2.40

1.6K 134 6
                                    

^Lucy^

-Ką?!-sušukau pakilus iš vietos

-Tai skirta ne tau,o jam.-tarė Luke

-Eime.-tarė Džek ir aš pavarčius akis priėjau prie jo-Truksim penkiolika minučių.

Įžengią į vidų iškart pasukau Luke kambario link.Dabar aš tau taip padarysiu,kad atsiminsi visą likusį gyvenimą.

-Ką planuoji?-paklausė Džek eidamas šalia

-O aš paruošus..-išsišiepiau-Nepamirš manęs net ir po mirties.

Įžengiau į jo kambarį ir priėjau komodą atidariau pirmą stalčių ir čia buvo kelnės.Išėmiau jas visas.

-Surask žirkles.-tariau ir netrukus jos buvo mano rankose

Iškirpau visų džinsų ir kelnių klynus,maikėse ir marškiniuose iškirpau taip kad matysis 'krūtys' kurių jis neturi,švarkus sukarpiau į mažas juosteles ir palikau stalčiuose,apatiniuose tai pat iškirpau klynus,kojines sukarpiau,džemperius sukarpiau,odines striukes sukarpiau,pirštines sukarpiau tik nenukirpau vidurinio piršto.Veidrodį užtušavau savo lūpdažiais,visas pagalves suplėšiau ir išmėčiau po kambarį,visus šampūnus ir kitus išlaisčiau vonioje,visą tualetinį išmėčiau po kambarį,visus jo prezervatyvus tai pat sukarpiau,plaukų žele ištepiau sienas ir iš virtuvės atnešus medaus uždėjau taip,kad atėjus jam jis susidurs su jo veidu.

-O tu kerštinga.-nusijuokė Džek

-Todėl ir esu Malik.-šyptelėjau-Manau mums jau metas.

Džek paėmė mano ranką ir išėjom iš namo.Atėjom prie draugų ir atsisėdom į savo vietas.

-Ilgai užtrukot.-tarė Zack

-Nes tavo lovoj buvom...-išsišiepiau,o jis susiraukė-Manau galėsi pirkt naują lovą.

-Jūs nesveiki.-tarė Hemmings

-Tavo prezervatyvai nieko verti.-tariau ir jis greitai atsisuko

-Ar tu juokauji?-jis suurzgė

-Ne,manau pats laikas pradėt naudot brangesnius.-tariau ir visi nusijuokė-Ai ir Luke..

Jis atsisuko,o aš mečiau jam į veidą pieno pripiltą prezervatyvą,kuris tik palietė jo veidą ir sprogo.Jis su druska manau pavyks.

-Skanaus..-ir visi pradėjo juoktis

-O dieve fuu!!-sušuko ir pakilęs nubėgo į baseiną-Fuuu!!

-Ten tik pienas su druska...-tyliai tariau,kad jis neiškirstų

Visi dar stipriau pradėjo juoktis.

-Ką padarei?-paklausė Malia

-Oi aš padariau...-nusišypsojau kai jis grįžo

-Tu nesveika.-sumurmėjo

-Todėl ir esu Malik.-šyptelėjau

-Tiesa-drąsa Lucy?-išsišiepė Džek

-Drąsa.-tariau

-Pasakyk tėčiui iki kiek esi daėjus su Horan.-išsišiepė 

-Tu išprotėjai?-paklausiau bet jis tik palinksėjo-Gerai..

Pakilau iš vietos ir pradėjau eit link tėčio.Taigi...Buvo malonu gyvent šiuos aštuoniolika metų.Priėjau prie stalo prie kurio buvo tėtis,Harry,Liam ir Louis.

-Taigi ką tau reik pasakyt?-pakėlė antakį Louis

-Horan man buvo padaręs masažą su pirštais.-tariau ir apsisukus atėjau į savo vietą-Jau.

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now