hoofdstuk 9

2.7K 161 9
                                    

{Scarlett pov.}

De les is bijna afgelopen. Alleen ik en nog een meisje staan er nog in bij de meiden en bij de jongens staan lex en zijn vrienden er nog in. De jongens hebben de bal. Ze gooien. Het is raak op het andere meisje maar mij missen ze. Ik ren naar de bal in de hoek. Als ik buk voel ik de bal hard tegen mijn rug aankomen. Ik draai me om en zie lex grijnzend staan kijken. Ik zucht en laat mezelf op de grond vallen. Hij komt naar me toe lopen en steekt een hand uit. "Ik zei toch dat ik zou winnen" zegt hij lachend. Ik grijns en pak zijn hand. Ik trek er aan en hij verliest zijn evenwicht. Misschien was het niet mijn beste idee. Lex valt bovenop me. Hij steunt met zijn armen naast me op de grond. Het ruikt weer heerlijk en overal tintelt het weer. lex kijkt me recht aan en ik hoor wat jongens joelen. Zijn ogen doorboren de mijne. Er flitst eerst goude flikkering door zijn ogen maar daarna een rode. Ik weet niet wat dat goude betekent maar dat rode is meestal bij alphas. "Lex"zeg ik. Hij knikt. "Ben je een alpha" vraag ik. Hij knikt grijnzend. "Je ogen zijn rood" zeg ik. Hij knijpt zijn ogen dicht en opent ze dan weer. Daar zijn zijn normale ogen weer. "Ik wil dit super gezellige theekransje niet verstoren maar iemand moet hier opruimen"zegt de gymdocent die naast ons is gebukt. "Ohja"zegt lex lachend en staat op. Hij steekt zijn hand weer naar me uit. Dit keer pak ik hem wel aan en hij trekt me overeind. Iets te hard waardoor ik tegen hem op bots. "Sorry" zeg ik zacht en loop dan naar de andere meiden om op te ruimen. De jongens gaan naar de kleedkamer. Ik begin met opruimen.

Als we klaar zijn lopen we naar de kleedkamer. Iedereen kleed zich om. Als ik mijn hempje pak zie ik dat hij helemaal verknipt is. "Neehe" zucht ik en houd mijn shirt omhoog. "Wat is er?" Vraagt kim. "Mijn hempje"zeg ik. "Euhmm ik kan kijken of ik er iets van kan maken" zegt caithlynn. "Wie doet zoiets" zegt een meisje. "Lex" zuchten ik,kim en caithlynn tegelijk. Ik trek het hempje over mijn hoofd. "Wat doe je" zegt kim geschrokken. "Ik ben me om aan het kleden" zeg ik. "Maar" zegt kim. "Maar ik ben klaar" zeg ik. Ik pak mijn tas en loop de kleedkamer uit. Lex en zijn vrienden staan er. Ze zien mij en geven elkaar een high five. Ik loop lex af. Ik breng mijn mond naar zijn oor. Lex begint zwaarder te ademen. "Dat zijn minpunten voor mijn nummer"fluister ik in zijn oor. Ik zet een stap achteruit en kijk hem grijnzend aan. Hij grijnst lichtjes. "het ziet er wel goed uit" zegt hij grijnzend. "Je bent een geweldige stylist" zeg ik lachend en loop dan naar de aula. Veel kijken me raar aan maar ik negeer het.ik ga aan een lege tafel zitten. Hij staat in het midden van de aula. Zodra ik ga zitten kijkt bjjna iedereen me geschrokken aan. De deuren van de aula vliegen open. Lex en zijn vrienden komen naar binnen. Meteen houd iedereen zijn mond. Waarom is iedereen zo stil? Ze komen mijn kant ingelopen. Als ze bij mij zijn komt lex voor me staan. "Je ziet er dan misschien leuk uit maar dut is nog steeds mijn plek" zegt hij grommend. "Opgestaan is plaats vergaan" zeg ik lachend en steek mijn tong uit. Ik gooi mijn voeten op de tafel en ga lekker uitgebreid zitten. "Dan maar zo" mompelt hij. Hij titlt me op. "Neeee ik wil op die stoel zitten!!" Roep ik dramatisch. Lex zet me op de grond neer en gaat dan zelf zitten en trekt me dan op schoot. "Zo dan kan je toch nog zitten" grijnst hij. "Het zit best wel lekker" zeg ik lachend en leun tegen hem aan. Heel de aula staart ons aan. "Waarom kijkt iedereen naar ons" fluister ik. "Er zit een knap meisje met een verknipt shirt op schoot bij de grootste badboy van de school wat denk je zelf?" Lacht hij.

Heey mensjes,
Dit was deel 9. Hopelijk vonden jullie het leuk. Vergeet niet te stemmen . Laat weten wat je ervan vond. Tips en ideeën zijn altijd welkom. Sorry voor de spelfouten.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu