{Lex pov}
"Vandaag komt er een nieuwe leerling in de klas" vertelt de leraar. Normaal intereseert school me niet zo maar om een of andere reden wil ik dit wel horen. "Ze weet niks van mates af . Ze is de dochter van de 2 maangoden en hun willen dat graag nog even zo houden." Voegt hij eraan toe. Ik geloof niet in mates. Je kan je niet aan één meid hechten. Ik heb elk meisje van de school gehad. Ach ja voor 1 nacht dan. Ik en mijn vrienden brady en Daan zijn zeg maar de badboys van de school zoals ze ons ookwel noemen. Ik ben de ergste. De bel gaat iedereen loopt het lokaal uit en de leraar roept nog "JE MAG HAAR NIETS OVER MATES VERTELLEN!!" Ik grinnik en loop met Brady en Daan naar de aula. Iedereen gaat voor ons aan de kant. Sommige meiden kijken ons gewild aan en andere bitchy. We komen de aula in en iedereen is compleet stil. Precies zoals ik het wil hebben. Ik grijns en loop naar onze tafel in het midden van de aula. Ik ga zitten en mijn 'tijdelijke'vriendin komt op mijn schoot zitten. Ze heet brithney maar je kan haar beter de grootste bitch van de school noemen. Dat ze nog steeds denkt dat ik haar echt leuk vind. Te grappig voor woorden!ze legt haar handen op mijn schouders. "Heey" zegt ze. "Heey babe" zegt ik. Ze drukt een kus op mijn lippen. Geen tintelingen zoals ze dat altijd zeggen dat je dat hebt bij je mate. Niks speciaals dus. Iedereen begint weer langzaam te praten. "Pizzadag van woensdag word naar vandaag verplaatst"word er omgeroepen. Ik duw brithney aan de kant. Ze valt op de grond maar staat al snel weer op.ik loop naar het kraampje. Er staat een lange rij. Mooi niet dat ik ga wachten. "Personeel...personeel"roep ik en ik duw iedereen uit de rij opzij. Als ik vooraan sta kijkt clara de kantinevrouw me lachend maar hoofdschudden aan. "Clara" zeg ik. "Lex" zegt ze lachend. Ik pak een paar stukken pizza en loop weer weg. Mijn bèta en delta Brady en Daan staan lachend te kijken. Ik ben alpha van the dark soules pack. De eena beste pack ter wereld de beste is die van de 2 maangoden. Ik geef brady en daan een stuk pizza. Ik loop voor ze uit terug naar de tafel. "Dat deed je niet express toch"zegt brithney met de meest irritante stem ter wereld. "Nee" zeg ik maar ik bedoel ja. Ze glimlacht en geeft me een knuffel. "Hallo alles voor pizza"zeg ik en neem een hap. "Ook boven mij."zegt ze. "Ook boven jou babe" zeg ik en loop weer weg. Ik hoor brady en daan achter me aankomen lopen. We gaan buiten bij het fietsenrek zitten. De bel gaat maar ik zit net dus ze kunnen wel even wachten. Iedereen loopt naar binnen. Na zo'n minuut of 5 lopen ik,Brady en Daan ook naar binnen. We hebben nederlands. Ik mag dat mens echt niet. Als we bij het lokaal aankomen ruik ik een heerlijke geur van watermeloen en vanille. 'MATEEEE!!!'roept mijn innerlijk wolf caleb. Het bestaat dus wel. Mates en mijn mate is in de klas! Ik ruk de deur open en storm naar binnen. Er staat een meisje voor de klas. Bruin krullend haar en blauwe ogen. Ze heeft een zwarte broek. Een wit tshirt en een rood baseball jasje aan met witte nikes. Ze is knap. Ik word bij mijn armen gepakt en opgetild. Brady en Daan. Ik begin gevaarlijk te grommen. Ze trekken me terug de gang op en duwen me tegen de kluisjes aan. Ik spartel alle kanten in. "Waarom werd je zo gek om die nieuwe" roept brady. "Dat is mijn mate!!" Grom ik. "In je dromen" lacht Daan. Ik kijk hem vragend aan. "Lex dat is de dochter van de 2 maangoden" zegt hij. En ik voel dat mijn ogen compleet rood oplichten. Heb ik weer....
Heeyy mensjes,
Dit was hoofdstuk 2. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen . Laat weten wat je ervan vond. Sorry voor de spelfouten. Tips en ideeën zijn altijd welkom.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...