^Lucy^
Stebėjau mažą juodą dėžutę savo rankoje.Jis...O dieve...
-Kas tau pasidarė...-papurtė galvą mama ir apsisukus dingo
-Aš tokia kokia esu.-tariau
-Ne,Lucy,tu netokia.-tarė atsisukus
-Jūs nebuvot su manim ilgai,ko jūs tikitės!-sušukau
Mama tik apsisuko ir dingo.
-Mes turėjom priežastį.-tarė tėtis-Aš turėjau priežastį.
Ir jis tai pat apsisuko.
-Priežastis,kad aš praregėčiau?-nusijuokiau-Nereikėjo...
Jis atsisuko ir jo veidas buvo pilnas skausmo.
-Tai visiškai nesusiję su tavim.-tyliai tarė ir išėjo
Greitai užbėgau laiptais į viršų ir įbėgau į kambarį.Kas vyksta,kodėl jie šitaip?Aš tik noriu atkeršyt...Dabar man nerūpi jų paistalai.Dabar aš turiu užbaigt pradėtą darbą.Į kambarį įėjo Meg.
-Tai ką darysi?-paklausė
-Aš nežadu mest visko.Eime laikas veikt.-tariau ir numetus dėžutę išėjau iš kambario-Pirma pašalinisim snaiperius,tada naktį eisim pažaist slėpynių.
-Gerai,eime.-tarė ir abi kartu sėdom į juodą Audi
Pažvelgiau į namą.Aš tai darau dėl savęs.
^Niall^
Vis greitinau ir greitinau greitį.Sustojau ties apgriuvusiu pastatu.Šalia manęs sustojo ir Zayn su Louis,Liam ir Harry.Ji galvoja mes jai viską perleisim?Ji klysta.Išlipau iš mašinos.
-Snaiperius.-parodžiau į ant stogų vyrus-Turim mažai laiko.
Visi išsiskirstėm.Pasislėpiau už mašinos ir nusitaikęs pradėjau šaudyt.Jie nė nesusigaudė iš kur šaudom,nes nieko nemato.Nušoviau paskutinį ir atsitraukiau kai pamačiau juodą Audi.Atsisukau į kitus ir parodžiau žvilgsniu į mašinas.Greit pradėjau bėgt ir pribėgęs įsėdau ir išvažiavau.
^Lucy^
Išlipom iš mašinų ir išsitraukiau ginklą.Pastebėjau,kad stogai tušti.Kas per..?
-Lucy!-negarsiai sušuko vienas iš Meg vyrų-Ant stogų lavonai.
-Ką?-susiraukiau-Juk mes juos matėm...
-Kažkas juos jau pašalino.-tarė
-Eime pas Korei.-sumurmėjau ir pradėjau eit link ten-Korei!
Tačiau niekas neatsišaukė.Kas per..?Pamačiau kraujo upelius tekant betonu.O ne,ne,ne...Greitai ten nubėgau ir čia guli vaikinas su snaiperiu.Kas čia buvo?!
-Korei!-sušukau priklaupus-Ne,ne,ne...
-Lucy jis mirė.-tarė Meg
-Kodėl?-ir ašara nuriedėjo mano skruostu-Kas čia buvo?Kas juos išaudė?!
Vaikinui buvo peršautas kaklas.O dieve...
-Važiuojam namo,turiu pranešt kitiems.-tariau
-Lucy.-tarė Meg bet aš tik ėjau-Lucy jiems tai nerūpi!
-Bet man rūpi!-sušukau atsisukus-Jis buvo geras vaikinas!Jis buvo mano pusėj!
-Važiuojam...-sumurmėjo
Įsėdau į mašiną ir Meg ją užvedus pradėjo važiuot namų link.Kažkas yra ir be mūsų.Nauja gauja?Bet kaip jie čia papuolė?Nieko...Šiandien naktį iššaudysim kitus.Merginai įsukus į kiemą greitai išlipau iš mašinos.
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*