-Na végre itthon!- Jelentette ki Michael és benyitott a házba. Amikor átléptem a küszöböt, a lélegzetem elállt, olyan óriási kupleráj fogadott. Michael ledőlt a kanapéra, ami tele volt étel darabokkal.
-Hahó, Emma! Menj már beljebb, mert nem tudunk bemenni.- Mondta Ashton. Félre álltam az ajtóból és kikerekedett szemekkel fürkésztem tovább, az úgy mond szemét dombot. Higgyétek el, nem túlzok.
-Srácok, mi ez a förtelmes bűz? Valami megdöglött itt?- Döbbent szemekkel néztem végig a 4 fiún.
-Kezdődik!- Jegyezte meg Luke, majd egy fordulatból, levetette magát Michael mellé.
-Mi kezdődik Luke? Hm? Csak mert megkérdeztem, hogy mi ez a szag? Szerintem ezzel nem tettem semmi rosszat.- Vágtam rá.
Megforgatta a szemeit, majd elvette a távirányítót, az előtte lévő dohányzó asztalról és bekapcsolta a kanapéval szemben lévő tv-t, amin egy banán héj díszelgett és ez még semmi. Már szinte fekete volt az a héj. Vajon mióta lehet az már ott? Még belegondolni is gusztustalan. Elkezdtem körbe mászkálni a házban és egy "tiszta" helyet kerestem, ahova letehettem a bőröndömet.
Aránylag nem rossz a ház, csak kupis. A bejárati ajtóval szemben van a kanapé, ami jobb oldalra néz és a kanapé előtt egy dohányzó asztal rejtőzik, a tömérdek szemét alatt. Majd pedig egy szürke tv. Nem messze tőle, pedig egy fotel. A bejárati ajtótól nézve, ha kikerüljük a kanapét, ott található egy kis étkező szeglet. A konyha pult színét nem tudom meghatározni, mert nem látszik. Igen, igen, nem látszik, mert azt is beborítja a szemét. Az étkezőtől baloldalt, van egy lépcső, ami biztos hogy a szobákhoz vezet. Cal mondta, hogy 2 szobás a ház. Szóval gondolom Ashtnon Luke-val osztozik, Michael pedig szerintem Calum-al fog. Na de hol fogok én aludni? Csak azt ne mondjátok, hogy azon a "tiszta" kanapén. Na majd meglátjuk. A kanapé mögött, pedig egy ajtó látható, gondolom az a mosdó. Nem nagy a ház, de lakható lenne, ha tudnám hogy honnan jön és miből árad, ez a förtelmes dög szag.
Oké oké, nem panaszkodom, mert volt elképzelés afelől, hogy mire vállalkozom.
-Na mi van Emma? Egész nap ott fogsz, szobrozni?- Felnevetett Ashton.
-Ja, nem dehogy.- Vágtam rá és próbáltam kikeveredni a sokk hatásból.
-Gyere ülj le!- Mondta Calum. Oda caplattam és leültem a fiúk közé. Az egyik oldalamon Ashton ült, a másikon pedig Calum és Michael. Luke pedig a fotelben.
-Cal, lenyomunk egy meccset?- Kérdezte Michael.
-Ja.- Vágta rá Cal.
Esküszöm, még mindig azon gondolkodom, hogy hogyan lehet, ekkora szemétben élni.
Michael össze rakta a játékot, majd elkezdtek Fifázni. Luke, felpakolta a lábait, a fotel kartartójára, majd pedig elkezdte nyomkodni a telefonját. Ashton, pedig nézi a fiúkat, hogy hogyan játszanak, közben pedig dobol a tenyereivel, a combjain. Én pedig barátkozom, a környezettel.
Hirtelen megszólalt Luke telefonja, majd pedig rémülten nézett ránk. A fiúk is abba hagyták, a játékot és mindegyik riadtan váltogatta a tekintetét, Luke-on és a telefonján.
-Apám az!- Jelentette ki Luke.
-Ne vedd fel!- Vágta rá Ashton.
-De muszáj, mert úgy is idejön.- Mondta Luke, majd pedig felvette a telefont.
-Szia apa, mi a helyzet? Most nem vagyunk itthon.- Hadarta. -De mondom, hogy nem vagyunk itthon!-
Összenéztünk Calum-al, majd pedig vissza néztünk Luke-ra.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]
ФанфикNagyon jól tudom, hogy milyen érzés magányosnak lenni, én szinte egész életemben az voltam és vagyok is. Egyetlen egy barátom sincs a suliban, valamiért átnéznek rajtam, de ez még a jobbik eset, mert van rá példa, amikor verekedésbe keveredem és pe...