OMG!!!!!!! 😄😄😄 Gyerekek, ez hihetetlen! Nagyon szépen köszönöm, a 14,4K olvasottságot és a 1,8K Vote-okat. Öröm nektek írni!!! 😃😃💗💋
Na de kezdjük is a részt, remélem teteszeni fog nektek. 😄😃
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
Lassan hátra fordultam és szembe néztem Harry zöld szemeivel.
-Köszi.- Suttogtam és egy szerény mosoly ült az arcomra. Kacsintott egyet és elment az asztal végébe, majd pedig leült Niall-al szembe. Ebben a pillanatban, Luke a lábamba rúgott az asztal alatt és én ugrottam egyet. Mindenki meglepődött, hogy mit ugrándozok.
-Csak azt hittem, hogy egy pók mászik rajtam.- Nyögtem be és zavartan elkezdtem mosolyogni. Luke szemeibe tévedt a tekintetem és észrevettem, hogy szúrós szemekkel mered rám. Most megint mi rosszat tettem?
***
Ebédután elmagyarázták a mai programot, a menedzsereink. Röviden, egész nap szórakozhatunk és este 20:00-tól lesz valami parti is a tábor közepén.
Rengetegen vagyunk a táborban és iszonyat sokáig tartott, amig minden banda megkapta az úgy mond órarendjét, aminek a tartalma holnaptól veszi kezdetét. Miután kijelentették hogy elmehetünk, mi rögvest el is indultunk Demi-vel a faházukba és választott magának egy sötét kék bikinit, utána pedig elindultunk a mienkbe és nagy győzködés árán, de bejött velem. Magamra kaptam a fekete egyszerü bikinimet és magam köré tekertem egy törölközőt. Amint kimentem a szobából, Demi hangosan felnevetett.-Mi olyan vicces?- Néztem rá értetlenkedve.
-Most úgye csak viccelsz.- Megfogta a törölközőmet és lerántotta rólam.
-Héj!- Szólaltam fel.
-Ha rajtam nincs, akkor rajtad se legyen.- Vigyorgott és a kezembe nyomta az említett tárgyat.
-De így olyan meztelennek érzem magam.- Grimaszoltam és végig néztem magamon.
-Gyűrd le ezt az érzést.- Mosolygott és átkarolta a vállamat. Elindultunk a folyóhoz és én már távolról láttam, hogy Ash és Cal, bombákat ugrálnak a vízbe. Amint oda értünk, fogtunk két napozó ágyat és a fiúké mellé raktuk. Miután az ágyra terítettem a törölközőmet, rögvest észrevettem hogy a büfénél állva, beszélget Luke és Harry.
Vajon miről lehet szó?-Emma! Hahó!- Integetett előttem Demi. -Jössz fürdeni?- Mosolygott.
-Persze!- Vágtam rá és lassan bemerészkedtünk a jéghideg vízbe.
-Ez iszonyat hideg.- Jegyeztem meg és vacogni kezdtem.
-Ezen könnyen segíthetünk.- Jelentette ki Cal, a vízben állva.
-Hogyan?- Alig hogy feltettem a kérdést, elkezdtek minket a fiúk fröcsélni. Demi és én, sikongatva szaladtunk el előlük.
-Hiába futtok el, akkor sem menekülhettek!- Kiabálta nevetve Ash és elkezdtek utánunk futni. Valóban nem tudtunk elmenekülni és hála a fiúknak, a végére már elég tűrhető volt a víz. Miután meguntuk az úszkálást, kifeküdtünk a napra Demi-vel.
Esküszöm, még soha nem örültem annak ennyire, ha hétágra sütött a nap. Ennek köszönhetően hamar megszáradtunk és már szerencsére a parton sem lett belőlünk jég ember.-Körül nézünk a büfében?- Kérdezte nagy mosollyal az arcán Demi.
-Persze, csak kihozom a tárcám.-
-Oké.- Vágta rá és el is indult megnézni, a választékokat. Vissza mentem a házba és becaplattam a szobába, de akkor hirtelen szembe néztem, az ágyon fekvő Luke-val.
Nem szólt egy szót sem, csak nyomkodta a telefonját és én sem kezdeményeztem beszélgetést. Kihalásztam a bőröndömből a tárcámat és amikor felálltam, elindultam az ajtó felé, de Luke hirtelen elém ugrott és becsapta az ajtót előttem. Értetlenkedve néztem rá.-Most meg mi a bajod?- Felvontam a szemöldökeimet.
-Nem veszed észre magad igaz?-
-Ezzel mire célzol?- Meglepetten néztem végig, a hanyagul ajtónak dőlve álló szőkeségen.
-A kajáldában suttogtatok Harry-vel. Bikinit veszel fel, minden szem rád tapad. Bejöttél hogy húzzad az agyam.-
-Mi van?- Döbbentem le. -Neked elmentek otthonról. Először is, én nem suttogtam semmit Harry-vel. Annyit mondott, hogy nem fogja senkinek sem elmondani, amit ebben a szobában látott. Másodszorra, azért vettem fel bikinit, mivel úgy mond strandolunk. Harmadszorra pedig, nem azért jöttem be hogy húzzam az agyadat, hanem a tárcámért. Szóval jó lenne ha elállnál az útból haver.- Köptem a szavaimat flegmán.
-Haver?- Kérdezett vissza homlok ráncolva.
-Jól hallottad.- Vágtam rá.
-Értem. Szóval egy "Haver"- Mutatott a levegőbe macska körmöket. -Csinál ilyent?- Felém lépett és az egyik kezével a derekamtól fogva, magához rántott.
-Nem.- Motyogtam.
-Na és ilyent?- A szabad kezét az arcomra tette és megcsókolt, majd pedig vissza nézett a szemeimbe.
-Nem.- Suttogtam. Végig simította a kezét az arcomtól a nyakamon keresztű a vállamig, majd kivette a kezemből a tárcámat és az ágyra dobta. A puha cseresznye piros ajkait újra a duzzadt ajkaimra tapasztotta. A kezével beletúrt a hajamba és követelődzően folytattuk a csókunkat. Végül majd pedig, azon kaptam magamat, hogy már az ágyon fekszünk.
-Luke.- Motyogtam a csókunkba.
-Hmm?-
-Mi lesz ha valaki, ránk nyit?- Ebben a pillanatban megszakadt a csók.
-Már nem érdekel! Csak te érdekelsz.- Mondta a szemeimbe nézve, majd pedig újra ajkaimra táncoltak ajkai. Keze a hajamból elvándorolt és felfedező útra indult. Karjaimmal átkaroltam a nyakát és egy kis idő múlva, az egyik kezemmel végig simítottam az arcán. Levegő hiány miatt szétvalltunk, de abban a pillanatban rátért a nyakamra. Apró, de még is forró puszikkal perzselte a bőrömet amik miatt felsóhajtottam, ő pedig belemosolygott a nyak hajlatomba.
-Szeretsz még?- Suttogta.
-Hogy ne szeretnélek te kis bolond.- Feleltem csukott szemekkel és mosolyogni kezdtem, majd pedig ismét felsóhajtottam. Ajkai vissza vándoroltak a számra és egy kis idő múlva, szétvalltunk. Mélyen belenézett a szemeimbe.
-Én is szeretlek.- Mondta és mosolyra húzta az ajkait.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]
ФанфикNagyon jól tudom, hogy milyen érzés magányosnak lenni, én szinte egész életemben az voltam és vagyok is. Egyetlen egy barátom sincs a suliban, valamiért átnéznek rajtam, de ez még a jobbik eset, mert van rá példa, amikor verekedésbe keveredem és pe...