-Mond.- Nézett rám kíváncsian.
-Ash, én nem megyek veled.- Elvettem a tekintetem a szemeiből.
-Most ugye csak viccelsz. Mi lesz a karriereddel? Mi lesz veled?- Akadt ki teljesen.
***Ashton szemszöge.***
Mi lesz velem?
Nem mehetek haza nélküle, nem hagyhatom itt.-Nem hagylak itt!- Néztem az arcára, de ő nem nézett rám.
-Menj haza Ash.- Mondta halkan.
-Em!- Szólítottam és magam felé fordítottam az arcát. Vészesen közel kerültem hozzá, ő pedig meglepődött. -Nem megyek nélküled sehova!- Suttogtam.
-Miért nem?- Csillogó szemeibe meredtem és nem tudtam a kérdésére felelni, de rendesen elvörösödtem.
-Ő.. Egy pillanat, el kell mennem a mosdóba.- Mondtam és felálltam. Rögvest besiettem és becsuktam az ajtót, majd pedig szembe fordultam vele és a karjaimmal neki támaszkodtam.
Mi a fene van veled Ashton? Nem akarhatsz semmit Emma-tól! Az ő szíve foglalt!
Ha Lucas nem lenne beteg és ha úgy tette volna Em-el amit tett, akkor már rég szétvertem volna.
Miért nem belém szeretett ez a lány?
Hirtelen ajtó csapódás ütötte meg a fülem. Kinyitottam a mosdó ajtaját és láttam, hogy Emma nincs sehol. Kirohantam a házból és jobbra balra járt a fejem. Megláttam a bőröndjével, ahogy ment valamerre.-Emma!- Kiáltottam utána. Megállt és szembe fordult velem. Odarohantam hozzá és akaratom ellenére átöleltem.
Nem igaz, hogy nem tudok magamon uralkodni. Mit gondolhat rólam?
Elengedtem őt és belemeredtem a könnyes szemeibe.-Hová mész? Mihez kezdesz? Gyere velem haza.- Kapkodtam össze a gondolataimat és próbáltam marasztalni.
-Nem lehet Ash. El kell mennem.- Mondta és hátrálni kezdett.
-Nem kell! Hagyd Luke-ot. Gyere velem haza kérlek.- Összeszorult a szívem. Olyan érzés, mint ha szakítana velem, de nem is volt köztünk semmi.
-Sajnálom.- Suttogta és elment.
Ott álltam és csak néztem utána. Szívem szerint odarohantam volna és újra átöleltem volna, de akkor már nem engedtem volna el.
Ha enyém lenne ő, én soha nem hagynám el. Folyton vele lennék és nem engednék könnyeket szökni a szemeibe. De ilyen nem lesz.***
2 hónappal később.
***Emma szemszöge.***
Mindent elrontottam! Az egész életem egy kész csőd. 2 hónapig kerestem New Yorkba Luke-ot, de nem találtam. Elfogyott a pénzem és nem tudtam, hogy kihez forduljak. Felhívtam Harry-t és zokogva elmeséltem neki mindent. Rögvest gépre ült és eljött értem. Vissza vitt Sydney-be és elvitt magához. Most itt ülök a nappalijában és csak arra tudok gondolni, hogy bárcsak haza mentem volna Ash-el.
Kicaplatott az étkezőből és leült mellém.Mélyen a szemeimbe nézett és megfogta a kezem. -Akkor akarod hogy segítsek?-
-Hogyan tudnál segíteni?- Néztem kíváncsian a szemeibe.
-Na figyelj! Nappal, bejárjuk Sydney összes zugát, éjjel pedig elintézem hogy Luke-val légy.-
Ledöbbentem. Azt meg hogyan? Vagy most micsoda?-Ezt hogy érted?-
-Megmutatom.- Belenyúlt a nadrágja zsebébe és elővett egy kis üveget, amiben egy színtelen löttyi volt. -Látod ezt? Ezzel minden éjjel együtt lehetsz Luke-val. Kipróbálod?-
-Ezt nem értem.- Értetlenkedve néztem rá és arra a valamire.
-Ez egy olyan "varázsszer," ami elkábít és megszűnik minden lelki fájdalmad. Olyan dolgokat láttat veled, ami számodra gyönyörű és amire vágysz. Ebben az esetben, ez a kis szer, Luke-ot fogja neked adni pár órára.- Mélyen a szemeimbe nézett. -Benne vagy? Holnap pedig elkezdjük keresni őt.-
-Nem tudom.- Néztem a kábítószerre.
-Kipróbálod és ha jó lesz, akkor kapsz még.- Mosolygott rám és megsimogatta az arcom.
Miért érzem azt, mint ha az ördöggel üzletelnék?
-Mi a neve ennek a tudat modositó szernek?- Félve néztem rá.
-LSD. Hidd el, ő lesz a legjobb barátod.- Mosolygott rám.
-Csak akkor, ha te is iszol belőle.- Mondtam.
-Inni?- Felnevetett. -Hát azt hiszem, hogy akkor utána már fel sem kelnék többet. Ebből elég egy csepp egy kocka cukorra.- Mondta. -Na várj!- Ismét az étkezőbe caplatott, majd pedig vissza jött 2 cukorral a kezében. Mind a kettőre tett egy cseppet, majd pedig a kezembe adta az egyiket. -Egyszerre beesszük oké?- Bólintottam egyet. -1, 2, 3!!- Megettük és nem sokára iszonyat rosszul lettem tőle. Szédülni kezdtem és hányingerem lett. -Nem sokára jobban leszel!-
Pár perc múlva valóban jobban lettem, de a falak fehérré változtak és amikor ránéztem Harry-re, Luke-ot láttam helyette.
Mi a fene?
YOU ARE READING
꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]
FanfictionNagyon jól tudom, hogy milyen érzés magányosnak lenni, én szinte egész életemben az voltam és vagyok is. Egyetlen egy barátom sincs a suliban, valamiért átnéznek rajtam, de ez még a jobbik eset, mert van rá példa, amikor verekedésbe keveredem és pe...