antwoorden Q&A

1.9K 87 44
                                    

Vragen aan lex:

Hoeveel kinderen wil je later?
"Het klinkt misschien stom maar nu moet ik er nog niet aan denken om een kleine te hebben. Later zien we wel weer verder"

Wat zou je doen als scarlett kim en britheny vermoord?
"Ik zou der helemaal begrijpen. Het zijn de grootse bitchen ter wereld...grrr..."

Hoe graag wil je kleine puppy's?
"Later misschien wel maar nu nog even nieg."

Wat is het leukste aan weerwolf zijn?
"Alles is leuk. Je kan sneller rennen. Betere zintuigen. Echt alles"

Hoeveel hou je van scarlett?
"Nog meer als To the moon and back kan je wel zeggen"

Ga je echt vreemd?
"Ik wou dat ik kon zeggen van niet. Echt ik meen het als ik zeg dat ik ONTZETTEND VEEL van Scar hou. Dat is gewoon niet in woorden uit te drukken. Maar elke keer als ik die club in kom gebeurt het op magische wijze."

Why the hell ga je vreemd jij dom mens?!
"Ik wil het niet. Slecht excuus ik weet het..."

Wanneer ga je haar zeggen dat je vreemd gaat?
"Ik weet het niet. Ik wil haar niet kwijt. Ik hou zo veel van haar. Ik kan niet zonder haar."

JIJ VIEZE VUILE STOMME KLOOTZAKKERIGE KLOJO. WAAROM?!
"...hou ook van jou... nee ik weet het echt niet. Ik zou ook niet weten hoe het gebeurt en ik ga er alles aan doen om het te weten te komen. Alles voor Scar"

Wat vind je het leukste aan scarlett?
"Goeie vraag. Ik weet het niet. Haar lach.haar ogen. Haar lippen. Hoe erg ze roze haat is ook wel grappig. Ik kan niet kiezen"

ALS JE VREEMD GAAT BEN JE EEN ONGELOOFELIJKE SUKKEL!
JIJ MISLUKTE AARDAPPEL JIJ RODE TOMAAT!WAAROM ZOU JE VAN SCAR WEG WILLEN?!
"even voor de duidelijkheid ik ben dus geen sukkel,mislukte aardappel of een rode tomaat *gromt* maar ik snap het wel als scar dat van me vind als ze het weet. Ik hou zoveel van haar ik wil haar niet kwijt"

Waarom ga je in godsnaam vreemd wees maar blij dat ik u niet weet te wonen want dan kom ik je persoonlijk vermoorden!
"En ik moet bang zijn voor jou? Ik ken je niet eens. Maar om je vraag te beantwoorden ik heb geen idee ik herinner me er nooit iets van ik weet altijd alleen dat ik vreemd ben gegaan..."

Hou je echt van scarlett?
"Onwijs veel. Ik hou super veel van scar en ik wil haar niet kwijt. Roos zijn er ook nog andere vragen. Iedereen vraagt hetzelfde"
Ik: "eigen schuld dikke buld zeggen ze ook wel. Maar ik zal even kijken."
Lex:*kijkt beschaamd weg*

Aan scarlett en lex:

Houden jullie echt van elkaar?(pinkypromise)
Scarlett:" ik weet niet hoe het met jouw zit lex maar je bent de beste. Ik zou je nooit meer kwijt willen. I love you handsome. Ik pinkypromise zweer het."
Lex:"roos je zou voor andere vragen krijgen... maar scar  i love you babe. Ik pinkypromise zweer het<3"
Roos:" ik wou er nog 1 stellen 😅"

wat vinden jullie ervan om de nieuwe maangod(in) te worden?
Scarlett:" awesome 😊"
Lex: " geweldig alpha zijn van alle wolven. Ik zou niet anders willen"

Hoe gaan jullie kinderen heten?
Scarlett:" chelsea,johna,caleb,jeroen,martijn"
Lex:"hoo niet zo snel babe :)"

Vragen aan scarlett:
LEX GAAT VREEMD!!
"nee dat zou hij niet doen. Het gaat net zo goed."

Waar kan ik zo'n lekkere luchtverfrisser halen?😅
"Ze lopen vaak rond op scholen. Bij mij dan😊"

Hoeveel hou je van lex?
"Bijna net zoveel als van pizza maar pizza gaat gewoon boven alles"

Hoe zou je reageren als lex vertelde dat hij vreemd gaat?
"Dan is ie dood"

Wat zou je het liefst willen doen met kim en Britheny?
"Ze onder de roze verf gooien zodat ze zich voor de rest van hun leven schamen"

Denk je dat lex vreemd gaat?(niet gemeen bedoeld)
"Nee. Dat zei net wel iemand maar ik bertrouw hem wel"

Wat vind je het leukste aan lex?
"Lastig te kiezen maar ik denk Zijn ogen als ik echt moet kiezen."

Wat zouden de namen kregen als jullie pupy's kregen?
"Ik vind heel veel namen leuk. Maar van meisjes namen vind ik chelsea en brooke wel leuk en qua jongens namen vind ik martijn en johna"

Aan de ouders van scarlett:
Wat kan je allemaal als maangoden?
Skylar:"De gedachtes van weerwolven lezen."
Jesse:"beter rennen,betere zintuigen"

Vragen aan jesse:
Mag jij lex(niet liegen)
"Eerst niet. Maar dat kwam omdat ik niet wou dat ik scarlett kwijt zou raken aan de typical badboy. Maar ik heb met lex gepraat en nu is ie wel oke. Maar als hij 1 ding fout doet is ie er geweest."

Wat vind je nu van lex?
"Nu is hij wel oke maar als hij mijn kleine meisje met 1 vinger verkeerd aanraakt os ie er geweest."

Waarom deed je eerst zo gemeen tegen lex?
"Gemeen? Ik wou even uittesten aan wie ik mijn meisje mee moest geven"

Vragen aan skylar:

Ben je trots op scarlett?
"Trotser kan ik niet zijn. Ze is luna. Ze heeft een mate waar ze gelukkig mee is. Ik zou niet weten waar ik nog meer om moet vragen"

Hoe kan jij de hele dag vrolijk blijven?
"Ik hou gewoon niet zo van chagerijnig zijn. En ik word niet zo snel chagerijnig tenzij ik roze zie dat ben ik snel chagerijnig anders niet😊"

Aan britheny

Waarom ben jij zon enorm verwend nest dat niet kan accepteren dat scarlett en lex samen zijn?!ben je echt zon blinde mol dat je niet kan zien dat lex en scarlett voor elkaar gemaakt zijn?P.S LAAT ME ER NIET ACHTER KOMEN DAT JIJ EN LEX NOG IETS HEBBEN WANT DAN
"Nou nou nou. Ik heb nog nooit zo'n jaloers iemand gezien. Lex is toevallig  van mij en scarlett is gewoon een trut die in de weg loopt"

Slet bitch ik kan je wel vermoorden😈😈😈
"Dat is ook niet lief"

Vraag aan kim:
What the hell is u probleem?! Mag scarlett dan niet gelukkig zijn met lex?! SLET
"nee dat mag ze niet. Lex is van mij alleen van mij!!"

Vraag in het algemeen:
Hoe is het om wolf te zijn?
Brady:" heel vet je bent altijd sneller dan andere😊"
Olivia:"das waar maar je moet het wel voor mensen kunnen verbergen"
Lex:"alsof jij die tegenkomt jij bent nog minder bangvoor een spin en dat is je een na grootste angst "
Olivia:"LEX!"
lex:"ik zei niks*lach*"

Vragen aan MIJ😂:

Hoe ben je op het idee gekomen om een boek over wolven te schrijven?
"Toen ik wattpad net had gedownload ging ik kijken welke genres er allemaal waren. Toen ik weerwolven zag staan werd ik best nieuwsgierig en ging ik een paar boeken lezen. Toen dacht ik zon boek wil ik ook schrijven en dat ben ik gaan doen😊"

HI JIJ BENT COOL EN WIJ ZIJN NAAMGENOOTJES. MAAREE HOE LAN JE ZO VERSCHRIKKELIJK GOED SCHRIJVEN?
"Thanks jij bent ook heel cool😄 ik schrijf gewoon op wat er in me opkomt en iedereen vind het leuk😊"

Wat voor kleur wolf zou je het liefste willen hebben?
"Een bruine wolf lijkt me wel mooi"

Wie is je lievelingspersonage en wie vind je het minst leuk?
"Scarlett en lex zijn mijn lievelings personages. Tussen die 2 kan ik niet kiezen. En ik mag britheny en kim het minste"

Heyy mensjes,
Dit was de Q&A. Vergeet niet te stemmen en laat weten wat je ervan vond.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu