hoofdstuk 52

2K 131 15
                                    

{Scarlett pov.}

Ondertussen zijn we der. Lex en ik zijn op het strand. We zijn net wezen surfen.❤.het was echt zo leuk😊 ik lig op mijn handoek te drogen. Ik doe mijn ogen dicht want de zon schijnt in mijn ogen. Ineens word de zon geblokkeerd door iemand. "Hee zo kan ik niet drogen"zeg ik. "Ahww"hoor ik lex grinniken.
Ik ga rechtop zitten en lex komt naast me zitten. Hij slaat een arm om mijn schouders. Ik leun op zijn schouder met mijn hoofd. Ik word ineens weggetrokken uit lex zijn greep. Ik word in een knuffel getrokken. Ik kijk paniekerig om me heen. "SCAR"hoor ik de onbekende jongen vrolijk zeggen. Die stem ik weet het weer. Tim. Het zoontje van mijn oom en tante. Ik word weer ruw uit tim zijn greep weg getrokken. Lex. Hij slaat zijn arm stevig om me heen. Zijn ogen zijn vuur rood. Elke spier is aangespannen. "Van mij!blijf van der af!" Gromt lex."woowooowoooo rustig"lacht tim en heft zijn handen in de lucht. Lex kijkt me vragend aan. "Lex dit is tim. " zeg ik. "Tim dit is lex mijn mate"zeg ik. Tim kijkt me vragend aan. "Ik dachr dat je daar niks van mocht weten" vraagt hij. "Ja nu dus wel en ze is van mij"gromt lex en trekt me nog dichter naar zich toe. Ik voel elke spier bij hem aanspannen."joo ik wil geen ruzie"zegt tim. "Oprotten dan"gromt lex. "Lex"zucht ik. Zijn ogen zijn nog rood. Ze spuwen vuur. Ik druk mijn lippen zachtjes op de zijne. Hij kust terug. De wanhoop is bijna te proeven. "Lex ik ben van jou"glimlach ik als ik me terug trek. De oplichting lijkt van zijn schoiders te vallen en hij knippert een paar keer waardoor zijn ogen weer bruin zijn. "Kom je mee naar ons appartement wat we gehuurd hebben?" Vraag ik. Lex gromt. Ik por hem in zijn zij dat hij niet zo moeilijk moet doen. Hij zucht en mompelt"sorry" ik leun tegen hem aan. "Jahoor"zegt tim.

We zijn in het appartement. Ik ga op de bank zitten. Tim komt naast me zitten. "Ik ga ff naar de wc"zegt lex en stuurt tim een intimiderende blik. Ik grinnik. Hij ziet er zo grappig uit als hij jaloers is. Lex loopt weg. Tim schuift wat naar me toe. "Die is weg"zucht hij. "Heee"zeg ik verbaasd. Oke lex is bezitterig maar dan nog. "Wat"grinnikt tim. Hij gaapt en legt zijn arm achter me op de leuning.het word een beetje ongemakkelijk nu. Euhhhmmm.... "scar ik moet je iets vertellen. Je bent zo enorm sexy"gromt tim. Jepp ongemakkelijk. Zodra hij me op schoot probeert te trekken begin ik te spartelen. "Laat los tim"zeg ik maar hij is veel sterker. Hij negeert me en trekt me verder op schoot. Hij probeert zijn lippen op de mijne te drukken maar ik spartel alle kanten in. "Laat los....tim"zeg ik panielerig. "JE HEBT HAAR GEHOORD!"gromt lex gevaarlijk. In een beweging heeft lex tim tegen de muur gedrukt en tilt hem op aan zijn keel. Tim maakt stikkende geluiden. "Nog 1 keer. Van mij" gromt lex. Tim knikt haastig. Lex knikt tevreden en laat tim los. "Ik kan beter gaan"mompelt hij. Ik knik. Tim kijkt me nog 1 keer aan en loopt dan weg. Lex trekt me meteen in zijn armen. Hij slaat zijn armen om me heen en kijkt me licht wanhopig aan. "Wat heb jij je doet zo bezitterig de laatste tijd"lach ik tegen zijn borst aan. "ik ben bang"mompelt hij. Ik kijk hem vragend aan. "Ik ben bang dat je weg gaat."zucht hij. "Sorry dat ik zo bezitterig doe maar ik wil je gewoon niet kwijt"zegt hij en kijkt naar de grond. ik druk een kus op zijn wang. "I love you handsome"glimlach ik. Lex tilt me op. Ik sla mijn benen om xijn middel. Hij duwt me tegen de muur en drukt zijn lippen verderlicht op mijn mark. "I love you to babe"mompelt hij tegen mijn huid aan. Zijn warme adem kietelt. Ik ga met mijn handen door zijn haren.  Hij zet me weer op de grond. Zijn ogen zijn goud. Hij legt zijn hoofd in mijn nek en haalt een paar keer diep adem om rustig te worden.het werkt. "Alsjeblieft leid me nu af."zegt hij. Ik kijk hem vragend aan. "Ik kan niet van je afblijven"mompelt hij. "Doe dat dan ook niet"grinnik ik. Zijn ogen verkleuren meteen weer naar goud. "Dat had je niet moeten zeggen" gromt hij en gooit me over zijn schouder. "Lex" lach ik. Hij loopt de slaapkamer in en legt me op bed. Zodra hij langs het bureau loopt waar ik vandaaf heb staan tekenen staat hij meteen stil. Ik loop naar het toe en sla mijn armen van achter om zijn middel.

Heyy mensjes,
Dit was weer een hoofdstuk. Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu