hoofdstuk 65

2K 124 19
                                    

{Lex pov.}

"WAAR ZIJN ZE!"hoor ik de directeur schreeuwen. Caleb wijst naar een deur die naar de gang leid. Ik knik dankbaar en pak scar haar hand. Ik begin naar de deur te rennen. Scar rent lachend achter me aan. We rennen door de dwur heen en ik moet toch licht grijnzen. Ik moet denken aan die ene keer op school dat ze me een kneus noemde. Toen ik achter haar aan wou rennen werd ik gepakt.
Dit keer komen we wel buiten zonder gepakt te worden. We rennen naar de auro en en stappen lachend snel in. Scar buigt naar me toe. "damn ik hou van je" zeg en gooi de deur dicht en plant een kus op haar lippen en druk dan het gaspedaal in.

Als we weer bij de pack aankomen komt daan naar buiten stormen. "OMDRAAIEN EN NAAR SCAR HAAR OUDERS. IEDEREEN WIL JULLIE ONTMOETEN!" roept hij. Scar verstijfd meteen. Ik druk een kus op haar wang en pak een hand vast. Ze ontspant al wat meer en houd onze handen bij haar borstkast en ademt al wat rustiger. Ik draai de auto om en rij naar sky en jesse.

Als we aankomen zijn er niet normaal veel mensen. De gedachte van alle wolven schieten door mijn hoofd. ze willen allemaal weten wie we zijn. Iemand pakt mijn andere hand vast.skylar. met mijn andere hand pak ik snel scar haar hand. Sku trekt ons mee naar het podium dat er is gemaakt. "MENSEN MAG IK EVEN JULLIE AANDACHT!"roept jesse. Iedereen is meteen stil. Dat hij zoveel inpact heeft. "Ik en sky willen jullie graag voorstellen aan mijn dochter scarlett en haar mate lex waters. De 2 nieuwe maangoden. We zouden graag willen dat jullie ze met respect behandelen net zoals jullie bij ons deden"verteld jesse. Ik kijk naar scar. Ze is helemaal verstijfd. Ze haat het om voor een grote groep mensen te moeten staan of praten. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus op haar neus. Ze ontspant wat. Iedereen klapt en maakt ahww geluidjes. "Willen jullie iets zeggen?" Vraagt sky. Ik knik en druk een kus op scar haar wang. "Heyy iedereen. Ik vind het heel leuk jullie allemaal eens te zien en ik denk dat ik dan ook namens scar praat als ik dat zeg. Als jullie met problemen zitten of vragen hebben kunnen jullie altijd naar ons toe komen."zeg ik. Iedereen knikt goedkeurend. "luna scarlett" zegt een klein meisje vooraan. Scarlett haalt een keer diep adem en loopt naar het meisje toe. "Wat kan ik voor je doen?"vraagt scar als ze het mesje op tilt en op schoot tilt. "Kan je een liedje zingen" vraagt ze. "Scar het hoeft niet"zeg ik en leg een hand op haar schouder. Ik zie jesse naar scar knikken. Scar pakt een microfoon. Iedereen loopt het podium af. Ik ga op de eerste rij staan. Ze begint te zingen. Het is het liedje make you believe. Ze kan echt heel goed zingen. Als ze klaar is juicht iedereen. Er lijkt een soort opluchting van haar schouders te vallen. Ik loop het podium op scar vliegt meteen in mijn armen. "Ik heb het gewoon gedaan"zegt ze blij. "Je bent echt heel goed scarlett"glimlach ik. "Sinds wanneer zeg jij scarlett"grinnikt ze verbaasd. "Babe. Zo beter"lach ik. Ze knikt grinnikend.

als iedereen weg is is het al laat. "Jullie kunnen ook hier slapen"zegt jesse. Skylar knikt blij. "Ik vind het goed"zeg ik. Scar knikt. "We gaan wel meteen slapen" zegt scar ik knik gapend. "Is goed tortelduifjes"grinnikt skylar. Scar bloost wat er heel schattig uit ziet. Jesse grinnikt. "Vrouwen"fluistert hij naar mij. Ik knik overtuigd. "Hee dat hoorde ik"zeggen scar en sky tegelijkertijd. "Mooizo"lach ik. Ze slaat haar armen verslagen over elkaar maar houd haar 'boze' momentje niet lang vol eant ze begint net zoals mij te lachen. "Zullen wd gaan slapen?"vraagt scar. Ik knik. "Trusten mam trusten pap"zegt scar. "Trusten scar. Trusten lex"zeggen sky en jesse. "Trusten"zeg ik en loop met scar naar haar kamer toe.

Heyy mensjes,
Een nieuw hoofdstukje. Wat vonden jullie ervan. Laat het weten in de reacties. Vergeet niet te stemmen . Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu