4.6

438 30 0
                                    

^Mika^

Stebėjau kaip visi vargsta šokinėdami ir bėgiodami per kliūtis.Graudu...

-Kaip jiems sekasi?-priėjęs paklausė Luke

-Mano mirusi močiutė juos sudorotų.-atsidusau

-Nežinau ką su jais ir daryt...

-O ką tu darei  su Malia kai padėjai jai kovot?

-Um...Nieko.-pasimetęs stebėjo mane-Tiesiog kai mus užpuolė ji pati kovojo.

Tą patį pasakojo ir apie Lucy.Šiek tiek ją pamenu,bet ne per daugiausia.Kai ją mačiau ji buvo pasipūtusi kalė mananti,kad gali pasaulį paversti geresniu bet deja.Malia tik mačiau,o koks ji žmogus nežinau.Pažvelgiau į Luke ir jis tikrai norėjo visą stovyklą paversti stipria,bet jie to nenori.Jie taip to bijo,kad net juokinga.

Pastebėjau įniršusią Amy einančia link mūsų.Šalia ėjo kiek susikrimtęs Niall.Matau kad nieko gero.Amy priėjus pažvelgė į visus.

-Avelių banda...

Apsisukusi dingo.Jos tokios įniršusios nemačiau.Kas čia po velnių vyksta..?

-Eime,laikas juos mokyt naudotis ginklais.

^Niall^

Praėjo visas mėnesis ir čia tikras pragaras.Žmonės taip stipriai nusistatę prieš Amy.Pastoviai girdime riksmų,kad jiems reikia Zayn ir tai tik siutino ją.Mačiau kiek mažai trūksta,kad ji išsilietų.Nieko gero galim nelaukti,nes visi žino kad jei ir grįžtų Zayn,Amy jam neleistų perimt valdžios.Ji tokia užsižiebus.Ji taip stipriai ant jo pyksta...

O ką jis?Jis nesirodo čia.Iš ties jis pasielgė be galo kvailai.Niekas nesitikėjo,kad žmogus sukūres šią gaują ją ir išduos.Niekas žinoma nežino,kad jis su jais,bet jie žino kad jis paliko šią gaują.Dieve kaip viskas sudėtinga.Jeigu čia būtų Lucy ji viską sutvarkytų.Ji visada randa būdą kaip viską sutvarkyti.

-Mes norim Zayn!-riksmai vėl girdėti lauke

Amy sėdinti prie stalo suspaudė tušinuką rankoje.

-Grąžink mums jį!

Ji tušinuką suspaudė dar stipriau ir jis trakštelėjo.Mergina su trenksmu pakilo nuo stalo.Ir kupina įniršio išėjo į lauką.

^Amy^

-Mes norim...

-Užsikiškit po galais!-sušukau taip garsiai,kad visi užtilo-Kas jums darosi aš nesuprantu.Kai skalikai lojat ir lojat.Atsirado matai drąsuoliai.Nu tai pirmyn dinkit iš čia ir bėkit pas tą savo Zayn.Atsibodot jūs jau man visi.Kiek vieną dieną klausyt tos pačios giesmės.

-Mes nebenorim kad tu būtai vadė.

-Puiku,nes aš jūsų pakęst irgi nebegaliu.

Įžengusi į palapinę pasiėmiau kuprinę ir susikroviau reikalingus daiktus.Nežadu čia likt ilgiau kai jie mane baigia iš proto išvaryt.Išėjau iš palapinės ir pradėjau eit vartų link.Iš palapinės išėjo Liam ir Louis.

-Ką tu darai,Amy?!-sušuko ir dasiviją sustabdė

-Paslaugą visiems.-šyptelėjau-Tiesiog pasirūpinkit viskuo.

Apsikabinau juos ir išėjau.Žinau,kad nestabdė manęs,nes žinojo kad mano nuomonė nepasikeis.Išėjusi iš stovyklos pradėjau eit keliu tiesiai.Tokia ta mūsų ir gauja...

Jei tik Lucy būtų čia...Ji neleistų tam kas vyksta dabar.Aš tai pat galėjau tai sustabdyt bet kam to reikia?Juk jie to nori ir aš to noriu.Visiems gerai.

Pastebėjau atvažiuojančią juodą mašiną.Greitai pasukau link miško ir nubėgus užlindau už medžio.Mašina prilėtino greitį važiuodama pro mišką.Negalėjau matyt kas sėdi už vairo,nes langas buvo užtamsytas tad tiesiog stovėjau ir nejudėjau.Kas turi būt toks kad važinėtūsi su mašina žinant kas dedasi?

Mašinai pravažiavus judėjau mišku.Kelių nebuvo tad tiesiog ėjau tiesiai.Einant bent galiu viską gerai apgalvot.

Po mano ir Zayn išsiskyrimo visi keistai stebėjo mus.Mes bendravom prie visų normaliai,bet iš tiesų aš nenorėjau jo matyt savo akyse.Tai ką jis padarė jau peržengė visas ribas.Pavargau nuo jo kvailų kaprizų.Mes visi įklimpę į tokį šūdą,o jis nesugeba net gaujos prisižiūrėt.Džiaugiuosi dėl tų skyrybų.Bent ramiau bus.Tik dabar likau viena...Visiškai viena.

Bet aš tęsiu savo misiją ir išsiaiškinsiu ką Andrey rezga.Žinau,kad ten kažkas ne taip ir aš nepaleisio jo taip greitai iš akiračio.

Praėjo kelios paros.Sunku gaudytis miške,nes atrodo kad einu ratais.Miegojau mažai,nes turiu ieškot kur yra tas kvailas išėjimas.Akys taip stipriai merkėsi,bet negaliu pasiduot.Atsidusau ir priėjusi keles pušeles norėjau pasiremt į jas bet jos buvo per silpnos ir susimėčius kritau tiesiai pro jas.

-O tu šūde.-garsiai sumurmėjau

-Kažkas čia yra.-išgirdau jau kažkur girdėtą balsą-Patikrinsiu.

-Palauk einam ir mes.

Lėtai išsirobščiau iš duobės ir atsistojau.

-Uhg..-skausmas visur tik skausmas

-Nė iš vietos-balsas nuskambėjo šalia manęs

Lėtai pakėliau galvą ir išvydau nemažą gaują žmonių.Tada mano akys pamatė pastatą už jų.Mano akys išsipūtė.

-O tu šventas agurkėli...

****

Laukiu nuomonių :))

-670

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now