Mire bármit is reagálhattam volna, megjelent Michael. -Akkor próbálunk?- Széles vigyorral kérdezte, de amint meglátta rajtunk hogy valami nincs rendben, rögvest elkomolyodott. -Mi a baj?- Váltogatta rajtunk a tekintetét. Összenéztünk Calum-al, majd pedig vissza fordultam az értetlenkedő fiú felé és vettem egy mély levegőt. Belekezdtem a hosszú mesélésbe.
Amire a végére értem, láttam Michael-en hogy teljesen ledöbbent.-Sajnálom.- Mondta és átölelt.
-Mondtam Em-nek, hogy mi segítünk neki.- Szólt közbe Cal.
-Mi az hogy!- Vágta rá Mich.
-Nagyon szépen köszönöm srácok, nem tudom hogy mi lenne velem nélkületek.- Mind a kettejüket átöleltem.
-Akkor ez azt jelenti, hogy velünk maradsz és elmész a Rehabra?- Kérdezte Cal.
Kibontakoztunk az ölelkezèsből és egy pár perc némaság után, nyeltem egyet. -Igen. Maradok.- Feleltem halkan.
-De jó!- Vágta rá Mich és mind a ketten átöleltek. Ekkor hirtelen megjelent Joe.
-Mi ez a nagy ölelkezés?- Nézett ránk meglepetten. Neki is elmeséltem a dolgokat és ő is szintén ledöbbent. Maximálisan mellém állt és mondta hogy nem lesz gond. A legnagyobb titokban próbálják majd elintézni az elvonót. Azon lesz Joe, hogy a média ne tudjon meg semmit sem az ügyről. Nagyon örülök és iszonyatosan hálás vagyok, hogy ilyen jó barátaim vannak. Eltakaritják utánam a mocskot, amit szégyenemre sikerült bőven termelnem.
-Na gyerekek, akkor menjetek próbálni.- Mondta Joe és a próba termünk felé kezdett tolni minket.
-A többiek?- Kérdezte Cal.
-Már a teremben várnak titeket.- Vágta rá Joe. Mindannyian elindultunk és amikor beértünk, észrevettük Ashton-t és Luke-ot, ahogy veszekednek.
-Fogd már fel, hogy nekem ő kell!- Förmedt Luke, Ash-ra. Hirtelen ránk néztek és láttuk rajtuk, hogy rendesen meglepődtek.
Luke-nak kell valaki? Talán rám célzott volna? Vagy valaki másra?
Abban a pillanatban szétoszlottak és Ash beállt a helyére, illetve leült a dobjához, Luke pedig leült az egyik székre.-Nem tudom, hogy miről volt szó, de ezt majd a koncert után rendezzétek le rendben?- Váltogatta a tekintetét Joe, a két fiún.
-Jó.- Vágta rá Luke.
-Rendben.- Felelte Ash. Beálltam a helyemre, Mich pedig leült Luke mellé. Ezt a dalt csak Ash, Cal és én játsszuk el. Joe hirtelen megragadta a karomat és előre állított Calum mellé.
-Emma, amíg a szóló számodat énekled, addig mindig így állj be. Oké?-
-Oké.- Feleltem.
-Kezdhetitek.- Vágta rá és a kezembe adta a mikrofont. Most felettébb nehéz lesz ezt elénekelnem, mert hisz Luke velem szemben ül és ezt a dalt hozzá írtam.
A számítógépen elindította Joe a dallamot, én pedig belekezdtem a dalba.-Amit a szív akar.
Amit a szív akar.
Amit a szív akar.- Ekkor becsatlakozott Ashton, a dobjával.Hirtelen összefutott a tekintetünk Luke-val. -Valami olyat kortyoltattál velem,
amit semmivel nem tudok összehasonlítani,
amit ismerek, reménykedem
hogy túlélem ezt a lázat.
Tudom, hogy kicsit őrülten viselkedem.
Kattant, kicsit homályos.
A kezem a szívemen, imádkozom
hogy túl fogom élni.- Vettem egy mély levegőt és elengedtem az egyik kezemmel a mikrofont, majd pedig behunytam a szemeimet. Átéléssel folytattam a dalt.-Az ágy kezd hideg lenni és nem vagy itt.
A jövőnk, amit tartunk, olyan ködös,
de addig nem élek, amíg nem hívsz
és fogadok ennek kicsi az esélye.
Tartsd meg a tanácsod mert nem fogom hallani.
Lehet igazad van, de nem érdekel.
Millió ok van rá
hogy miért kellene feladjalak.- Ekkor rá néztem Luke-ra és mélyen a szemeibe meredtem.-De a szív azt akarja ,amit ak-a-a-a-r.
A szív azt akarja,amit ak-a-a-r.- Vettem egy mély levegőt.-Darabokra szórtál szét.
Ragyogok, mint a csillag és üvöltök.
Lángra gyújtottál mint Vénusz.
Aztán eltűnsz és megváratsz
és minden egyes pillanata akár egy tortúra.
Pokoli utazás, többet nem lesz így.
Megtalálom a módját, hogy elengedjem.
Baby baby nem nem tudok elmenekülni.- Látom Luke-on, hogy fájdalmas neki ezt hallgatni, de én próbáltam úgy tenni, mint ha nem érdekelne.Ekkor megfordultam és Ash mellé sétáltam. -Az ágy kezd hideg lenni és nem vagy itt.
A jövőnk, amit tartunk, olyan ködös
de addig nem élek, amíg nem hívsz.
és fogadok ennek kicsi az esélye.
Tartsd meg a tanácsod mert nem fogom hallani.
Lehet igazad van, de nem érdekel.
Millió ok van rá
hogy miért kellene feladjalak.- Hirtelen rá néztem Luke-ra.-De a szív azt akarja ,amit ak-a-a-a-r.
A szív azt akarja,amit ak-a-a-r.- Vettem ismét egy mély levegőt.-Ez egy modern tündérmese.
Nincs happy end.
Nincs nyertes én.
De nem tudok elképzelni
egy életet,
lélegzetelállító pillanatok nélkül.
Amik letörnek, letörnek,le,le,le.- Vissza sétáltam Cal mellé.-A szív azt akarja, amit akar baby.
A szív azt akarja, amit akar baby.
Akarja, amit akar.
Akarja, amit akar.- Amint befejeztem a dalt, lehajtottam a fejemet és letettem a mikrofont a combom mellé. Behunytam a szemeimet és hirtelen elöntött a mély szomorúság.
Joe és Mich megtapsoltak bennünket, én pedig belenéztem Luke szemeibe. Látom bennük hogy valahol büszke rám, de ott bujkálnak a könnyei. Hirtelen tapsolt egyet Joe.-Jól van, akkor most a többi számot is próbáljátok el. Arra gondoltam, hogy az "Amnesia-t„ Luke-nak kellene énekelnie, Emma-val. Tudom hogy 6 hónapig nem hallottak róla a rajongók és a média sem, de pont ezzel a számmal térhetne vissza a bandába.-
-Micsoda?- Vágtam rá döbbenten.
-De nincs is koncert ruhám.- Szólalt fel ingerülten Luke.
-Tudom! Pont ezért fogjátok ezt a számot utoljára énekelni, hogy meglepetés szerüen érje a rajongóitokat.- Mondta egy hatalmas mosollyal.
-Nem énekelhetném el én vele?- Szólt közbe Ash.
-Nem! Én fogom!- Vágta rá Luke.
YOU ARE READING
꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]
FanfictionNagyon jól tudom, hogy milyen érzés magányosnak lenni, én szinte egész életemben az voltam és vagyok is. Egyetlen egy barátom sincs a suliban, valamiért átnéznek rajtam, de ez még a jobbik eset, mert van rá példa, amikor verekedésbe keveredem és pe...