo manęs ir pasižiūrėjo nustebęs.
-Oi bloga mergaitė.-jis sukikeno ir užropojo ant manęs-O dabar blogas berniukas nubaus blogą mergaitę.-vėl sukikeno ir uždėjo ranką ant mano šlaunies nuo ko mane nukrėtė malonūs šiurpuliukai
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*