Vasárnap Reggel 10:00-óra.
-Emma! Ébren vagy?- Tompán hallottam, ahogy Michael a fülembe motyogta a kérdését. Erre a válaszom, egy erőteljes "hümmögés,, volt és átfordultam a másik oldalamra.
-Emma!- Ismételte meg.
Hát igen, legalább nem a húgom korai hisztijére ébredek.
-Emma, nézz rám!-
-Mivan már Michael?- Kérdeztem, majd pedig felé fordultam. Abban a pillanatban, úgy halálra rémültem, a rózsaszín malac fejtől, amit éppen Mich viselt, hogy fel síkitottam és menten leborultam az ágyról. A konyha pultnál ébredező Ashton és a lépcsőről letámolygó Calum, rögvest röhögésben törtek ki, persze Michael-el egyetemben.
-Hát ez marha rossz vicc volt!- Fakadtam ki és megfogtam, a sajgó derekamat. A fiúk, csak továbbra is torkuk szakadtjából röhögtek. Ekkor lecaplatott a lépcsőn Luke is.
-Mi van itt? Miért kiabáltok? Nem lehet tőletek aludni!- Sziszegte, majd pedig rögvest elhallgatott, amikor meglátott engemet a földön és Michaelt a rózsaszín malac fejjel a fején. -Idióták!- Motyogta, majd megforgatta a szemeit és már ment is a kávéfőzőhöz, hogy öntsön magának kávét.
Michael levette a malac fejet a fejéről és lebigyesztett alsó ajakkal, nézett Luke-ra.
-Hangulat romboló!- Szólalt fel Michael és ujjal mutogatott Luke felé. Na ekkor, én nevettem fel.
-Ne búsúlj Mich.- Felálltam és megsimogattam a hátát. -Az ébresztésed, így is fergeteges volt.-
-Tényleg?- Nézett rám játékos vigyorral.
-Persze!- Vágtam rá mosolyogva.
-Akkor kapsz kávét!- Jelentette ki, majd a malac fejet a fejemre tette és lelkesen a pulthoz szögdécselt. Levettem a fejemről a rózsaszín rémet és letettem a kanapéra. Odacaplattam a pulthoz, majd pedig Michael a kezembe nyomta a kávét.
-Nem tudom mennyi cukorral iszod, szóval csak kettő kanállal raktam bele.- Mondta.
-Így jó lesz köszönöm.- Vágtam rá mosolyogva, majd pedig leültem az asztalhoz. Akkor vettem észre, hogy Michael-en, csak egy kék póló és egy elefántos boxer volt. Egy hajszál híján kiköptem a kávét és rögvest felnevettem.
-Jó az alsód!-
-Köszi!- Vágta rá és megrázta a fenekét. Majd végig néztem a fiúkon és ekkor kapcsoltam, hogy nem csak Michael van hiányosan felöltözve. A pultnál álldogáló Ashton-on, csak egy szál fekete boxer volt, a mellettem ülő Calum-on pedig egy fehérszínű, Luke-on pedig, aki pont akkor ült le Cal mellé, szintén egy fekete színű boxer virított.
Az arcom, a természetes színét, rohamosan lecserélte vörösre. Inkább lehajtottam a fejem és a kávémra koncentráltam.
-Na és mit csináljunk ma?- Kérdezte Ashton.
-Próbálni kellene.- Felelte Luke. Michael megkerülte a pultot és a kanapét, majd a dohányzó asztalhoz guggolt és kivett alóla egy laptopot.
Ja vagy úgy! Ott volt egy laptop?
Vissza caplatott hozzánk, a pultra tette a készüléket és bekapcsolta.
-Emma! Hahó!- Tellegetett előttem Calum. Felé fordultam.
-Igen?-
-Jössz te is a garázsba?- Kérdezte mosolyogva.
-Persze, de miért is?- Néztem bambán a srácokra.
Luke homlokon csapta magát, majd fújtatott egyet.
-Látom, nagyon figyeltél Emma.- Vágta rá Luke.
-Bocs!- Szólaltam fel. -Csak azt néztem, hogy mit csinál Michael.-
-Mi van velem?- Nézett rám Mich.
-Semmi, csak azt néztem, hogy mit csinálsz.-
-Ja, értem.- Vágta rá. -Egyébként, Youtuben mászkálok és azt nézem, hogy mennyi megtekintés van, a báli koncerünkön.-
Luke nagyra nyitotta szemeit, majd pedig Mich felé kapta a fejét.
-Micsoda? Fent vagyunk Youtube-n?- Rögvest felállt és Michael mellé lépett.
-Igen, valaki levideózott minket és felrakta.- Felelte Mich. Mindannyian felálltunk és odamentünk, megnézni mi is.
-Wáó! 2 millió megtekintés és 568 ezer like.- Dadogta Ash. Luke hirtelen ránk nézett és egy nagyon idióta képet vágott.
-Jaj ne! A Hemmings-nek, ötlete támadt.- Mondta Cal és beletúrt a fürtjeibe.
-De még milyen!- Vágta rá Luke. -Találjátok ki, hogy mire gondoltam.- Végig nézett rajtunk, de csak bambán néztünk rá. Hirtelen feltette a kezét Michael!
-Én! Én!- Jelentkezve várta, hogy Luke felszólítsa.
A szöszi, megdörzsölte az arcát, majd letette Mich kezét.
-Nem az iskolába vagyunk, te ütődött.- Vágta rá.
-Jól van na!- Sértődötten szólt vissza Mich.
-Na mond, szerinted mire gondoltam?- Nézett Luke, Michael-re.
-Arra, hogy mi lenne, ha rendelnénk egy dupla sajtos songoku pizzát.- Nagyra nyílt szemekkel, fürkészte Luke, egyre inkább ingerültebb arcát.
-Valaki tud mondani, egy normálisabb tippet?- Nézett körbe Luke.
-Nem lenne egyszerűbb, ha végre kiböknéd az ötleted?- Kérdeztem és karbatettem a kezeimet.
-Nem téged kérdeztelek!-
-Akkor meg minek néztél rám is?- Vágtam vissza. -Te igen agyon iskolázott majom. Nem tudtad, hogy csak azokra nézünk, akikhez szólunk is?-
-Mert talán, itt van a te arcod is, az arcomban?-
-Na, na, na!- Szólalt fel Cal. -Ne veszekedjetek! Luke, igaza van Emma-nak. Olyan nehezedre esne elmondani, hogy mire gondoltál?-
Megforgatta a szemeit Luke, majd karbatette a kezeit.
-Bökd már ki!- Förmedtem rá. Esküszöm, már engem idegesit a makacssága.
Felém lépett Luke.
-Utállak!- Sziszegte.
-Én jobban!- Kontráztam rá.
-Na jól van! Ha meg untátok a veszekedést, akkor majd rendelhetünk, három doboz dupla sajtos songoku pizzát.- Jelentette ki Michael, majd pedig leült a kanapéra és feltette a fejére, a malac fejet.
Csúcs ez a srác, azt meg kell hagyni. Luke pedig, egy barom!
YOU ARE READING
꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]
FanfictionNagyon jól tudom, hogy milyen érzés magányosnak lenni, én szinte egész életemben az voltam és vagyok is. Egyetlen egy barátom sincs a suliban, valamiért átnéznek rajtam, de ez még a jobbik eset, mert van rá példa, amikor verekedésbe keveredem és pe...