3/72. A drog hatás alatt állok. ♪+18

510 42 1
                                    

Bocsii... :$$ Kicsit elragadtattam magam, ez a rész túl erotikus lett! Ha valaki nem szeretné ezt elolvasni, én megértem. Nem tudom, hogy mi a franc ütött belém :D :$ Nem akartam ide varázsolni a Szürke 50 árnyalatot. :D :'D Ez szóljon a metségemre!!!!! :P :)

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

Alig vagyok magamnál, de próbáltam magamtól eltolni, a támadómat. Nem is igazán látom hogy ki az.

-Gyere velem cica. Kint van a kocsim.- Mondta a srác.

-Nem!- Vágtam rá és továbbra is távol tartottam magamtól. -Hagyjál már.-

-Még egy pár perc és te fogsz nekem könyörögni. A drog miatt teljesen kifogsz magadból fordulni.- Továbbra is tapogatott. Hirtelen elő tűnt a semmiből Ash és leszedte rólam a pasit. Bevágott neki egyet, a srác pedig földet fogott. Ash megragadta a karomat és próbált vissza dülöngélni velem az asztalunkhoz, de én már annyira nem voltam magamnál, hogy nem sok mindent fogtam fel a történtekből, gyorsan kezdett hatni a szer.
Leültetett a székre és velem szembe húzta a saját székét. Megfogta a kezeivel az arcomat és elkezdte nézni a kába szemeimet. Ő sincs nagyon magánál, de még is miattam aggódik.

-Mi a fenét vettél be Emma?-

-Micsoda?- Kérdeztem nevetve és felakartam állni, de ő nem hagyta.

-Mit vettél be?-

-Nyugi csak egy kis Extasy valamit.- Motyogtam röhögve és felálltam ő döbbenten végig nézett rajtam. Beleültem az ölébe, vele szembe és mire bármit is reagálhatott volna, megcsókoltam. Szinte nem is vagyok magamnál, de úgy vettem észre, mint ha vissza csókolt volna. Legalábbis a nyelveink, szenvedélyesen táncolni kezdtek egymással. Kezem a nadrágja tartalmára tévedt.

-Em.- Nyögte a csókunkba. Hirtelen eltolt magától és észrevette, hogy már maximálisan nem vagyok beszámítható. Felállt velem az ölében és letett a földre. Lejjebb húzta a ruhámat, mert az egész felcsúszott. Az egyik karomat átfonta a nyakán és fogta a derekamat. Úgy láttam, hogy elkezdett telefonálni, miközben kivitt a Discoból. Amint kiértünk, a házfalának döntött és letette a telefont. Valamit mondott, de már azt sem értettem hogy mit. Hirtelen az ingétől fogva magamra rántottam és lesmároltam. Karjaival a falnak támaszkodott.

-Emma! Hagyd abba! Nem vagy magadnál.- Motyogta a csókunkba és próbált eltávolodni tőlem.
-Mond azt, hogy nem kívánsz és békén hagylak.- Motyogtam és mind végig az ajkait néztem. Megfogtam az egyik kezét és végig simítottam a nyakamtól a mellemen át, egészen a fenekemig.

-Megőrjítesz.- Motyogta és beleharapott az alsó ajkamba. Követelődzően elkezdett csókolni és a keze olyan helyekre tévedt, amikre nem hittem volna hogy megmeri tenni. Hirtelen ismét eltávolodott tőlem. -Emma be vagy drogozva én pedig részeg vagyok. Alig állok a lábaimon. Nem vagy magadnál. Ezt holnap mind ketten megbánjuk.-

-A mának élj Luke.-

-Ashton vagyok b*szki!- Hirtelen megjött a taxi és berángatott. Lefogta a kezeimet és így utaztunk. A szer hatása miatt folyton vetkőzni akartam és tombolni.

-Mi a baja a kisasszonynak?- Kérdezte a Taxis.

-Bedrogozták.- Felelte.

-Oha. Mit adtak be neki?-

-Azt mondta hogy Extasy-t.- Felelte Ash.

-Hát akkor kellemes éjszakátok lesz.- Felnevetett a Taxis.

Amint megérkeztünk, kifizette a fuvart és felvitt az emeletre. Halványan derengett valami abból, hogy nem mehetünk be a szobámba, csak arra már nem emlékeztem hogy miért nem. Megragadtam Ash ingét és berántottam a szobájába. Ráborultunk az ágyára, ő pedig rajtam landolt.

꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora