hoofdstuk 69

1.8K 118 11
                                    

{Scarlett pov.}

Er zijn inderdaad al allemaal alphas en lunas. Die ik niet ken. Behalve mijn ouders natuurlijk. Hoe ga ik mezelf voorstellen. Hmmmm.... lex maakt de deur open en loopt naat binnen. Ik spring naar binnen. "Heey iedereen ik beeeeen SCARLETT!!"roep ik blij. "Maar zeg maar scar"grinnik ik en ga weer normaal staan. Ik kijk naar lex die zijn hand voor zijn hoofd heeft geslagen wat ik ergens wel snap. Mijn moeder zucht lachend en mijn vader mompelt "ik heb een idioot opgevoed " . "Pa-ap"sis ik. Hij grinnikt. Lex zucht en pajt mijn hand. Hij sleurt me mee naar een stoel. Ik ga naast hem zitten. Hij legt een hand op mijn knie en grinnikt dan zachtjes. "Oke zullen we maar beginnen?"vraagt lex. Iedereen stemt in. Alle lunas staan op en lopen de zaal uit. "Afscheidskus"mompel ik naar lex. Hij glimlacht en drukt nog anel een kus op mijn lippen. Ik bijt op mijn lip. Hij ziet er echt knap uit. En hij is helemaal van mij.

NIET OP JE LIP BIJTEN-lex

Matelinkt hij me.

Waarom niet en je hoeft niet te schreeuwen *grinnik*-scar

Dan ben je veelste sexy en nou wegwezen voor ik me niet kan beheersen-lex

Zegt hij nog een keer. Ik bijt expres nog een leer heel overdreven op mijn lip. Lex staat op en tilt me op en loopt de zala uit. Mijn vader zit lachend te kijken. Alle lunas zijn de gang uit. Ik sla mijn benen om lex middel en hij kust me in mijn nek. "Echt scar waarom op zon moment"mompelt hij tegen mijn huid aan. "Ik zou alpha zaken aan het bespreken moeten zijn"mompelt hij weer. Hij drukt nog een kus op mijn lippen en zet me dan weer neer. Hij zucht diep en loopt dan met zijn  handen op zijn ogen weer naar de vergaderzaal. Waardoor hij wel tegen de deur loopt. "Het is iets meer naar rechts"grinnik ik. "Ohja"mompelt hij als hij door de deur loopt. Ik grinnik en loop naar de kamer met alle lunas. Iedereen zit op de bank thee te drinken. Oeehhh is dit zon theekransje waar gymleraren het altijd overhebben! Want die zijn altijd zo van beey ik ben de gymleraar en jullie gaan naar mij luisteren en als jullje kletsen houden jullie een theekransje en ik ben dan altijd zo van maar er is geen thee en er zijn geen kransjes.... "heyy scar"zegt luna... ik ben haar naam vergeten. Goed bezig scar. "Heyyy"zeg ik. Ik loop de kamer in en ga naast mijn moeder zitten. "Wat moeten we regelen" vraag ik. Iedereen begint te praten. Laten we beginnen.

We zijn klaar met de vergaring. Ik heb geen idee waar ik net over vergaderd heb want ik zat er meer bij ja te knikken dan te vergaderen maar ik vertrouw ze wel.  Ik loop naar de vergaderzaal waar alle alphas zaten. Alleen lex is er nog achter zijn computer. Ik loop zacht naar binnen om hem niet te storen. Als ik achter hem sta leg ik mijn handen op zijn schouders en masseer ze zacht. Hij grinnikt wn ontspant zich even. Hij typt wel verder.ik fluister in zijn oor "ik heb je verassing" . Hij ademt zwaarder en draait zich meteen om. Ik pak zijn hand en trek hem de zaal uit. Als hij naar de kamer wil lopen grinnik ik en trek hem mee naar buiten. Hij kijkt me verbaasd aan. Ik loop naar buiten en speel zijn spelletje nog lekker mee. "Donkere spelletjes scar"grinnikt hij. Ik knik en bijt nog een keer op mijn lip. Nu ik weet dat hij er niet tegen kan ga ik veel waker op mijn lip bijten grinnik ik in mezelf. We zijn bij de plek waar we moeten zijn. DE DIERENWINKEL!!!ik heb altijd een hond gewild. Ookal ben ik zelf eeb weerwolf.

Heyy mensjes,
Dit was weer een hoofdstuk. Laat weten wat je ervan vond. Vergeet niet te stemmen. Tips en ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes roos

I'm Yours Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu