{Scarlett pov.}
Hij frunnikt aan mijn broek terwijl hij mijn kaak kust. Hij gromt zacht als het niet lukt. Ik grinnik en duw hem aan de kant. Ik trek hem zelf uit. Hij zoekt met zijn hand naar een condoom op het nachtkastje. Ik druk mijn lippen weer op de zijne. Hij grinnikt en trekt zijn onderbroek ook uit. Als hij het ding om heeft kijkt hij me nig 1 keer vragend aan. Ik knik en je kan denk ik wel raden wat er tien gebeurd is.
Ik zit in lex zijn oversized vest op de bank. Ik kijk naar de deur naar de slaapkamer. Lex komt er vandaan lopen. Hij doet zon catwalk vrouwen loopje en doet een sexy pose. hij heeft een grijze broek aan en zwarte slippers. Ik grinnik en loopnnaar hem toe. "Mooi hoor"grinnik ik. "Dat kan jij niet he"lacht hij. "Wedden van wel"zeg ik. "Ik krijg nog steeds jouw verassing dus misschien vanavond wel lacht lex. Ik hrinnik. Dat is waar ook ik moest nog een verasding bedenken. ik kijk naar lex die even afwezig lijkt te zijn. Ik kijk hem vragend aan. Hij is aan het mindlinken. "Sorry babe maR we moeten terug naar de pack. Onze vrienden britheny,kim en de directeur komen straks op bezoek"gromt lex en trekt een hoodie over zijn hoofd waar de mouwen vanaf zijn. Onbewust bevin ik ook te grommen. "Precies"zegt lex en gooit een joggingsbroek naar me. Ik trek hem aan en mijn schoenen. We pakken snel onze koffers in en rijden naar het vliegveld. Ik kijk naar buiten. Toch is het jammer dat we al weg moeten. Ik vond het net zo leuk hier. Alsof lex mijn gedachte kan lezen legt hij edn hand op mijn knie en knijpt er zacht in. "Ik weet dat je nog niet weg wilt maar we moeten echt terug naar de pack."zegt lex je kan de teleurstelling ook in zijn stem horen. Ik knik afwezig maar leg mijn hand op de zijne. Hij pakt mijn hand vast en drukt er een kus op.
We zijn weer in de pack aangekomen. Een paar roedelleden nemen meteen onze koffers over. We lopen naar binnen en iedereen knikt eerbiezig. Daan komt meteen naar ons toe lopen. "Daar zijn jullie eindelink ze zijn in het kantoor."zegt daan. Ik knik en pak lex hand en trek hem vooruit naar het kantoor.ik maak de deur open en daar zitten ze hoor. Kim en brithney kijken me bitchy aan. Zodra lex binnen komt valt hun blik weg van mij en kijken ze velekkerd naar lex. Ik kijk naar de lunten van mijn schoenen. Dit is ongemakkelijk. Lex slaat zijn arm om mijn middel en trekt me zo dicht migelijk tegen zich aan en gromt naar kim en brithney en laat zijn tanden zien. "Alpha lex en luna scarlett ik heb een voorstel"zegt de directeur. Lex loopt op zijn hoede met mij naar de stoelen aan de andere kant van de tafel. Als ik op de andere stoel wil zitten mompelt hij "Uhuh" ik grinnik ik moet weer meteen aan die ene keer op school denken toen ie ook wou dat ik bij hem op schoot kwam zitten. Ik ga op zijn schoot zitten en kruip dicht tegen hem aan. "Het voorstel is dat je britney of kim luna maakt van je pack of er ontstaat een oorlog tussen onze packs" zegt de directeur kalmpjes. "No deal"gromt lex. Dus of lex moet mij dumpen als luna of er ontstaat een oorlog waar er kans is waar hij dood gaat. Ik pak lex hand en trek hem mee de gang. Op lex sluntert achter me aan. Als de deur dicht is kijkt hij me vragend aan. "Kies voor optie 1"zucht ik. Hij kijkt me verbaasd aan. "Waarom zou ik dat doen"vraagt lex en kijkt me verbaasd aan. "Als er oorlog komt is er kans dat jij dood gaat en bij optie 1 niet"zeg ik en kijk naar de grond. Hij legt 2 vingers onder mijn kin en laat me hem weer aan kijken. "Maar ik wil jou"zegt hij en draait zijn hoofd een beetje en glimlacht. "Maar ik eil niet dat je dood gaat"zeg ik en voor ik het weet rolt er onbewust een traan over mijn wang. "Huil je?" Vraagt lex. Ik veeg mijn tranen snel weg en schid mijn hoofd maar het lukt niet om ermee te stoppen. Lex gromt en stormt het kantoor in. "MIJN PACK UIT EN WEL METEEN. HET IS OORLOG!!"schreeuwt hij en brult als een True Alpha. Ik kijk hem met grote ogen aan. Oke als iemand iets vij mij verkeerd oet flipt hij wel maar zo erg heb ik hem nog nooit gezien. "Goed"gromt de directeur en loopt het kantoor met brithney en kim uit. Oops wat heb ik gedaan....
Hey mensjes,
Nog lekker laat een update. Yeey😂. Iedereen ligt waarschijnlijk toch al te slapen.😂 maarja vergeet niet te stemmen. Laat weten wat je ervan vond.Groetjes roos
JE LEEST
I'm Yours
WerewolfDeel 2 van de You're mine serie Als twee tegenpolen ben je het nou bepaald over veel dingen eens. Bij Lex en Scarlett is dit het geval. Ondanks hun meningsverschillen weten de twee toch vaak het beste in elkaar naar boven te halen. Dat allemaal door...