-Most meg mit bámulsz?- Kérdeztem tőle és letöröltem a könnyeimet. Felálltam és elkezdtem az ágyamat igazgatni.
-Te drog függő vagy?- Kérdezte és beljebb lépkedett a szobába.
-Mit vagy úgy meglepődve?-
-Mióta drogozol?- Kérdezte és neki támaszkodott a falnak, majd pedig karbatette a kezeit.
-Majdnem azóta, amióta elmentél.- Motyogtam és leültem az ágyamra, hátast neki.
-Csak nem miattam lettél az?- Egyre közelebb hallottam a hangját magamhoz, majd pedig már azt éreztem, hogy az ágyamra ült, de nem néztem hátra.
-Mit gondolsz?- Kérdeztem.
-Hát már magam sem tudom. Ez még egy ok, hogy miért ne akarjak tőled semmit.- Mondta gúnyosan. Az utolsó mondata, teljesen a szívembe mart. Ekkor hirtelen hátra fordultam.
-Én sem akarok tőled semmit.- Köptem a szavaimat és felálltam. Ekkor hirtelen megláttam Ashton-t az ajtómban állni, de vissza néztem Luke-ra. -Tudod hogy miért nem?- Felvontam az egyik szemöldökömet, ő pedig értetlenkedve nézett rám. -Miatta.- Mutattam Ash-ra és elindultam az ajtómban álló fiú felé. Amint odaértem, a karjaimat a nyaka köré fontam és megcsókoltam. Ashton nagyon meglepődött, de vissza csókolt. Kezeit a derekamra tette és jobban magához húzott.
-Na jó, én ezt nem nézem tovább.- Mondta Luke és felállt, majd pedig kiment a szobámból.
-Már elment.- Motyogta a csókunkba én meg csak helyeslően hümmögtem, de nem hagytam abba csókot.
Elhúzta az arcát. -Emma! Már elment Luke!-
-Tudom!- Vágtam rá és behúztam a szobámba az értetlenkedő fiút, majd pedig becsaptam az ajtómat. Az ágyamra löktem, ő elterült rajta én pedig ráfeküdtem. Újra megcsókoltam és beletúrtam a hajába.
-Nem is érdekel?- Motyogta ismét a csókunkba. Abba hagytam az ajkai ostromlását és belenéztem a szemeibe.
-Nem érdekel engem! De ezt már mondtam neked.-
-Akkor most mondok neked valamit. Luke vissza költözött hozzánk és vissza áll a bandába. Hogy fogod őt elviselni?- Meglepődtem a szavain, de sikeresen eltudtam titkolni.
-Könnyen. Nem érdekel hogy mit és hogyan csinál, én veled jöttem össze és nem foglak miatta eldobni. Tőlem Luke ficánkolhat úgy is, mint egy partra vetett hal, engem nem fog meghatni.- Tudtam hogy nem vagyok őszinte és hogy igen is érdekel engem Luke, de én szeretem Ashton-t. Lehet hogy nem vagyok belé szerelmes, de akkor is szeretetet érzek iránta. Nem tehetem azt, hogy Luke-hoz futok, mint egy meggondolótlan kislány, egy kóbor cica után. Nekem Ashton mellett a helyem. Ő legalább megbecsül és nem akar rosszat. Talán idővel beleszeretek és teljesen elfelejtem Luke-ot. Ennek az esélye, rengeteg! Lucas megfogja találni a módját, hogy hogyan gyűlöltesse meg magát velem. -Vagy te már nem akarsz velem lenni?- Meredtem a szemeibe.
-Dehogyis nem!- Vágta rá és hirtelen fordult velem, majd pedig a mellkasa alá kerültem. Most ő van felül és ő csókolt meg. Hazudnék ha azt mondanám, hogy most akarom ezt a helyzetet, de hát ha egyszer Ash barátnője vagyok, akkor úgy is viselkedem. Levegő hiány miatt szétváltunk, majd pedig össze húzta a szemöldökeit. Oldalra fordította a fejemet.
-Miért véres a fejed?- Akadt ki és felült. Na most mit mondjak?
-Harry megütött és elestem.- Nem tudom hogy miért falazok Luke-nak.
-Kinyírom!- Sziszegte.
-Hagyd! Nem kell.-
-Gyere! Megtisztítom a sebed.- Felállt és megfogta a kezem. Elindultunk az emeleti mosdóba, majd pedig leültem a törölköző szekrényre. Elővett egy fertőtlenitő löttyit és vattákat. Elkezdte óvatosan, gyengéden megtisztítani a sebemet. Amint kész lett vele, belemeredt a szemeimbe.
-Olyan szép vagy.- Mondta mosolyogva és megsimogatta az arcomat.
-Köszi.- Elpirultam.
-Gyere menjünk aludni.- Mondta és le emelt a szekrényről. Kézen ragadott és kicaplattunk a mosdóból. Lenéztem az emeletről, miközben a szobámba battyogtunk és megláttam Luke-ot, ahogy az üres Tv-t bámulja.
Miért sajnálom őt? Miért? Úgy utálom magamat ilyenkor.***
Az ágyban fekve, Ash karjai közt töprengtem azon, hogy vajon elalud-e. Amikor meghallottam hogy elkezdett szuszogni, kimásztam óvatosan a karjai közül és halkan kivettem az LSD üvegcsét az éjjeliszekrényem fiókjából. Lesompolyogtam az emeletről a nappaliba és előhalásztam a kocka cukor tartót. Egy cseppet rá csepegtettem egy darabra, majd pedig megettem. Becaplattam az egyik földszinti mosdóba és leraktam a szert a mosdókagylóra. Fogtam magam és elfeküdtem a hideg padlón, majd pedig elkezdtem a mennyezetet bámulni.
***
Már egy ideje hatott a szer és különböző dolgokat látatott velem, de arra tökéletesen emlékszem, hogy hallottam kinyílni a mosdó ajtaját. Luke-val néztem szembe, de vajon tényleg ő az? Nem szólaltam meg, csak némán néztem rá. Vártam hogy mondjon valamit és abban bíztam, hogy majd így megtudom hogy ki is áll előttem, Luke külsejében.
YOU ARE READING
꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]
FanfictionNagyon jól tudom, hogy milyen érzés magányosnak lenni, én szinte egész életemben az voltam és vagyok is. Egyetlen egy barátom sincs a suliban, valamiért átnéznek rajtam, de ez még a jobbik eset, mert van rá példa, amikor verekedésbe keveredem és pe...